Happy Sveta Nedelya is the second restaurant from the Happy Bar & Grill restaurant chain in Sofia, that opened on 8th September 2000. The restaurant is located in the top center of our capital and this is one reason to be visited by many celebrities, including several of the presidents of the country, many politicians, famous media stars such as the Russian group TATU, the teacher of Bruce Lee and others. The restaurant works around the clock for its customers.
Additional options: | Summer garder/terrace, Winter garden , Baby chair, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden |
Open hours: | 11:00 - 24:00 |
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Много натоварено и липсва уютна атмосфера. Усещането за закусвалня ни притискаше и макар че сме любители на Хепи, не бихме повторили този точно обект.
Бяхме настанени на една малка масичка и беше изключително тясно. Даже си оставихме салфетките на бара, за да ни е по-широко. Пилешкото от новото меню не беше кой знае какво. Определено обстановката не беше приятна.
Изключително доволни сме, както всеки път! Препоръчвам
Good food and friendly personal, atmosphere is amazing here
Very good service
Amazing place, friendly atmosphere and good food
Моля да помислите за подобряване на вентилацията. Усещаше се миризма на цигарен дим от залата, в която клиенти пушеха нормални цигари.
Отлично обслужване, много вкусна храна, сушито беше невероятно!
Беше много топло, вентилацията не работеше, миришеше много нептиятно!
Доста бавно обслужване. След дълго чакане да ни обърнат внимание, стояхме само на една салата докато някой се сети да донесе останалата част от поръчката. Салатата "Патладжан капрезе" изобщо не беше на ниво, поръчахме още една, защото първата беше оскъдна на продукти. Искахме да поръчаме още коктейли, но не отговаряха на звънеца. На края решихме просто да платим и да вървим, защото закъснявахме за концерт и се наложи да станем и да търсим на кого да платим. Не бихме посетили този обект на Хепи отново.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo Happy Света Неделя бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.“
Хубаво е, когато планирате да разширявате залите, да помислите и за тоалетните. Не е нормално на такъв капацитет да разполагате само с 2 дамски тоалетни. Вчера на обяд опашката от чакащи започваше от средата на стълбите.
Като започнем с хостесата, която настани дошли след нас хора при все че чакам с 4 деца на входа ?!! и през разсеяната сервитьорка, която забрави да отбележи част от поръчката , мога да кажа, че съм много неприятно изненадана от обслужването. Това ми беше последното посещение в този ресторант.
Прекрасно обслужване , приятна обстановка, храната дойде на време и беше вкусно
Много беше вкусна храната, както и персонала беше много мил, направиха ми изненада за рождения ден, благодаря отново! ❤️
Приятно беше.
Много вкусно. Добро обслужване. Препоръчвам веджи поке боул.
Останахме доволни .
В Happy винаги е приятно, в залите прохладно, сервитьорите любезни и ккухнята на ниво, радост за окото и вкуса. Собствениците може да помислят за подмяна на обзавеждането, от много посетители мебелировка на столове и диванчета е поизхабена. Посещавам заведенията и ще продължа! Благодаря! Останете себе си и само напред и нагоре!
Храната беше вкусна, обслужването отлично, но не получихме отстъпката от 10%
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Отлично обслужване!
Претоварено. Липса на вентилация и компрометирана канализация във WC
ОБСЛУЖВАНЕТО ОТ ДВАМА МЛАДЕЖИ БЕ ПЕРФЕКТНО! БЛАГОДАРИМ! СЪЩО НА ГОТВАЧА!
Много любезен персонал, всичко беше отлично.
Само храната беше вкусна. Масата беше непочистена с трохи по сепарето, мръсни и неподдържни тоалетни, във вътрешната зала беше много задушно и се усещаше дима.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Беше страхотно ….. обслужване , храна ❤️
Приятно, вкусно - благодаря
Чудесно обслужване и уютна атмосфера!
Без изненади - много отзивчив, мил и съобразителен персонал, и вкусна храна. :)
Благодаря! Както винаги перфектно приготвена храна, гостът ми от Италия също беше приятно изненадан! До скоро !
Храната беше изключително добре приготвена и много вкусна ????, а обслужването уникално! С приятелката ми прекарахме прекрасна неделна вечер ❤️
прекрасно прекарване с приятели.
Както винаги перфектно обслужване и вкусна храна.
Бързо и коректно обслужване.Любезен и компетентен персонал.
Всичко беше чудесно, обслужване на ниво, вкусна храна и навреме сервирана. Отсъпката в сметката беше добавена! Препоръчвам!
Позитивно, бързо и професионално обслужване ????
Прекрасно обслужване, а Латино менюто, което се предлага в момента, не е за изпускане.
Перфектно обслужване. Ще Ви посетя отново!
Вечерята бе по покана на Happy вследствие на неотчетено от тяхна страна прпедишно посещение чрез Rezzo. Заслужават приза за най - добър ресторант - с адекватно и добро отношение и обслужване.Управителя (млада дама) и заместник управителя (млад мъж), независимо от възрастта си имаха професионално адекватно за ситуацията отношение.
Не получих отстъпка в крайната цена на сметката ми
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Здравейте, Повече в Хепи НЕ! Пристигайки в заведението ни настаниха някаде на входна врата с две деца и разбира се постоянно клиенти идват излизат направо замръзнах ме.При положение както направя резервацията уточних,че сме два възрастни и две деца. Цяла вечер бяхме като портиери в заведението! Как и да е повече в ХЕПИ НЕ !
