Another incredible Happy Bar & Grill restaurant opened. The restaurant is located in the emblematic Sea Garden in Varna where you can enjoy the incredible sea and bay view.
Happy Sea Station/Морска Гара will welcome you with our trade mark - wide smile and a high level service. The interior is modern, refined, yet unpretentious, which will predispose you to relax and enjoy the unique appetizing meals from our Happy Bar & Grill menu.
Additional options: | Summer garder/terrace, Winter garden , Baby chair, Sea view, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica and Revolut |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Parking |
Open hours: |
12:00 - 00:00
12:00 - 00:00
12:00 - 00:00
12:00 - 00:00
12:00 - 00:00
12:00 - 00:00
12:00 - 00:00
12:00 - 00:00
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Много беше неприятно, че на съседната маса имаше две кучета. Децата ми страшно много се притесниха и страхуваха. От кога е позволено да се водят кучета, а като ли да се допусне семейство с 2 кучета? Искам да получа официален отговор!
Answer form ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка. В заведението се допускат домашни любимци до 10кг., в случая два померана.
Посрещане,обслужване и вкус 100% доволни останахме
Супер беше всичко, мега вкусно
Всичко беше страхотно. Кухнята е вкусна,а персонала е много отзивчив и се вижда, че полага грижи клиента да да си тръгне доволен и с усмивка!Благодаря от сърце.
Чудесно, както винаги. Обслужване и храна на ниво
Беше прекрасна вечер и чудесно обслужване, благодаря!
Както винаги, всичко беше на ниво ❤️❤️❤️
Вкусна храна и любезен персонал! Залата, в която бяхме беше задушна,с миризма на канал /тоалетна. Много дразнещ и шумен поздрав с гърмяща музика за рожденици през 15мин.!
Приятно обслужване и обстановка!
разочарование. Не е посочено, че пушенето е разрешено в тази стая. Невъзможно е да съм там. Трябваше да си тръгна. Заведението не е дало алтернатива.
Страхотно обслужване! Момчетата от персонала направиха празника на детето много усмихнат, благодарим!
Благодарим, много вкусно, както винаги, любезен и отзивчив персонал, благодарим Ви! През 5 минути рожденици, но момчетата и момичетата не се дадоха, поздравиха всички! :)))
Здравейте, беше много вкусно, но този път порциите бяха по-малки в сравнение с преди.
Бяхме с 2 деца помолихме да затворят управляващите се с дистанционно прозорци 10 пъти, защото духаше много на децата, мисля че беше управителя не ги затвори вече не мисля да посещавам редторанта Ви в морска гара, а само центъра защото там всичко е коренно разлно (за двете сервитьорки 5* които ни сервираха) но управителя си е голяма 0!!!
Храната (картофите) бяха студени, объркаха ни соса, който си бяхме поръчали, пилето беше сурово и жилаво и се наложи да го върнем също. Най-лошото ми преживяване до сега.
Чудесно обслужване и вкусна храна!
Супер вкусно
Беше прекрасно❤️
Посрещание, храна и обслужване - твърдо 6
Останахме много доволни от посещението си, персоналът беше любезен, храната - вкусна и сервирана бързо. Благодаря!
Мястото буквално на кея приятно ме изненада с поглед към морето и Галата. Менюто както винаги беше вкусно и разнообразно, поднесено експедитивно, веднага щом е било готово в кухнята. Когато идвам във Варна, винаги ще гледам да посетя това приятно и притеглящо като магнит място. С оглед на името ми няма място за национализъм, но "гръцко...меню, по гръцки, гръцки сос ....." Ще се съглася ако ми покажете едно - ЕДНО заведение в Гърция,което предлага Българско меню, българска мусака .....спирам.!
Страхотна храна и мн добро обслужване както винаги в Хепи.
Много недоволна останах от кикоман комбо, пилето беше абсолютно сурово и не го изядох въобще
Прекрасно,както винаги
Перфектно!
Страхотно място и обслужване
Everything was perfect ! I took a couple of roll sets ! It was very tasty . As usual
Отлично обслужване, вкусна храна, както винаги, приятна атмосфера.
Всичко беше супер.
Както винаги вкусно актуално и уютно!Специални благодарности на хората които са направили суши за вегетерианци!!!
Въпреки че харесваме много кухнята на Happy, всичко е невероятно вкусно и отношението на персонала винаги е на ниво, този път бяхме безкрайно разочаровани от обстановката, в която попаднахме. Бяхме настанени на изключително претъпкано място - не беше възможно нормално да седнем на столовете си, защото нямаше място да ги дръпнем назад. С масата в съседство ни делеше един стъклен парапет, който беше на височината на масата, така че през цялото време се чувствахме все едно сме част от компанията на съседната маса.. Да не забравя да спомена и оглушаващата музика, която персоналът пускаше, когато поздравяваха всеки рожденик поотделно, а тази вечер те бяха поне четирима по време на вечерята ни там. Не беше възможно да си комуникираме на нормален тон и трябваше да се надвикваме. Тръгнахме си с главоболие и без настроение, с каквото всъщност бяхме отишли. Не знам дали бихме посетили отново.
Всичко от поръчката беше супер, само хамбургера беше доста компромисно приготвен, както и гарнитурата му.
Един от любимите ни ресторанти. Позитивна приятна атмосфера и вкусна храна, доволни сме!
Здравейте Нивото на happy е паднало драстично след набирането на новия персонал. След настаняването на масата чакахме повече от 15 минути някой да си благоволи от сервитьорите да ни донесе меню. А в същото време в двата края на външната градина стояха по четирима души и си говориха. Наложи се да стана и да отида за да говоря с главния сервитьор едно симпатично момиченце което веднага разпореди да ни се дадат менюта. Обслужването не беше най-доброто и има още какво да се желае. Двете момиченца които ну обслужваха се стараха много, на обслужването не може да се сравни с сервитьорките, които имахте през пролетта. Бих искал да изкажа благодарност на командирования от happy Пловдив Димитър който направи много за да се почувстваме като у дома си както обикновено. Искам да изкажа благодарност и на главната сервитьорка една от малкото останали стари служителки които знаят как да изкарат душата на клиента с памук. С уважение Иван Ханджиев
Супер беше!
Благодаря Ви за вкусната вечеря, която ни приготвихте. Не сме се и съмнявали в нещо друго, дори вече почти не ходим в други ресторанти.
