***Expect the site to contact you for envelope payment/ Paid envelopes are valid until 08.12.2024.
We are one of the most popular restaurants in Sofia for the last two years, for coffee with friends, a relaxing hookah, a refreshing cocktail or a stormy party. The various performers and DJ's contribute to the good mood of our guests, and the smiling staff takes care of their comfort.
Additional options: | Summer garder/terrace, Winter garden , TV, Cocktail bar, Shisha bar and Live music |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard and Maestro |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden |
Open hours: |
08:00 - 02:00
08:00 - 02:00
08:00 - 02:00
08:00 - 02:00
08:00 - 02:00
08:00 - 02:00
08:00 - 02:00
08:00 - 02:00
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Чакахме около час и половина за храната. Накрая не ни добавиха отстъпката
Здравейте, това е наше любимо заведение. Приятна обстановка и любезен персонал. Ще го препоръчам на приятели.
Като изключим кофти настроението на сервитьорката, която явно нямаше никакво желание за работа, останалите неща бяха ок. Броят на резервираните места отговаряше точно
Храната беше вкусна, обслужването добро, но отстъпката не беше включена в сметката. Когато попитах защо, ми обясниха, че трябвало да кажа на сервитьорката преди да донесе сметката. Аз от своя страна обясних, че , когато сме дошли, сме казали на управителката и тя ни е настанила, имайки предвид резервацията през Резо и не ни е предупредила, че трябва отново да кажем на сервитьорката- обикновено в другите заведения се включва автоматично, след като сме казали, че резервацията е през Резо. В крайна сметка след като ни беше обяснено, че вината си е наша и те не могат да знаят кой трябва да има отстъпка и кой - не, сервитьорките са много, ни я изчислиха и включиха.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения , относно причиненото неудобство при посещението Ви в Bar de Rouge.
Клиентите използващи услугата на ReZZo.bg имат три важни условия – да не закъсняват повече от 15мин., при пристигане в обекта да съобщят имената на резервацията и, че е направена през сайта на ReZZo.bg за да може своевременно от обекта да посочат избраната за Вас маса.
При поискване на сметката отново е необходимо да напомните на персонала за отстъпката, за да може да бъде отразена. С оглед натовареността в обектите, това условие е необходимо за да не се стига до подобен тип пропуски.
Не ни дадоха отстъпката. Казахме на хостесата, че сме с Резо, след това донсоха сметка без отстъпка. После казаха, че е трябвало да кажем и на другата сервитьорка и няма как да ни дадат отстъпката вече.
Answer form ReZZo.bg:След проведена кореспонденция по случая, с ресторанта и клиента изяснихме създалото се недоразумение.
Задействана е ReZZo.bg гаранция за отстъпка и запазена маса. В резултат на това от ресторанта ще компенсират клиента при негова следваща резервация. Също така ни уверяват, че за в бъдеще ще направят необходимото за да бъдат избегнати подобни ситуации.
Чудесно заведение и любезен персонал!
Надписаха сметката с един Кока-кола продукт, не предоставиха касова бележка или фискален бон, а бележка от сужебния им принтер. Не добавиха отстъпката за резервация през Rezzo. В бързината извадиха и фискален бон и прибраха служебната бележка.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Клиентът ще бъде компенсиран при следващо посещение.
Недоволен съм. Имаше пепелници и се пушеха цигари вътре.
В самото заведение ми казаха, че не приемат резервации за външната чат и затова не получихме отстъпка, въпреки, че им казах, че резервацията е за Зимната градина. Не съм доволна.
Хубава музика, приятна обстановка!
Обстановката беше приятна, но за пръв път ми се случва да не се вземе предвид отстъпката, която ми се полага чрез резервацията с Rezzo, а също и да ми се заяви, че отстъпката важи само за определени неща, не за всичко, което предлага барът.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация. В общите условия на сайта е описано, че отстъпките не важат за всякакъв тип тютюневи изделия и друг вид промоции/оферти в заведението.
Храната е доста зле, сервитьорките са любезни, но бързо свърши студената бира и трябваше да сменим няколко марки.
Неприемливо обслужване от страна на сервитьорката. Не спазени 10% отстъпка, след резервацията от rezzo.bg
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.