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Всичко беше наред с резервацията. Лесно и удобно, препоръчвам.
Отлично обслужване и невероятна кухня. Може би на някои от асортиментите е нужно грамажа да е по-голям и да отговаря на снимките от менюто.
Споделям крайни неприятното си преживяване в Happy на пл. Неделя. Бях настанена в залата за пушачи, където резервирах, до тук добре. Започвам от това, че едвам достигнах до резервираната ми маса, тъй като нямаше как да се минава, понеже масите са “наблъскани”. Масата на която бях беше на ъгъл, където брутално духаше и ставаше течение, съседната маса беше на 50см разстояние от моята. Ако имам желание да слушам и общувам с хората от съседните маси, направо щяхме да си запазим обща маса или трябваше на място да се запознаем, защото разстояние така или иначе нямаше? Да стана и да отида до тоалетна - абсолютно приключение, откъде да заобиколя и откъде да премина, сервитьорката да стига до нас - горката, съжалях я! Всичко това прави преживяването отвратително, вземете мерки!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Приятна обстановка. Отлично обслужване.
Бързо обслужване, вкусна храна, добри цени.
Много приятна атмосфера, изключително любезно обслужване и много вкусна храна. Благодарим! =)
Благодаря! Всички сме доволни!
Хепи си е Хепи, шумно, задимено, храната солена, но всички обичат да ходят там!
Този път, за разлика от предишния, останахме много доволни. Обновено меню, разнообразна храна чудесно приготвена, бързо обслужване, сравнително просторно място, по-нормални децибели. Отличен????
Харесвам Хепи, но специално в обект Света Неделя не прикарах много комфортно. Първо в помещението, което е след входа и закрито, но вероятно се води тераса се пуши. Преминаването от там е неприятно. Този дим се просмуква и навътре в помещението. Сервитьорите не бяха нито осабено любезни, нито достатъчно бързи.
Помолихме да разменят масата с такава в зала за пушачи, което веднага беше изпълнено. Но до там… Дадоха ни два пъти мръсни чаши, вилицата ми беше мръсна, основното ми се забави доста( приятелката ми приключваше с нейното основно когато донесоха моето) и не получихме отстъпката от 10%. Много харесваме ресторанта пак бихме го посетили , но имат сериозен проблем с обслужването и чистотата
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Изключително тясно пространство, залата в която ни настаниха приличаше по-скоро на място за кафе, нямаше достатъчно място за чиниите ни, както и за дрехите, а масите на останалите клиенти бяха залепени за нашата, така че да чуваме изцяло разговорите им. Повече не бих запазила маса!
С резервацията всичко беше точно, бързо и коректно!
Определено препоръчвам. Обслужването винаги е на ниво. Сервитьорите са вежливи, усмихнати и внимателни. Много вкусна храна - както винаги.
Много приятно, добро обслужване. Новото есенно меню е атрактивно
Обслужването беше изключително любезно и учтиво! ???? А за храната нямам думи - винаги е феноменално вкусна ????
Масата беше готова, когато пристигнахме. Обслужването бе бързо, но цялата компания сме на мнение, че качеството на храната не е така добро, както на минали посещения.
Масата, която ни предложиха беше малка и много неудобна. Хостесата се ядоса като я помолихме да ни премести.
Обслужването беше под всякаква критика, отстъпката не ни беше включена при издаване на сметката, сервитьорката постоянно правеше някакви физиономии когато я викахме за поръчка едва ли не стои на сила там. НИКОГА ПОВЕЧЕ не бих повторила в това Хепи.
Не работеше вентилацията, което направи вечерята на всички ни кошмар ! Гледайки ни как се потим, сервитьора се хилеше като че ли това му доставяше удоволствие. Картофките са студени. Храната леко притоплена, като в долнопробна тропс къща... Мнооооого далеч от това Happy, което помним преди време ! Жалко...
Happy са изключителни както винаги.
За съжаление за втори пореден път останахме разочаровани от обслужването там... Персоналът вече е под всякаква критика. Първо, 5 минути не могат да ни настанят, въпреки резервацията. След настаняването масата беше мръсна и чакахме за да ни я почистят, а около нас две маси стояха доста време мръсни и непочистени. Сервитьорът за два часа не дойде нито веднъж да попита имаме ли нужда от нещо. След като ни сервира, го видяхме чак при позвъняването за сметката. Тоалетните бяха под всякаква критика ????. За толкова години нито веднъж (освен в тези две последни посещения на Happy на Света Неделя) не съм виждала такъв кошмар в тази верига заведения. За съжаление персоналът там вече е супер зле... Дано се вземат някакви мерки
Настаняване,сервиране и храна -всичко класно! Блгодаря!
Приятна атмосфера. Вкусна храна и любезен персонал.
Вечерята беше супер, но не ни сложиха 10%-ната отстъпка в сметката, която ни се полагаше от Rezzo
Както винаги храната беше превъзходна, но обслужването беше под всякаква критика, налице се да се самообслужим, забравиха пост терминала на масата, трябваше да молим да си приберат техниката, след плащане
Няма обция за маса за пушачи. Сервитьорката имаше неприлично поведение
<3 it was great, the spontaneous live events were really cute! the personnel was pretty busy and seemed overwhelmed at times. overall - thank you!
Резервацията и обслужването бяха чудесни. Благодаря ви. Всичко беше на ниво. Оценка - ******
Всичко беше много добре
Това е заведението в което празнувам всички поводи. Хубава кухня, прекрасно обслужване, приятна обстановка ????