Перфектно място и супер храна!
Всичко беше перфектно. Благодаря
Храната беше страхотна! Сервитьорката усмихната и любезна!
Перфектно
Всичко беше на ниво както винаги.
Перфектно обслужване и вкусна храна
За пръв път получаваме толкова лошо обслужване. Звъниш по 5 пъти никой не идва, налагаше се да си търсим и викаме сервитьорката, отстъпката не ни беше включена в сметката и там допълнителни изпълнения. Най възмутителното по време на престоя ни беше, че отвориха закритата тераса в 19 ч при което стана едно течение и жега благодарение на която целите бяхме пот, нямаше маса която не изказа възмущението си от това. Определено до края на сезона няма да посетя заведението , колкото и да харесвам храната им!
Много вкусно, и петфектно сервиз
Всичко беше много добро-храна,обслужване,гледка....
Моля, Ви - стегнете се! В сезон сме вече, започва Юли месец, дръжте се сериозно. На работа, в работно време се работи - само така се печели. Управителите и главните сервитьори да съблюдават останалите сирвитьорчета, обучаващи се, рънъри и пр. обслужващ персонал. На смяна е поколение на безотговорни младежи, деца на XXI век, които трябва да се държат изкъсо, за да може предприятието Хепи да работи успешно и да просперират неговите съдържатели. Старайте се повече !
Супер
Винаги сме предпочитали Хепи, но този път доста се забави поръчката ни. Мидите дойдоха почти час след поръчката. Доста пъти натискахме бутона, за да добавим към поръчката, но и там опита беше неуспешен.
Панираните калмари и пипалата в салата цезар бяха доста солени.
Не бих седнал повече. Масите наблъскани една върху друга, салатата беше 2пъти по-малка отколкото по грамаж. Донесоха нова, вкиснала. Сушито беше много хубаво! Разляха по таблата джина с тоник, накрая не можахме да платим заради бъг в системата, общо взето негативно мнение :(
Всичко беше отлично!
Беше прекрасно благодарение на усмихнатият персонал!❤️
Много добро обслужване, приятна атмосфера , скоро време пак ще Ви посетя!❤️
Благодаря, всичко беше наред с резервацията и ястията бяха вкусни
Новото меню е направо невероятно. Всякакви вкусотии иска ти се да поръчаш всичко
Както обикновено най-доброто обслужване във Варна
Както винаги всичко беше много добре, но този път храната се забави и обслужването беше много бавно
Чудесно, както винаги! Но чакаме с нетърпение края на ремонта на градината.
Като се прави резервация давате два избора, вътрешна зала и вътрешна градина......никъде не пише че вътрешна градина е ЗА ПУШАЧИ, а ние не сме такива. Трябва да го изписвате някъде, за да не се заблуждават хората.
За съжаление беше лошо. Доста време чаках сервитьора, затова поръчах само Aperol. И този коктейл беше най-лошият във Варна.
Невероятно обслужване! Вкусна храна! Приятна обстановка!
Прекрасна локация, отлично обслужване и искаш от всичко да опиташ.
Никога повече няма да резервирам маса с Реззо...масата, която беше запазена, беше ужасна - на слънце, в дъното на заведението, помолих да ми я сменят, нямали - а беше 18,10 и заведението бе с празни половината маси.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Lovely food and location. Staff was very friendly and polite.
Обслужването и храната бяха невероятни!Благодаря пак ще ви посетим.
Резервацията беше за рожденния ден на дъщеря ми , който празнува с приятелки. Останаха изключително доволни и щастливи, храната е била вкусна, обслужването топ и накрая са я изненадали и са ѝ ояли за рожденния ден! Благодаря за положителните емоции и старанието на персонала!
Всичко беше на ниво - храна , обслужване , получихме си и отстъпката. Перфектни както винаги!
Не ми направиха отстъпка от сметката, какъвто е регламента на резервацията. Платих 100% . Забелязах го пост фактум.
"Happy" - Характер и Вдъхновение , Интериор и Усмивки :) Прецизност и Точност , Вкус Чудесен и с Аромат :) Качества - Успешни и Желани от Хора, търсещи кулинарни усещания и наслади :) Всеки посетил"Happy" е "Happy" Благодаря :) Пожелания за нестихваща Креативност за Гурме изживявания :)
Всичко, което поръчахме беше страшно вкусно.
Чудесно обслужване и прекрасно меню!
Всичко беше отлично - обслужване и храна. Благодарим!
Всички се стараят да са усмихнати и положителни!! Айряна собствена марка остава с качество “отврат” но всичко друго е на ниво.
Всичко щ, както винаги беше на ниво. Благодаря на екипа на Хепи. Само напред адмирации!
Както винаги изключително вкусна храна и вежливи служители.
Вкусна храна както винаги, но обслужването - противно на очакванията - този път беше незадоволително!
Супер
Прекрасно обслужване, вкусна храна, всичко както винаги на ниво. Благодарим!
Всичко беше много добре,определено препоръчвам.
Приятно!
Както винаги отлично обслужване и отлична храна.
Както винаги, всичко беше перфектно!
Препоръчвам????
Прекарахме си страхотно както всеки път. Вкусна храна и добро обслужване.
Въпреки че отидохме 15 мин по-рано,бяхме настанени с внимание веднага!Обслужването мн.добро,храната-също,единствена забележка-порциите доста големи/фиш енд чипс например/,не знам кой яде толкова много...Отлична оценка като цяло.
Страхотна вечер! Вкусна храна, хубави емоции, бях поздравена за рождения ми ден от персонала, беше много приятно. ❤️
Страхотно обслужване!
Чудесно, както винаги!
Както винаги на ниво!
Всичко беше наред , вкусна и бързо приготвена храна.
Любимо място във Варна ❣️
Имахме семеен празник и както винаги екипът на Happy се справи перфектно!
Добро обслужване, но храната от латино менюто няма нищо общо със снимките и изглежда разочароващо!
Не съм доволна от това,че детето имаше рожден ден разговаряхме със сервитьор ,който пое ангажимента за изненада както винаги се прави в Хепи,когато някой има рожден ден ,абсолютно нищо нито поздрав,нито снимка.Досега винаги сме празнували рожденните си дни в Хепи,но не мисля че ще повторя.
Храната беше добра. Атмосферата беше добра. Персоналът беше отличен. Но имах проблем с резервацията. Няколко часа преди вечерята получих обаждане от Хепи за потвърждение на резервацията. Тъй като не бях до телефона, не приех обаждането. Имаше голяма вероятност да ми бъде отменена резервацията, ако не бях върнал обаждането. Много хора не биха звъннали на непознат номер. За потвърждение по правилно е да се случват нещата в чат на Вайбър, след като желаят от заведението да потвърдиш.
Храната и обслужването са отлични, но практиката да пускат силна музика през 30 мин е ужасна!
Бях с приятели на резервация в сайта, получиха посочената отстъпка - хубав бонус. Обслужването беше отлично, храната беше много вкусна
всичко беше страхотно, поръчката беше доставена бързо, храната беше вкусна, приятно обслужване
Вкусно ,бързо обслужване!
всичко беше добре!
Всичко пристигна навреме, само морските дарове не бяха с най-добрив вкус, от мазнината в кояго бяха приготвени, имаха специфичен вкус. Всичко останало беше прекрасно
Страхотно прекарахме, но се наложи ние да търсим маса, защото за 4+2 човека искаха, да ни настанят на маса за четирима
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Помним този ресторант от деня на отварянето му и той се промени много, за съжаление не към по-добро. Последното ни посещение явно ще ни е последно за дълго време. Сервираха небрежно хвърлено суши, Цезар с пиле, но с рибен вкус, коняк с утайка (заменен), безвкусно Бурито, много различно от снимката в менюто. Сервитьорите бяха страхотни, но не можаха да поправят грешките на кухнята. Явно са се натрупали проблеми, които собствениците не могат или не искат да оправят
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Всичко беше наред с изключение на това, че беше много студено, заради входната врата. Постоянно се оставяше отворена и въпреки, че има предверие беше страшно студено. Този проблем винаги го има и затова реших най-накрая да ви пиша. Разваля се комфорта, понеже всичко друго беше ок
Чудесни както винаги! Благодаря от сърце на хостесата, която ни настани, изтърпя ме и оправи моята грешка при резервацията.
Храната е вкусна, но за някой от поръчките чакахме доста
Перфектно
Всичко беше перфектно като храна и организация. Посещаваме Happy всеки път като сме в град, в който го има:)
Добро обслужване.
Невероятна вечеря! Поздрави на екипа
Страхотно обслужване и вкусна храна! Поздрави на екипа!
Супер! Благодаря Ви
Добро обслужване и вкусна храна!
Много сме доволни, всичко е точно!
Отлично обслужване! Отлична храна, както винаги! Препоръчвам!
Прекрасно.
Резервирах през Резо, директно натискайки 40% отстъпка за посочено като промоционално суши. Изписа ми, че ще ми потвърдят резервацията. След минути беше потвърдена, но не се зачетох какво пише. Отивайки там разбрах, че имаме 20% отстъпка от сметката, но не и промоционално суши. А идеята беше да се възползваме от тази промоция. Момичетата бяха много любезни, но останахме разочаровани...
Добро обслужване, приятна атмосфера
Всичко беше вкусно и обстановката приятна.
Чудесно обслужване и вкусна храна
Отстъпката не беше калкулирана...
Страхотна кухня и обслужване
Изключително не доволни . Въпреки резервацията ни , чакахме 25мин на вратата , прави , с гладни деца. Сервитьорката беше изключително мило момиче. Хостесите ни избягваха , защото не знаеха какво да ни кажат . И въпреки промоционалният ден с 20% намаление , на сметка от 320лв , не получихме намаление . Не бих посетила отново Хепи Морска Гара!!!
И обслужването и храната бяха много добре.
17:00 часа поръчахме суфле с течен шоколад 17:59 поръчката не дойде 18:00 питахме на сервитьорката след 3 мин. Идва суфлето студено и шоколада вътре не тече замръзоно вече след забравено 1 час суфле като питаме защо така отговор вие сте поръчали отдавна значи те са забравили !!! Поръчано хрупкаво пиле месото или горе панировката мириши като месото развалено ! Без да искам сметката ми донесоха и без отценяване таблета!!!!
Винаги перфектни!
Много добро обслужване, Дебора беше мила и бърза, храната както винаги чудесна.
Супер! Страхотно обслужване и много вкусно!
В Хепи винаги нещата са на ниво. Бързо обслужване и усмихнат персонал. А храната е топ. ❤️
Обслужването беше на ниво,но останах разочарована от кухнята!Боля ме корема,въпреки че ядох само салата!
Прекрасно. Благодаря
Много добро обслужване, храна и отношение към клиентите!
Отстъпката беше само на част от сметката. Сервитьорката изтърва чиниите при отсервиране и ни заля с кетчуп.
Answer form ReZZo.bg:Ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, тя не важи с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта.
Перфектно обслужване и много вкусна храна!
Здравейте, за първи път съм недоволна от обслужването и резервацията на заведението. Бяхме настанене на много лошо място в ресторанта (както се казва " последна глуха"). , тяхно, горещо, задушно , нагъчкани на една малка маса..... Уж бяхме на въздух, а всъщност все едно бяхме на закрито без климатик. Помолих дали може да се отвори вратата, да се завърти въздуха, беше ми отказано, помолих да ни преместят на друго място...беше ни отказано...с предтекст , че няма места....но места имаше,..защото идваха случайни хора без резервации, и те бяха настабявани.. Най накрая намерихме някакъв изход да преместим и да си добавим една малка масичка.... Обслужването беше не на ниво....забравени храни и напитки, големи закъснения...непрекъснато напомняне на сервитьори, че имаме разни поръчки които не са донесли.. Разочатровани сме, а сме клиенти на заведението от години. .
Предния ден отидох на място да променя резервацията на 5 човека и момичето ме увери че го е променила. Когато отидохме резервацията се оказа че не е коригирана. А от обслужването останахме доволни.
Много вкусна храна и перфектно обслужване
Храната беше вкусна, персонала любезен...Единственото което не ни хареса е, че бяхме сложени на малка маса и масите бяха наблъскани една до друга ..
Има какво да се желае от към обслужване
Вкусно и приятно както винаги!
Храната беше добра. Въпреки всичко, в едно от сушитата имаше чужд предмет - парче прозрачно фолио. Разбира се, намирането на подобно нещо в храната веднага афектира върху цялото преживяване. Решихме да не го правим на въпрос към служителите и единствено на таблета да го отбележим. Също така, температурата беше прекалено висока в самото заведение и със сигурност не беше най-добрата атмосфера за вечеря със семейството.