Чудесно прекарване, много вкусна храна и приятно изненадани от хигиената в тоалетната. Благодарим Ви!
Всичко беше чудесно, благодаря :)
За съжаление няма как да дам по-малко от една звезда за отношението. За резервация направена преди повече от седмица ни беше предложена малка маса за четирима с добавено столче за 5-ти човек. Не срещнах нужното разбиране за посрещането на празника ми.
Храната беше много хубава! Обстановката беше благоприятна и обслужването беше много добро!
Чудесна обстановка, добро обслужване, вкусна храна.
На идване, хостесата потвърди нашата резервация и наличието на отстъпка. За жалост, отстъпка нямаше в крайната сметка.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение
Как обычно всё идеално в хеппи ☺️
Всичко беше наред. Доволни останахме от обслужване, храна, интериор. Много лесен начин за запазване на маса.
Храната беше хубава, обслужването е прекрасно, но миризмата от WC е ужасна.. усеща се дори в самия ресторант!
Като цяло беше добре, обслужването беше малко по бавно вероятно защото персонала беше сравнително малко за препълнено заведение.
Здравейте! Искам да изкажа огромното разочарование като ваш много голям клиент! Не е нормално в зала за непушачи, навсякъде да мирише на цигари и дрехите плюс косата дори миришеха още повече! А бяхте номер едно в това отношение, но явно вече не ви интересуват клиентите и тяхното удобство!
Благодаря за помощта при резервация. Иначе всичко беше на ниво. и храната и обслужването. Благодаря.
Никой нее ни посрещна,за да ни настани на масата,за която имахме резервация,след това ни местиха,но всичко това беше компенсирано от доброто обслужване на сервит. ни и добрата храна!И не знам защо нямахме отстъпка?Но с удоволствие пак ще се възползваме от услугите на REZZO!!!
Професионално обслужване и вкусна храна. Служителите бяха любезни и отзивчиви. Получихме 10-те % отстъпка. Доволна съм от посещението си.
We really enjoyed it, the restaurant looks great, the food was really good and the staff was helpful and friendly. We will surely come again.
Здравейте , обслужването беше добре , но хигиената на тоалетните беше много зле.Още при слизане на първото стъпало към тоалетните се усеща полъх на тоалетна.извинявам се , но и тоалетните на Централна гара не миришат така.Да не говорим за липсата на течен сапун и салфетки.
Всичко беше супер с изключение на това, че се усещаше миризма на цигари. Може би вентиалцията не е достатъчна където се пуши, тъй като не видях да пуши някой във вътрешната зала където бяхме ние.
Чудесно
Rezzo работи идеално,нямаме забележки!Но в Хепи не успяха да ни дадат касов бон,за да можем да видим сметката детайлно,иначе беше ок!Благодарим ви!
Останахме доволни.
Много време чаках за втората си бира, сервитьорката не беше усмихната, накрая дори ми върна с 10 лв по - малко ресто... Бих желал компенсация при следващото посещение, поне 20% отстъпка
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Happy Света Неделя бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Супер.
През последните две години когато имам среща с приятели във връзка с хубав повод, Хепи е заведението, което предпочитам. Препоръчвам го.
Предвид хубавата компания, която бяхме, изкарахме добре. Дотук с "добре"-то. Изключително некомфортни маси, с тесни сепарета, набутани една до друга една до друга-явно с цел да се побере цяла София вътре в ресторанта, но това същевременно причинява голям дискомфорт за "гостите", които всъщност са третирани като касички. Шумно, задушно, силна музика и никакъв кислород и вентилация. Изобщо-чудновато място. Храната-изключително влошено качество на салата "Цезар с калмари" спрямо предишни посещения, плюс начален грамаж за сметка на това. Сушито-добре подредено, но с напълно неовкусен по правилата на японската кухвя ориз, който в допълнение беше недосварен. Жалко, че Хепи се превърна в конвейер за пари, а не уютния ресторант с винаги храна на ниво, какъвто беше.
Answer form ReZZo.bg:От името на ресторант Happy Света Неделя бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Клиентът ще бъде компенсиран при следващо посещение.
Супер беше всичко, на ниво!
невероятно. Храната и обслужването са на топ ниво :)
Първоначално искаха да ни настанят на много кофти маса, която по принцип явно никой не я иска. Това се случва за втори път при резервация през резо
Чудесно беше, благодаря!
При резервация за 5 възрастни лица, бях настанен на някаква маломерна маса за 4 човека + допълнително поставен стол. За капак на всичко отгоре в заведението има всичко на всичко 3 /три/ закачалки, през зимния период дали са достатъчни?
Миришеше ужасно много на цигари, дори и да не беше зала за пушачи. Много неприятно.
Страхотно обслужване и любезен персонал както винаги! Препоръчвам с две ръце!
Всичко беше наред. Чакахме повече от обикновеното за плащане на сметката, но това е по-скоро изолиран случай
Доволни сме от обслужването на сервитьорката и храната също, едиствено липсваше включена отстъпка на Rezzo.bg.
Answer form ReZZo.bg:След проверка установихме, че за неделя ресторантът не предлага отстъпки и клиентите могат да се възползват единствено от стандартна резервация, което е отразено както в сайта, така и в потвържденията за резервация.
Обърках ни поръчката и детето отпи от алкохолна напитка вместо лимонада с нар. Обслужването беше бавно.
Перфектни както винаги. Благодаря ви, че направихте празника ми още по-хубав! Продължавайте все така!