Страхотно обслужване, вкусна храна на достъпна цена. Дадоха ни масата, която искахме. Препоръчвам.
В заведението е 33 градуса по Целзий, 90 процента влажност на въздуха. Липсва каквато и да е климатизация, въздуха не трепва, никакъв ветрец. Пълна задуха, непоносима жега - храната втасва, стомаха ти завира, вдигаш температура, високо кръвно, получаваш сърцебиене, телесни неразполажения и прочие неприятности. Вярно, юли месец е, но Моля Ви - постарайте се да създадете по-лека и приятна "атмосфера" за гостите и персонала на заведението. Посрещате ги в твърде тежка работна среда. В такава обстановка много трудно ще се работи през лятото...
Беше добре ,защото имахме повод и беше отбелязан подобаващо !!!НО изключително бавно ставаше обслужването и едно от основното си го взех за вкъщи след като чаках изключително дълго !!!
Беше чудесно, както винаги
Отлично посидели, в меню многое изменилось и только в лучшую сторону. Очень понравились новые суши, рекомендуем попробовать
Всичко беше на ниво!
В 16:30 в Хепи Морска Гара изчезва всичкия персонал - сервитьори не се откриват, кухнята прекъсва, не се изпълняват поръчките, бавят се, след много време ястията идват сухи и студени, не отговарят на бутони (те впрочем, ту работят, ту - не ) - пълно уволнение! В това време, уви, се случвала "смяната на смените". Обясниха ни, че "си били взимали почивка младежите...". Несериозно отношение! Защо изобщо е отворено при тези обстоятелства? За какво се предлагат резервации за тези часове? Каква полза от отстъпките при това положение? Персоналът не си застъпвал смените всеки път в точното време, ни обясни една от управителките. Това оправдава ли Ви ? Няма смисъл от отстъпките. Те не могат да компенсират буквалното отсъствие на обслужване в този часови диапазон. Пълна абдикация! Иначе, отстъпката си ни я начислиха - оставаше и тя да липсва...
Изключително приятно място, любезен и мил персонал. Препоръчвам!
Доволни сме, ще посетим отново, лека забележка към сушито, беше малко разпуснато и с повече ориз отколкото други съставки.
Храната и обслужването бяха страхотни ,хапнахме предоволно .Само бяхме доста нагъчкани . Масите бяха като в нискобюджетен самолет , а имаше и две бременни момичета . Беше много тясно
Здравейте, Попитахте ме как сме прекарали в Хепи Морска гара на 16.05.23 г. Ще Ви отговоря - обслужването и храната бяха добри, но на другия ден, след като прегледах касавия бон от сметката, установих, че има голямо разминаване с консумацията на алкохола, вписан в касовия бон и реално консумирания. За по-точно казано - надписана 1 финландска видка (100 мл), 1 узо (100 мл) и 1 кана бяло вино (500 мл) Квантум. В момента на плащането не проверихме начисленото, защото празнувахме раждон ден и освен това имахме голямо доверие на ресторанти ХЕПИ, сега вече нямаме доверие и незнам дали повече ще ги посещаваме, след този случай. Освен това оставихме и бакшиш на момичето, което ни обслужва, а тя каква я свърши ... Много сме разочаровани от това, което се случи и е много грозно!!! Поздрави, Кръстева
Answer form ReZZo.bg:След проверка установихме, че се е получило недоразумение с маркираните артикули и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта. От управата поднесоха лични извинения на клиентите.
Чудесно обслужване и храна,единствено паелятя беше попрепечена а оризът на дъното на тавата .
За пръв път оставам недоволна от посещението си в Happy. Първо имаше някаква програма с танцьорки - музиката изведнъж стана отвратително силна. Едвам помолихме да я намалят - сервитьора почти не ни чуваше, но не можело да се намали. Всички клиенти в залата въздъхнаха с "охххх" след като я намалиха. Когато резервирах маса пишеше вътрешна градина и не се разбира от никъде, че тази зала е за пушачи. Никъде. Вчера разбрах, че има 2 градини .... майче.... Нямало места да ни преместят. Към персонала нямаме забележки. Не знам бих ли повторила да отида на Хепи морска гара. Благодаря!
Всичко е перфектно . . Освен това че масата на която бяхме бе прекалено близо до входната врата и някакви тълпи от хора се струпваха до масата ни докато се опитваме да се храним в уж "приятната" атмосфера. .. .и това създаваше дискомфорт у нас. Ако следващия път ми запазят маса на такова място, директно ще напусна заведението
Здравейте, беше прекрасно, както винаги
Топла, вкусна и навреме поднесена вечеря на брега на морето!
Благодаря на екипа на HAPPY...Сменихме мястото с непосредствена гледка към вътрешния залив на Морска гара и въпреки дъждовното време имахме хубаво настроение и вкусна храна. Какво му трябва на човек?! Прекрасно обслужване!
Масата на която ни настаниха беше прекалено малка и тясна. Определено за мен и съпругата ми бе предизвикателство да вечеряме. Предложението ми към заведението е да преосмислят разпределението на масите си.
Благодарим за перфектната вечеря!!!
За втори път сервитьор не ми се връща ресто - нямам нищо против да оставя бакшиш и винаги съм оставяла, но подходът не е правилен!
Превъзходна храна и обслужване. За съжаление се носи миризма на цигари и си тръгваш вмирисан.
Всичко е много хубаво, но преди да поискате сметката обезателно напомнете, че сте с резервация. Аз пропуснах и не получих отстъпка от 10 %, съответно сервитьорите не получиха комплименти. :-)
Храната беше вкусна както винаги. Обслужването вежливо. За съжаление на един от нас вечерята доста закъсня в сравнение с другите двама. Но вероятно при различни блюда има резон.
Беше прекрасно както винаги. Винаги препоръчвам Хепи Морска гара
Всичко беше наред.Бяхме обслужени много бързо и професионално!!
Отново бе удоволствие за нас!!!
от 5 неща, които искахме да поръчаме, 3 вече не се предлагаха. Не знам защо в менюто широко се рекламират ястия с тиква, след като сезонът вече бил минал и не се предлагали.
Обслужването беше вежливо! Храната топла и вкусна. Въпреки студеното време в заведението беше топло и уютно, което и търсехме за отбелязване на семейния ни празник. Ще посетим отново!