Всичко беше много добре храна плюс обслужване
Затвърждава ми се впечатлението, че при резервация, особено с отстъпка, настаняването е на възможно най-неудобно ситуираните маси и сме посрещнати възможно най-студено. Заведението беше поне на 50% празно, но първоначално ми бе отказана смяна на масата точно до вратата, където трябваше да стоим с якета през цялото време, "защото това е масата, която са избрали". Масата ни беше сменена след като попитах сервитьорка, която не знаеше, че сме с резервация и беше съответно смъмрена дори пред нас. Всичко друго си беше наред.
супер обяд и атмосфера
Обсужлването беше стабилно!
Може ли да добавите още 1 човек и да станем 7 човека.
Много съм доволна!
Храната беше вкусна, но ми беше сервирана след доста дълго време.
Бяхме на маса до пътя и меришеше на тоалетна
Доволна съм от услугата!
Answer form ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка. Мнението на всеки клиент е от изключителна важност за нас!
Това "Хепи" не е моето, наблъскано и задушно е. Попаднах ме на неадекватен сервитьор, който изобщо не можеше да се ориентира какво и как поръчваме. Добре, че се намери една дама, да го смени. Тя си свърши работата брилянтно и благодарение на това си тръгнахме с добри чувства! П.с -редовен клиент съм на "Хепи" -"Раковска"
Много добре както винаги Благодаря Поздрави
Не беше, както обичайните посещения в Хепи. Трябваше да викнем сервитьор, за да си поръчаме, доста се бавеха, след като ги викнахме няколко пъти. Колко до храната, както винаги е перфектна
Както винаги посрещането, обслужването и храната беше перфектно.
За съжаление през Резо няма опция за резервация в градината (закритото помещение за пушачи) на хепи, което го прави ужасно неудобно и обезсмисля целта да използвам сайта.
Answer form ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка! Колегите от Happy Света Неделя правят резервации за градина единствено със запитване на телефон 0700 20 888, тъй като капацитета на местата е ограничен.
Както винаги беше прекрасно! Благодарим ви за вкусната храна и топлото отношение! Ще Ви посетим отново!
Вкусно, както винаги! Обслужването е перфектно!
Все по-разочароваща е манго лимонадата, вече няма вкус на манго дори из водата с портокал и мента намерих само едно прозрачно парченце зелено манго.
Храна беше много вкусна.
Обслужването беше страхотно, храната беше много вкусна, но един бургер се чакаше 50 минути, което повлия на цялостнот преживяване.
Вкусно
Супер обслужване,хубава храна
Това с отстъпката е пълна лъжа! Никаква отстъпка няма! И персоналът се прави на приятно разсеян по този въпрос! При посещението ни не останахме очаровани и от обслужването!
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че не е напомнил за отстъпката при поискване на сметката и поради тази причина не се е възползвал от нея.
Изключително сме доволни от обслужването. Всичко беше на ниво. Благодаря и на вашия екип за перфектна загриженост.
Мноого сме доволни за пореден път. Всичко е супер. При възможност пак сме там Поздрави Петър
Невероятна вечер, обслужване на отлично ниво както си казах заслужава си да отида пак в хепи. Уви един ден по късно отидох.... и за съжаление трябваше да оставя много негативно мнение в Google. Но за резервацията b8pvx....Уникално обслужване тези две дами биха помогнали на други членове на персонала да станат по-добри. Защото аз мога да си сготвя и да ям но... отивам навън за обслужването !!!
Много сме доволни от обслужването на сервитьора Кирил в ресторанта.Храната стана бързо и беше вкусна.Имахме и 20% отстъпка .
Доволни сме от облусжването,както и начина на правене на резервацията!Всичко беяе прекрасно и пак ще ви посетим!
Персоналът имаше проблем с намирането на резервацията.
Всичко беше прекрасно, както винаги!
Много добре си изкарахме, обслужването беше отлично, храната беше страхотна, но при използване на Rezzo отстъпка следва да се каже 1во на хостесата , после на сервитьор и след това на облужващия сервитьор... така и не си получихме отстъпката при 75 лв. за 2ма човека, все пак при използване на Rezzo резервация очаквах да използвам и Rezzo отстъпката. Надявам се същото да бъде коригирано в бъдеще.
Благодаря, Идеално както винаги Поздрави Петър
Беше сипер
Беше много приятно и обслужването беше страхотно.
Храната е вкусна. Обслужването този път не беше на ниво: поръчката се забави доста, не бяха достатъчно любезни сервитьорите и накрая забравиха да направят 20% от уговорената отстъпка.
Бяхме настанени на чудесна маса. Сервитьорът, който ни обслужваше беше много адекватен, любезен и бърз. Към храната нямаме забележки, всичко беше вкусно. Останахме доволни и бихме посетили отново.
Беше страхотно, персоналът е бърз и учтив. Супер!
Прекрасно както винаги!
През последните месеци 3 пъти ходия в това Хепи с отстъпка и 3 -те пъти такава не ми беше предоставена!
Answer form ReZZo.bg:Специалните обедни предложения извън основното меню на ресторанти Happy Bar&Grill не се комбинират с отстъпки. След кореспонденция установихме, че поради тази причина клиента не е получил своя процент отстъпка от сметката.
Отлично обслужване.
Масата ни беше малка, тясна, до основната пътека, и това е за резервация, направена седмица по-рано. Не ни преместиха, въпреки желанието ни. В залата преди нашата се пушеше и при всяко отваряне на вратите влизаше цигарен дим.
Всичко с резервацията беше нормално, получихме и отстъпката на реззо, супер
Супер обслужване, качествена храна.
Както винаги пeрфектно обслужване и кухня. Препоръчвам!
Answer form ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка! Мнението Ви е от изключителна важност за нас!
Обслужването и храната бяха на ниво. Бих препоръчала!
Храната беше вкусна и обслужването добро, но служителите, които бяха на суши бара бяха много шумни и се смееха през цялото време на висок глас, което не беше никак приятно.
Супер:)
отлично обслужване, приветлив персонал, доволна съм вого, нищо не липсваше, препоръчвам заведението
Всичко беше много хубаво, храната дойде много бързо и беше много вкусна.
Прекрасно обслужване! Бързо, вкусно и с усмивка!
Много хубаво си изкарах!!!
По принцип съм изключително редовен клиент на Хепи и много харесвам храната им, но снощи ми направи неприятно впечатление невероятния шум в заведението и най-вече миризмата на цигари като в някое нерегулирано квартално заведение. Беше много странно, защото в Хепи обикновено няма такива проблеми и винаги оставам доволен.
Масата, която ни дадоха беше до входа. не като за рожден ден:)
Много вкусно, бързо поднесено, бързи и любезни служители. Всъщност много ми хареса и ще отида пак там.
Много занижено качество на храната. Сервитьорите бързат, разливат, не са учтиви.
Масата беше чудесна. Наложи се да се споменем изрично да кажем на персонала за резервацията през Резо, което не направи добро впечатление за комуникацията.
Обслужването беше бавно. Един час чакахме да разрешат тортата и свещите бяха лошо преброени!
Чудесно обслужване и храна!!!
Страхотно обслужване и вкусна храна
Чудесно обслужване! Доволна съм.
Отстъпката не ни беше предоставена
Храната е много вкусна а обслужването на ниво!
Отлично
Супер бавно настаняване и бавно обслужване на място.Вентилацията не беше добра.
Ресторанта беше пълен, но храната дойде неочаквано бързо и беше вкусна. Единствената ми забележка е, че по-голямата част от персонала е без маски (под носа и на брадичката по-точно), което явно е практика и в други ваши обекти (същото беше и в Хепи Люлин и Бурата Парадайс).
Винаги обслужването и храната са били перфектни! Днес обаче съм леко разочарована, защото дъщеря ми празнува рождения си ден с приятели и бях помолила за изнанада с мини торта със свещичка, но очевидно са я забравили.
Обслужването и храната винаги са на ниво. В това Happy намат равни, НО ще спра да посещавам, ако в зала за непушачи продължават да допускат хора, които пушат т. нар "бездимни" и "немиризливи" цигари Айкос :)
Всичко беше на ниво
Всичко беше много добре
Вечерта ни мина перфектно. На входа се допускат само клиенти със зелени сертификати. Чудесно обслужване от страна на сервитьорката. Има нови есенни предложения в менюто. Всичко беше много вкусно.
Много хубаво и много вкусно.
Доволни сме като цяло поддържат очакваното ниво. Политиката да не разрешават резервашия на външни маси (градина), същевременно заел резервацията не разрешават да се преместиш дори ако се освободи маса. Можело да се откажеш от резервацията и да стоиш на входа да изчакваш докато се освободи маса (?!) Безмислено и дразнещо изискване, нали точно затова съм си направила труда да резервирам?! Каква точно е идеята? Да накажем тези, които желаят да са навън?
Всичко беше чудесно
Отлично отношение при резервацията! Исках маса навън и получих съдействие в рамките на няколко минути.
Супер обслужване.
Изключително бавно и хаотично обслужване.
Интересно меню, вкусна храна, приятно обслужване и стилен интериор! Изкарахме чудесно.
Персонала въобще не беше наясно с промоцията на суши на Rezzo, помолиха ме няколко пъти да погледнат имейла ми, какво точно суши трябва да ни приготвят и след като в крайна сметка се разбрахме относно промоцията на суши, трябваше 15 Мин да чакаме някой да ни го донесе, тъй като масата ни беше до суши бара и видяхме кога всъщност беше приготвено. Не бих посетила повече Happy на Пл.Светя Неделя...
Приятна обстановка. Добро обслужване. Най-вкусното суши в София. Другата храна беше пресолена.
Много съм доволна, уникално обслужване и всичко беше много вкусно.
Масата беше запазена, но въпреки че на две служителки, които ни посрещнаха, казах, че имам резервация от ReZZo, така и отстъпка не беше отразена в сметката.Не ни беше и поискан кода за резервацията/отстъпката.Проблемът, според мен беше в организацията на обекта.
Страхотно обслужване, вкусна храна и позитивни емоции, както винаги!
Както винаги, перфектно обслужване, приятна обстановка , страхотно меню с нови супер вкусни предложения. Браво!
Приятно и коректно обслужване.
Приятна вечер, добро обслужване и добра храна. Но със неприятен край. Веднага след плащането се започна бързо разчистване на масата, буквално върху нас. И резултата беше обърната чиния с мазнина върху доста скъпо яке на нашия гост. След което един от управителите/другия беше на ниво/ се държа неуважително и обидно. Обичаме тези ресторанти и няма да спрем да ги посещаваме. Но се надявам нивото да не пада, а да върви нагоре. Повечето персонал прави отлично впечатление и са на високо ниво. Но винаги се намира някой, да развали общото мнение. Дано се работи по този въпрос!