Не ми бяха притпаднати 10% отстъпка от стойността на сметката
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
в този ресторант ще намерите качествено обслужване, разнообразна и вкусна кухня, препоръчвам
Всичко беше чудесно, както винаги!
Сушито не беше на ниво...
Защо да резервирате маса през rezzo.bg с отстъпка, ако при получаване на сметката ще платите без отстъпката. Тя дори не се забелязва? Неприятни впечатления
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение!
Very nice, we late for rezervation but they solve us with the table.Thank you very much
Прекарахме си чудесно! Благодаря!
Както винаги всичко беше на ниво. Вкусно и уютно. Бързо. Благодарим!
Отлична организация. Много съм доволна.
Както винаги и обслужването и ястията бяха на ниво.
Перфектно
Обслужване и храна много добре. Останахме доволни.
Любезно обслужване с малко забавяне.
Обслужването беше изключително бавно, чакахме за обяда повече от час :(
Приятна обстановка,усмихнати сервитьори и невероятно вкусна храна.Благодарим Ви за уюта който сте създали!
Уникално вкусна храна и любезен персонал, на ниво, както винаги!
Винаги вкусно и приятно с хубава компания!
Наложи ми се да отложа резервацията с един ден, от петък за събота. Обадих се отново, изпратихте ми sms за потвърждение, че резервацията от петък е преместина за събота. Идва събота и ми звънят от филиала на заведението, че ме очакват. Питах ги, имам ли в събота резервация, казаха, че имам, но и петъчната резервация стои. Някой не си е свършила работата след като се мести резервация за следващ час или ден трябва да се отмени старата, а не беше отменена...
Както винаги прясно,вкусно и уютно!Чудесно обслужване и съм влюбена във вегетарианското суши! Ресторанта се намира и до морето - топ локация за Варна!Ще посетя отново с любимите си хора.Благодаря!
Храната и обслужването бяха на очакваното ниво, но масата на която ни настаняват за пореден път беше неприемлива. Точно до вратата на кухнята и ставаше течение.
Много съм доволна! Вкусна храна и любезен персонал!
Бавно обслужване, два пъти ни донесоха счупени чаши, а едното ястие изобщо не го донесоха.
При положение, че сме двойка на средна възраст, бяхме настанени на централна маса в зала със семейства с мнооого дечица. Две бебенца плачеха (нормално е на тази възраст), а две по-големи деца кашляха доста... Помолихме да ни дадат друга маса, при което демонстративно ни беше казано, че губим отстъпката. Не искам да ставам мнителна, но това напълно неадекватно настаняване явно целеше да не ползваме отстъпката. Иначе досега не съм имала подобни проблеми. Не съм претенциозен човек, но здравето и комфорта са ми важни. Наложи се да сменим ресторанта... Силно се надявам това да е инцидент, т.к. по принцип харесвам веригата HAPPY и платформата за резервации.
Страхотно обслужване, комфортна обстановка и невероятна храна. Препоръчвам горещо! ❤️
Прекарахме добре, обслужването беше на ниво. Храната, както обикновено. Първоначално имаше по-малко маси и столовете бяха много на гъсто. След като добавихме още една маса вече можехме нормално да ставаме и сядаме. Масата беше близо до вентилацията и на някои гости им духаше.
Всичко нормално супер.
Перфектно!
Бях приятно изненадана, че от заведението ми се обадиха, за да ме предупредят за очакващия се дъжд и да ми предложат места във вътрешната зала вместо в градината. Обслужването и храната както винаги бяха на ниво.
Относно резервацията, на входа на заведението, се получи леко недоразумение, но до 5 минути се реши проблема. Заради вкусната храна и 'happy' сервитьорката, ще оставя по-висока оценка.
Благодаря много! Добро обслужване и приятна обстановка
Беше чудесно ,благодим за прекрасното обслужване и най-вече на сладката Елза ????
Уникално място
Добро обслужване и приятна обстановка
Изкарахме си чудесно. Вкусна храна, отлично обслужване и приятна атмосфера. Благодарим Ви ❤️
Вкусно суши и приятна обстановка! Любимо
Отлично обслужване.
В сметката ни имаше включени неща, които не сме консумирали.
Еда была ожидаемо вкусная, особенно суши (высшая оценка!) и гръцка салата. Но обслуживание не понравилось. Начала обслуживать одна официантка, потом пришла другая, после неё третья. Долго ожидали возможности заказать, долго ждали счёт. Мы постоянные клиенты, но такого плохого обслуживания не помним. Заметили, что к 12 часам заведение почти наполнилось, и персонал уже не совсем справлялся с наплывом посетителей. Давно такого не видели, сотрудников много, но результата нет
Всичко беше идеално Моля помислете да добавите кето десерт във вашето меню
Както винаги много вкусно и с отлично обслужване!
При поръчана водка донесоха мастика. След връщането и обяснението на момичето че ще я смени така и не донесе нищо????
????
Прекарахме добре, беше вкусно. Единствено споделяме, че не важи отстъпката за обедно меню и никой не предупреждава за това.
Answer form ReZZo.bg:В условията за резервация е упоменато, че отстъпката не се комбинира с други отстъпки, оферти, промоции, както и промоционални, специални и обедни менюта в ресторанта и е валидна единствено за консумация в заведението.
Прекрасно обслужване, храна и атмосфера...
Като изключим, че нямаше салатата, която искахме и не ни признаха отстъпката, а бяхме точни, останалото беше много вкусно!
Отлично както винаги, на Бургера му отне време да дойде поръчан около 12:30 на обяд. Ориз с зеленчуци дойде много бързо…
Всичко е супер! Личи си класата!
Останахме много доволни и от обслужване и от храната. Поздрави!!!
Беше чудесно!
Приятно,добро и бързо обслужване! Единствената забележка към качеството на месото,което се предлага в основните ястия-малко като количество и "изрезки" от месо,което обаче е замаскирано от хубава гарнитура и красиви зеленчуци!
Изключително съм доволна от масата, на която ни настанихте, от обслужването и храната! Всичко беше на нужното ниво! Благодаря!
Благодаря! Както винаги, всичко беше на ниво!
Благодаря!Останахме много доволни!Отново ще ползваме услугите ви!Хубав ден!
Отлично! Шкембето беше супер :)
Вкусна храна и любезен персонал.