За първи път съм недоволна от Хепи,гръцкото меню ,което е актуално в момента,доста се различава като си го поръчаш от картинките,двойно по~ малки порции ,да не говорим ,че чакахме 1 час за две кюфтета с.доматен сос,които в менюто бяха описани като телешки специалитет за 15 лв...просто да.не се излагат и да си опишат нещата.както са,не 400 грама специалитет, а 200 грама.кюфтета.
Предпочитам Хепи, защото: Винаги са учтиви, Винаги са бързи и никога нямам проблем при резервация с отстъпката. Днес пак съм там.
Здравейте, изключително ниско ниво на обслужване, чакахме намръщена сервитьорка по над 20 мин. да ни вземе поръчка и след това също толкова да ни донесе поръчката, при положение, че ресторанта не беше пълен. След като се оплакахме на управителя той реагира много адекватно, смени ни сервитьорката, компенсирани с бутилка вино за причиненият дискомфорт. Изключително адекватно поведение на управителя и момичето което ни пое беше много любезна и усмихната.
Както винаги Прекрасно ! Благодаря !
Точни и бързи (което е важно, когато заведението се посещава в рамките на обедната почивка) и разбира се беше много вкусно. Очакваме с нетърпение гръцкото ви меню.
Както вече обясних по телефона на служител от Резо не съм правила такава резервация. Доколкото разбрах е станала грешка.
Добро обслужване, но кухнята ви е доста далеч от френската! Съжелявам, но ме разочарова!
Всичко беше супер както виваги. Всичко ни се донесе много бързо, вдичко беше на ниво както винаги. ????
Всичко беше на ниво. Момичето, което ни обслужваше беше изключително любезно.
Чудесно обслужване!!
прекрасно
Препоръчва се. Обслужване и храна на ниво.
Много сме доволни!
Изключително доволна съм. Както винаги обслужването беше на Ниво,вниманието на служителите към мен и компанията беше повече от любезно. А храната винаги е превъзходна! Определено ще посетя местенцето отново! ❤️❤️❤️
Направих няколко часа преди рожденият си ден резервацията в Хепи. Обслужването беше чудесно, храната също. Не отговарях на условията за отстъпка защото бяхме по-голяма компания, но получих отстъпка за рожден ден!
Приятно в добра компания.
Бързо и добро обслужване! Храната също беше добра!
Неделя в 14 часа. Храната и обслужването ОТЛИЧНИ, но... във "вътрешната зала е пълна с клиенти, а температурата вътре е около 30 градуса. Задух! От залата за пушачи влиза при нас дим от цигари! От мездинните врати на ресторанта вместо прохлада влиза дим. А климатиците не работеха. за први път ми се случва това. Жалко! Александър Тонев, 21.01.2019 г. ( за времето от 14 до 16 часа ).
Храната е вкусна. Персоналът- любезен само високата температура е неприятна.
За 110 лева на човек очаквахме доста повече. Храната не беше впечатляваща - основното беше като във всяка друга закусвалня, в която би отишъл в обедната си почивка да хапнеш набързо. Десертът беше страхотен, сармите - също. Шампанското не беше хубаво, не ни го наляха навреме преди 12 часа, за да има с какво да си дадем наздраве, а трябваше след като посрещнахме Новата година и влязохме обратно в заведението да си поискаме бутилката. Диджеят със сигурност не беше професионалист и музиката разко спираше между отделните песни. Нямаше празнична атмосфера, не беше украсено, не усетихме, че има някакво празненство. Дадохме тройно повече пари на човек, отколкото бихме всеки един друг ден, за да останем безкрайно недоволни. Не бихме посрещнали друга Нова година в хепи. Дори не сме сигурни дали бихме се върнали повече в някой от обектите на хепи, било то и просто за да хапнем.
Както винаги , всичко беше прекрасно !
Храната беше вкусна и обслужването - перфектно! :)
Беше ни много приятно. Това е любимото ни заведение. Обслужвенето беше на ниво. Храната беше вкусна. Много сме доволни пак ще дойдем с удоволствие.
Отлично обслужване и настроение!
Всичко беше перфектно!
Супер
Отлично
Както винаги перфектни! Вкусна храна, добро отношение и обслужване на отлично ниво.
Здравейте, Много съм доволна от бързото и отлично обслужване на персонала от ресторант "Happy Света Неделя".Храната беше вкусна.Всичко беше точно.Благодаря.Отново ще ползвам услугите Ви. Успешна, благословена и с много здраве и обич да е Новата 2018г..! Поздрав от Нина.
Всичко беше чудесно! Персоналът беше приветлив и любезен, храната - вкусна!
Много добре си изкарахме. Храната, както в повечето случаи беше на ниво - вкусна :)
Всичко беше супер, както винаги!
Перфектно отношение,прекрасен персонал и обслужване!Чудесна обстановка и храна!
Обслужването беше както винаги на ниво. Хареса ми, че направиха отстъпката, без да казваме.
Всичко бе перфектно - чудесна маса и много добро обслужване.
Сервитьорката, която ако не ме лъже паметта се казваше Алекс Китева, беше доста кисела. Не знам дали е единичен случай
Малка забележка към иначе добрия ресторант е, че при резервция за 8 човека ни сложиха на маса за 6. Храна и обслужване както винаги на ниво.
Както винаги всичко беше супер. Седяхме до суши бара и ни обслужваше и едно момче, което беше много любезно и с чувство за хумор
Много вкусно и прекрасно обслужване!
Беше много приятно, вкусно и весело
5 stars
Много сме доволни!