Останахме доволни единствено от обслужващия персонал. В салатата намерихме наилон, Смениха ни я. Месото беше леко сурово. Спряха климатика в 22:30 при температура навън 2-3 градуса и след 10мин. Стана студено. Поискахме да го включат но не можело тои сам спирал в 22:30.
Answer form ReZZo.bg:След проверка на случая, установихме, че колегите от ресторант Happy Морска гара са взели незабавни мерки още по време на престоя на клиента и той е бил компенсиран за причиненото неудобство.
Чудесное времяпровождение, прекрасный персонал, кухня выше всяких похвал. До новых встреч!
Прекарахме една чудесна вечер. Благодаря за вежливото обслужване и отношение към клиента и на сервитьора Александър, който ни накара да се чувстваме специални. Храната беше вкусна. За пореден път се убеждавам, че най-доброто обслужване е на Хепи Морска гара. Моите адмирации.
Как всегда отлично, чисто, вежливо и вкусно. Благодаря скидке 20% и не дорого. Спасибо Happy!
Беше великолепно, както винаги в Хепи
Единственото което не ни се понрави беше ранното приключване на кухня и бар
За първи път съм недоволна от обслужване в Happy. Бавно обслужване, забравяне на неща от поръчката, сервитьорът не реагира на 3 позвънявания през интервал от време и накрая даже друг сервитьор ми донесе сметката просто защото не виждах своя никъде.
Прекрасный обед, все было ожидаемо вкусно, персонал безупречен. До новых встреч!
Двама от нас ядоха суши, след което бяхме със страхотни болки в корема и съпътстващите ги посещения в тоалетната. Често посещаваме Хепи, така че останахме много разочаровани.
Хубаво, бьрзо обслужване!!!! Вкусна храна!!
Храната беше вкусна, обслужването бързо, гледката прекрасна! Благодаря Ви!
Приветлив и усмихнат персонал, приятна обстановка, както винаги храната е топла и вкусна . Като забележка бих регистрирала , забавянето на храната, винаги са изключително бързи, а този път за салата им бяха нужни около 20 Мин, колкото и за основното . Масата до нас също няколко пъти се наложи да потърси поръчкат си .Надявам се това е единичен случай .
Беше много приятно. Удоволствие е за цялото ми семейство посещението на ресторанта.
Благодаря, че има такава възможност! Ще се възползваме пак, беше страхотно!
Като у дома си. Любимото ми място.
Всичко беше страхотно !
Разнообразно меню, много добро обслужване - както винаги. Затова предпочитам Нарру.
Всичко беше перфектно!
Новозеландското наливно бяло вино беше разредено с вода. Калмарите на тиган дойдоха с 40 мин закъснение и студени. Кюфтенцата с картофено пюре бяха сервирани студени и пресолени и отново 30 мин след поръчката. Бяхме настанени и на маса, на която ставаше ужасно течение.
Любезно посрещане, обслужване, всичко много премерено, ненатрапчиво и точно. Кухнята е перфектна. Благодарим
всичко е перфектно храната ,обслужването вс е топ а и сервитьорките са много любезни
Както винаги страхотно-храна,обслужване,отношение и дори награда-ваучер от 30 лв
Всичко беше чудесно. Пристигнахме преди 10 минути от резервацията но масата беше резервирана и готова за настаняване. А на вратата на заведението имаше опашка.
Бързо обслужване , масата беше на хубаво и прохладно място , сервитьорката беше много мила и любезна
Всичко беше както винаги страхотно-обслужване,храна,атмосфера,настроение!!!! Благодаря ви♥️
Много приятна обстановка и гледка към морето. Вкусна храна и обслужване на ниво. Всикчи останаха много доволни.
Беше идеално. Обслужването е перфектно.
Много сме доволни както винаги от храната и обслужването. Имам забележка относно момичето, което напраов резервацията по телефона. Изрично обясних, че сме с бебешка количка, но изглежда не беше записани като коментар и от ресторанта не бяха предвидили място. На място реагираха и ни настаниха на удобна маса.
Супер !!!
Перфектно обслужване. Храната, както обикновено, е на ниво. Остава си любимо място. Щеше да е хубаво, ако могат да се резервират масите на открито. Продължавайте в същия дух и до нови срещи!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo, бихме искали да Ви благодарим. Мнението Ви е от изключителна важност за нас!
Беше разочаровашо отношението на персонала. При 90% празно заведение, бяхме настанени на маса, на която ставаше ужасно течение и при молба да бъдем преместени, ни отговориха, че може да стане, но отпада отстъпката към Реззо, защото била свързана към точно тази маса/!?/. Преместихме се така или иначе, защото мястото, което ни бяха определили, реално беше неизползваемо при тез условия. Иначе храната, както обикновено, беше вкусна.
Чудесно обслужване, много вкусна храна
Огромно разочарование. Редовен клиент съм на Хепи, но за първи път не ми беше добавена отстъпката от Резо. При 167 лв. Сметка,15% , това са 25 лв.Имаше много липси от менюто, което също ми се случва за първи път. След като обърнах внимание на сервитьорката, че отстъпката не е добавена, ми беше казано, че нищо не може да се направи. Управител не се намеси.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Happy бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Менюто е супер,малко е тъмно и аспирацията доста духа!
Не бяхме очаровани този път от сушито! Може би, защото беше на промоция съдържаше повечето ориз! Бяхме си запазили маса с 10% процента намаление в 18:30, не получихме такова! Ще продължим да си ходим в Хепи, но без да се възползваме от “уж де промоции”!
В Хепи е красиво, уютно и вкусно .... :)
Като изключим чабатата с косми .... всичко останало беше супер
В салатата с домати и печени чушки имаше магданоз. Такъв не е обявен в менюто и не се вижда на снимката, както в други салати.
Масата, която беше определена за моята резервация беше в сектор за пушачи, а ние бяхме 3 възрастни с 1 дете, непушачи. Странно разпределение. Но персоналът реагира бързо и адекватно, като ни настаниха на друга перфектна маса за нас! Много съм доволна от обслужване, храна и обстановка! За поред път Happy се доказа като едно от най-добрите заведения във Варна за мен.
Всичко беше много вкусно,както всеки път.
През резо не може да се запази маса за пушачи, а на място всички маси за пушачи са резервирани.
Много добро посрещане и обслужване. Отлична кухня както винаги!