Много малка маса, лудница, над главите ни висят правостоящи, които чакат за маси и това не е приятно!
Great place, the best food and service ever!
Нямах запазена маса,чак се учудиха,Странно
Не ходим за пръв път в ресторантите Хепи и отново останахме доволни. Благодарим на Мария, която ни обслужва, за съветите, които даде на дъщеря ми при избора на суши. Ще Ви посетим отново.
Отново никой не знаеше за резервацията ни. Освен това ни сложиха на маса близо до място, където повечето сервитьори се събираха и станахме слушатели на доста нецензурни изрази, песни и подмятания помежду им, на много висок глас!
Answer form ReZZo.bg:В случая според общите условия при резервация чрез ReZZo.bg, клиента е имал право да смени резервираната маса с друга, която е свободна в часа на резервацията и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението. След направена проверка установихме, че клиента е бил настанен и е получил отстъпката, към своята резервация. Проведена е кореспонденция с ресторанта относно този случай и ни уверяват, че за в бъдеще ще направят необходимото за да избегнат подобни ситуации.
Резервацията не беше отразена в заведението, т.е. нямаше такава. Трябваше да показвам sms-а, който имах, за да видят процента отстъпка. Останалото беше ок.
Answer form ReZZo.bg:След проведена кореспонденция с клиентката и управата на заведението установихме, че от ресторанта са били наясно с резервацията и са очаквали клиентката, тя е била настанена и е получила отсъпката към резервацията си. Получило се е недоразумение между обслужващия персонал и клиентката, при настаняването й, което е оставило у клиентката погрешно впечатление. От ресторанта ще вземат необходимите мерки, за да избегнат подобни ситуации в бъдеще.
Храна и обстановка обичайно добре. Неприятно е непрекъснато да повтаряш, че имаш резервация с отстъпка. Ако не го направиш няма да има такава. Казваш с влизането, какво повече, накрая я няма и т.н. Сигурно има начин това да се реши, без да си го искаш няколко пъти.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. След кореспонденция с клиента устанивихме, че е бил настанен и е получил отстъпката, към резервацията си. Получило се е недоразумение между клиента и обслужващия персонал, но е било коригирано своевременно. От управата на заведението ни уверяват, че са взели необходимите мерки да не се повтарят подобни ситуации за в бъдеще.
Не бяхме настанени до телевизор и няколко пъти държаха да видят кода от резервацията и бях объркали името ми, което би се случило на всеки 1-2 пъти, но не и през цялото време в този ресторант. В крайна сметка след колективната консултация в ресторанта решиха да ни настанят просто някъде. Разбитам, че се случват грешки,но...... В крайна сметка всичко преключи добре.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че е била настанена и е получила отстъпката, към резервацията с ReZZo.bg. Получило се е недоразумение при препредаването на информация между персонала в заведението, успели са да реагират и да настанят клиентката на желаната от нея маса. Управата на заведението ни увериха, че ще направят всичко възможно, за да не допускат подобни ситуации в бъдеще.
За пореден път се убеждавам че в хепи обслужването е различно в замисимост от заведението. Май не би трябвало да е така, ако претендират за някакъв стандарт, но уви. Този път останах разочарована. При поръчка на нов вид бира от рекламните листовки (които слагат по масите пред всеки) ни я донесоха топла (само пояснявам но дори не фигурираше и в менюто). На намекването че бирата е топла, отговорът беше че май хладилника нещо не работел нормално. По добре да предупредят че е топла и да предложат на клиентите си друг вид бира, за който са сигурно че е студен. Преди седмица две поръчвах ребърца и ми ги поднесоха както трябва с чиния за отпадъци с мокри кърпички, а сега само една порция ребра и толкова. И ако не си бях поискала кърпички нямаше и да ми дадат. Следва порция пържени тиквички. При сервирането ми направи впечатление оскъдната порция в голямата чиния. Знам че е на грамаж, знам и че е възможно да лъжат с грамажа, за това няма да коментирам (не си нося везна, на която да измеря грамажа). Но на фона на 6 или 8 парчета тиквички в чинията ми (бройката е примерна, но не повече от 8 парчета), а на останалите чиниите ги сервираха с камара ми направи впечатление. Може би с отстъпка порцията е с по-малък грамаж. Мога само да гадая. За съжаление видях другите порции, когато моята вече я нямаше. Ходи доказвай какво са ти сервирали, но определено правеше впечатление камарата с тиквички в другите чинии. Някой може да каже дребнава работа, не, не съм за това да ям повече, а съм за това да получавам това, за което плащам. Трудно получавахме меню на масата, а и за поръчките малко се бавеха. И от сушито напоследък изобщо не съм доволна. Тази вечер мога да кажа че и вкуса му беше различен. Отново нещо, което не поръчвам за пръв път (в смисъл че съм консумирала въпросния вид суши и друг път отново в хепи). Наблюдавам напоследък че така правят парчетата суши, че не са годни да бъдат хванати с приборите за суши, просто защото оризът се разпада. Пояснявам че бяхме седем човека и всеки един имаше някакво оплакване, поради това систематизирано съм го споменала по горе.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с оферта, отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента. От ресторанта съжаляват за останалото впечатление у клиентката и ще вземат необходимите мерки за да се избегнат подобни ситуации за в бъдеще.
Доста на бързо. Сервитьора ни каза че рожденничкатаможе да ползва отстъпка от сметката но накрая нищо.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при направена резервация с отстъпка, отстъпката не може да се комбинира с други промоции и отстъпки в това число специални и обедни менюта. След проведена кореспонденция с потребителя установихме, че е получил отстъпката към резервацията си, но при комуникация с обслужващия персонал се е получило недоразумение. Клиентът е останал с впечатление, че отстъпката тип празник и отстъпката към резервацията му могат да се комбинират.
За пръв път за Хепи мога да кажа, от името на цялата ни компания: УЖАСНО ОБСЛУЖВАНЕ!!! Сервитьорите бяха много недоволни, че пристигнахме късно. Поради тази причина ни отказаха да ползваме отстъпката. Не в това е проблема, обаче... През цялото време ни гледаха накриво. Коментираха на висок глас колко е нагло да стоим там до края на работното им време. Непрекъснато възклицаваха с възмущение. Сигурно на всеки му е неприятно да работи до късно. За да компенсираме неудобството, оставихме 22 лв бакшиш на 80 лв сметка без да си ползваме отстъпката дори. Само дето не ни изгониха с метлата!
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждението на всяка резервация в общите условия е описано, че резервираната масата се пази не повече от 15 мин. При закъснение ресторантът си запазва правото да откаже резервацията или ако има отстъпка към нея да не я зачисли. Затова препоръчваме при направена резервация с ReZZo.bg, да бъде спазен нейния час. След кореспонденция с ресторанта установихме, че те също споделят нашето мнение, че в случай на закъснение за часа на резервация клиентите не получават по-различно отношение. Ще бъдат взети необхдимите мерки, за в бъдеще да не остават клиенти с такова впечатление.
Аз запазих места за 12 души и при пристигането се оказа, че масата запазена за нас би могла да побере не повече от 8-9 човека. Сервитьорката обясни, че резервацията била пристигнала при тях за 11 човека +/-, което няма как да се е случило, тъй като аз изрично запазих за 12 човека. Като изключим това, обслужването беше на ниво.
Answer form ReZZo.bg:В случая клиентката се е възползвала от резервация с отстъпка за 12 души. От ресторанта са разполагали с точна инфорамция относно нейната резервация, но е настъпило объркване при предаването на информация между персонала в ресторанта. От ресторанта съжаляват за създалото се неудобство. Увериха ни, че са направили всичко възможно клиентката да се чувства комфортно, също така, че за в бъдеще подобни пропуски няма да бъдат допускани.
Благодаря на Happy Света Неделя за прекрасното обслужване и невероятната храна.
Винаги съм доволна от любимата си верига ресторанти Happy, но този път преживяхме няколко разочарования. Първо не ми беше записана резервацията и се наложи да чакаме за да ни настанят в крайна сметка на маса за 4-ма а ние бяхме 5-ма. По-късно ни преместиха. Любимото телешко на моя съпруг беше толкова жилаво, че не можа да изяде почти нищо от него. Като капак на всичко, му забавиха спагетите със сьомга с 1,5 часа, тъй като единия сервитьор я беше записал но не беше предал на колегата си. Но въпреки всичко това, Happy остава любимия ми ресторант и съм склонна да простя тези неща, тъй като там винаги е пълно и имат мнооого работа.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че отстъпката към резервацията с ReZZo.bg е била зачислена. В случая е имало объркване, но от ресторанта своевременно са поправили грешката.Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
До момента аз и семейството ми и доста наши приятели сме ползвали над десет пъти резервация в Хепи през сайта, като никъде не сме имали проблеми с обслужването. НО последните два пъти се наложи да отидем в Хепи Света Неделя, като първия път при отиване в 11.30 часа на компания от 8 човека ни беше казано, че до 13.00 часа трябва да освободим масата понеже имало друга резервация на същата маса!!!!! Втория път, вчера отидохме колеги 10 човека, като на няколко пъти обслужващата ни сервитьорка забравяше или забавяше с поръчката. Постоянно се оправдаваше, че имали събрание и само трима сервитьори обслужвали всички. Двама колеги си поръчахме суши сетове, като сервитьорката първо ни донесе два прибора, а в последствие на една табла и двата сета, Изобщо нещо обслужването в този ресторант куца.
Answer form ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
Здравейте, Не можахме да се възползваме от направената резервация, защото при пристигането си в ресторанта установихме, че тъй като градината и по-голямата част от ресторанта са в ремонт, се предлагат само суши и напитки. Би било добре това да е описано като уточнение при резервирането на маса. В крайна сметка отидохме в друго заведение от веригата, където прекарахме чудесно, както винаги.
Answer form ReZZo.bg:В периода на ремонтната дейност в ресторанта, това беше описано в общите условия на страницата на заведението в ReZZo.bg. Опитахме се да установим обратна връзка с клиентката, но така и не получихме отговор.
За втори път правя резервация в Happy с Rezzo, за втори път такава в техния списък няма. Оказа се, че резервацията е премахната без дори да бъда уведомена. Трябваше да се преместим в друг ресторант на веригата, което нямаше да е проблем, ако бях уведомена по-рано. При положение, че резервацията е направена седмица по-рано, смятам, че разполагаха с предостатъчно време. Храната беше вкусна. Персонала трябва да се научи да поднася топлите ястия известно време след салатата, а не заедно с нея.
Answer form ReZZo.bg:В периода на резервацията ресторантът беше в ремонт и това беше упоменато в общите условия на ресторанта. Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта поради изванредната ситуация в заведението. Все пак от управата на ресторанта ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. След кореспонденция с клиентката установихме, че тя е била настанена в друг ресторант от веригата и е ползвала полагаемата отстъпка към резервацията направена през ReZZo.bg