Както всеки път се убеждавам, че ако трябва да ям без да преяждам, трябва да си поръчвам само по едно ястие. И за пореден път се изкуших. Есенната салата, в която имаше плодове и зеленчуци беше невероятна! Пуста лакомия, не се отказах и от нудли с пиле и зеленчуци :) Дали порциите са големи не знам, но и детето не можа да си изяде вкуснотийката и си я взе да в къщи. Обслужването винаги е било превъзходно и няма да прекалявам, че ще си помислите, че съм служител във фирмата, а аз не съм :) Благодаря ви за всичко!
Доволен, а децата още повече
Здравейте, Редовно посещаваме Хепи Морска Гара и досега винаги съм оставали доволни от обслужването и храната. При последното ни посещение обаче се наложи да чакаме повече от 30 мин за да получим поръчаните ястия, които накрая ни бяха сервирани студени. За делови хора, които разполагат с малко време за обяд през работната седмица подобна ситуация е неприемлива и неприятна като естествено оставя лош привкус. Поздрави
Страхотно си изкарахме! Момичето което ни обслужваше,беше страшно любезна и позитивна- Браво и само комплименти!
Храната е чудесна обслужването на ниво Прекарахме си чудесно.
Храната както винаги перфектна.За обслужване този път ще се въздържа,дано другия път да не е това обслужване.
Храната беше както винаги хубава, но обслужване не беше на ниво. Намусени официантки, все едно че сме "неканени" и пречим.
Перфектно обслужване и чудесна храна ,както винаги!
Как обычно, всё было прекрасно. Суши, греческий салат, курица в сырных соусах - ах!...
Всичко беше вкусно, но двете порции свински гирос бяха студени.
Моят любим ресторант с прекрасна кухня и обстановка
Перфектно!
Както винаги,най-доброто място да хапнем със семейството ми. Безкрайно вкусна храна,усмихнат и любезен персонал,бързо обслужване. Благодарим Ви.
Прекарахме добре- уютна обстановка, вкусна храна, обслужване на ниво. Този път - без забележка.
Много приятно място, вкусна кухня и бързо обслужване.
Много хубаво място! Прекрасно прекарахме вечера!
Моля масата да бъде резервирана в зала пушачи.
Храната и мястото са емблематични, но малко се злоупотребява с редуцираното количество в порциите. Дори за деца , количеството в една порция е недостатъчно и много често несъответства на снимката в менюто.
Прекрасно!!!!!!!
Супер доволни сме от обслужването и храната! Препоръчваме горещо!
Всичко беше на ниво. Обстановка ,обслужване и храна. Чудесни предпоставки за една добра вечер.
Перфектно, супер !
Вкусно храна, бързо и любезно обслужване. Много сме доволни!
Rezzo.bg, работите перфектно. Много съм доволен. А в Хепи винаги е удоволствие за сетивата.
Толкова съм разочарована!!Запазих маса 5 дни предварително за 4 човека .Отидохме в уречения час,заведението беше пълно на 30% ,а нас ни сложиха на масата срещу WC-то.Сервитьорката бе изключително недружелюбна и разсеяна...Две от салатите ужасни, три пъти ни питаха какво беше основното ,и в колко часа да го донесат...десерта беше сладолед-не беше това ,което поръчахме и единият беше разтопен...
Отлично
Цялото ми семейство е възхитени от бързото и качествено обслужване на персонала на заведението! Благодарим! Горещо препоръчвам!
Заведението е едно от любимите места на моето семейство,използвано за лични празници.Последният такъв беше придружен с изненеди и подаръци от страна на заведението.За персонал и обслужване само АДМИРАЦИИ.
Всичко беше на ниво.
МНОГО ДОБО ОБСЛУЖВАНЕ, ЛЮБЕЗЕН И ОТЗИВЧИВ ПЕРСОНАЛ! БЛАГОДАРИМ И ЗА ПРИЯТНАТА ИЗНЕНАДА - ТОРТИЧКА ЗА РОЖДЕНИКА!
Чудесна храна и перфектно обслужване.
Обслужване и обстановка - отлични!
Долу горе беше удовлетворително, трябва да отбележат за колко човека важи резервацията от rezzo, за 9 определено не важи
Всичко беше чудесно- храната, обслужването, както винаги! само с една забележка- винаги, когато резервирам , ни слагат до вратата, това нормална практика ли е?
Първоначално бяхме сложени на забутана маса (предполагам заради отстъпката от сметката) помолих за друга маса и не беше проблем което ми направи впечатление. Отново хпнахме и суши беше много вкусно имахме неприятна ситуация с едната порция но всичко беше поправено за сметка на заведението. Посещаваме хепи морска гара често и се надявам да са все по-малко отрицателните коментари които споделям. ✌️????
Беше супер
Добро обслужване, перфектна кухня.
Обслужването беше фобро храната адски вкусна препоръчвам скариди с масло на тиган зимата няма такива скариди никъде ✌️????
Отлична кухня, отлично обслужване от персонала, отлична обстановка.
Всичко беше перфектно, благодаря!
Обслужването и храната си бяха на обичайно високото ниво.
Отлично!
Перфектно
****** звезди Много хубаво
Благодаря, всичко беше перфектно
Обслужване на ниво, вкусна храна.
Чудесно обслужване, превъзходна кухня, но съм съгласна с други коментари, че порциите бяха видимо доста намалени.
Доволни както винаги, но очевадно впечатление прави все по-малкия размер на порциите.....
Както винаги ,вкусна храна и добро обслужване
Страхотно обслужване и отлична кухня. Препоръчвам горещо заведението.
Всичко беше страхотно! Обслужването и кухнята на ниво, както винаги!
Много останахме доволни, всичко беше на ниво.
Сушито беше на ниво!
Всичко беше перфектно както винаги. Масата която Беше запазена за нас, не ни удовлетворяваше защото гостенката ни от Италия усети цигарен дим наблизо. Веднага ни предоставиха друга маса. Благодарение на rezzo.bg и отстъпката която предоставя посещаваме заведението иначе за нас е малко скъпо.
Всичко беше на ниво, обслужване и храна шест нямам забележки!
Много добре.
отлична храна и обслужване. С удоволствие ще го посетим пак
Чудесна атмосфера,много вежлив персонал,бързо и качествено обслужване;)вкусна кухня:)Всичко бе на ниво:)Прекарахме си изключително приятно!:)
Като изключим факта, че си поръчах така рекламираната салата с грозде, която ми сервираха без грозде и след като попитах сервитьорката, бяха добавени 3-4 малки зрънца, отрязани на половинки, всичко останало беше супер.
Здравейте, За съжаление се наложи да променя плановетр си за вечерта тъй като масата която ми бе предложена беше за четирима, а не за 5...резервния вариант във вътрешната зала също не подобри ситуацията, тъй като при резервирането по телефона изришно бях помолил за маса към морето. Надявам се в бъдеще да получавам предупредително съобщение, или информация че няма подходяща маса която да отговаря на изискванията ми...за да мога съответно да ни си планирам вечерта и да се насоча от рано към друг ресторант.
Изключително професионално обслужване и храна галеща сетивата! Благодаря HAPPY!
Приятна и спокойна обстановка, бързо обслужване и чудесна храна. Препоръчвам.
Много съм доволен от обслужването. Двама сервитъора се грижиха за нас и бяха много любезни. Дори се представиха, Таня и Георги. Менюто е много разообразно и свежо. Храната - на много високо ниво. Атмосферата и интериора са супер, гледката е към морето. Затвърждавам си мнението за Happy морска гара. Ще ги посетя отново със сигурност!
Останахме много доволни от качеството на храната , бързината на обслужването и обстановката !
Перфектно обслужване, отлична кухня и топло отношение.
Страхотна обстановка и уникална кухня.
Съвършена кухня и обслужване! Комплименти за организацията и качеството!
Супер беше!
прекрасно, както винаги!
Беше супер, както винаги. Чудесно място за чудесно прекарване
Вкусна храна, но от персонала има какво още да се желае.
Всичко беше перфектно. Вкусна храна, добро отношение, 20% отстъпка.
персоналът беше изключително отзивчив и любезен,храната беше вкусна и обстановката приятна - всички останахме доволни
Прекрасно
Много лош сервиз , многократно объркване на поръчката . Пълна некомпетентност на сервитьорките. И на края намерих кокал в десерта , което ми не обяснено , че било чуждо тяло . При тръгване не бяхме изпратени от сервитьорките , мисля че се скриха . Това според мен беше пилешки кокал . Какво да кажа , като празнувах рожден ден на майка си 76 годишнина . Не беше добре прекарана вечер определено.
Винаги получаваш очакваното !
Много хубаво място. Обслужването беше отлично.
Чудесно прекарана вечер
Беше страхотно... Както винаги в Хепи - ресторант :) Благодарим Ви !
Отлично и бърво обслужване, превъзходна храна! Препоръчвам :)
В залата до бара мирише ужасно на цигари от залата за пушачи, която въобще не трябва да я има!
останах изключително доволна
моето любимо място
Още едно приятно прекарване в ресторант на веригата Хепи. Бяха избрали за нас чудесна маса с изглед към морето и морска гара. Много сме доволни, благодарим!
Много приятно място. Обслужването беше много добро.
Всичко беше перфектно. Вкусна храна, добро отношение, 20% отстъпка.
най- любимото ми място
Приятна обстановка и добро обслужване. :)
Много приятно
Прекрасно място и както винаги безупречно обслужване с топ храна!
Добро обслужване, отлична кухня
Невероятно си прекарахме! Ниво на обслужване-перфектно! Мили и отзивчиви сервитьорки! Вкусна и свежа храна! С удоволствие ще посетим заведението пак!
Беше чудесно :)
Ужасно обслужване, забравяне на поръчки...
Резервацията беше на най-добрата маса-гледахме залива и вълните.Обслужването беше точно и коректно! Продължавайте все така-и Резо и Хепи! Горещо препоръчвам! Благодаря!
Беше чудесно!
Не знам защо ги пишете тия отстъпки, като никой не ги прави. Предупредих сервитьорката, че имам резервация през вашия сайт и тя любезно ме увери, че ще го има предвид. Аз бях заблудена реално
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че се е получило недоразумение между нея и облсужващия персонал. Управата на заведението ни увери, че ще направят всичко възможно подобно недоразумение да не се случва в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентката е компенсирана от ресторанта за случилото се.
Доволна съм от всичко.
Благодаря за вкусната храна! Прекарахме си чудесно!
Много добро обслужване
Беше страхотно! Благодаря Ви
Изключително съм доволна от всичко.
Страхотно заведение :)
Чудесно място. Всичко е на ниво.
Много доволен!
прекарахме чудесно
Всичко беше прекрасно. Масата не ни хареса и веднага ни предложиха друга. Обслужване, както винаги, перфектно. Ягодовото меню-страхотно. Благодарим за прекрасната вечер.
Прекрасно място с невероятна гледка, обстановка, невероятна храна. Редовни клиенти сме и много ни харесва, но единственно не ни харесва, че персонала от женски пол са доста често намръщени с никъкъв стимул за работа.
Както винаги, перфекти!
Най-доброто суши място, И не само
Страхотно обслужване и атмосфера!
много внимателно с обслужващия персонал! Не проверих сметката и беше ме взета сумата за ваучера,,,,,,, който бях предварително платила с кредитна си карта! Добре, че прибрах чека, защото ми направи впечатление високата сметка, и чак днес установих номера им- с големи цифри съвместната сметка и с малки-реалната! И бързината с която прибраха сумата..., но това вече днес видях и се сетих да проверя фиша... Иначе беше вкусно, но послевкусието на излъгана-остана!
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката, сигнала бе предаден към ресторанта. Управата на веригата ни уверява, че са взети необходимите мерки, за в бъдеще да не се повтарят подобни ситуации!
Поредната страхотна вечер. Експресно и перфектно обслужване.
Перфектно обслужване, вкусна храна.
Пет шестици!
Страхотно обслужване, хубава гледка, изискана кухня, чувсто за уют, спокойствие и гостоприемство. Препоръчвам .
Всичко е на ниво
The restaurant management didn't update the occupancy of the tables : they affichiated that all -10% tables were sold out. We arrived surprisingly in an almost empty restaurant. Unfair treatment of clients. Manager excused herself.
За пореден път, прекарахме една много приятна вечер. Вниманието и нивото на приготвяне на предлагания асортимент отново бяха на очакваното ниво.
Сушито беше страхотно, както винаги! Масата не беше много хубава, но като цяло сме дволни!
само храната е добра, но всичко друго без коментар
Както винаги с прекрасна храна, обслужване и обстановка!!!
Защо не ми направиха отстъпка, бяхме навреме там. Погледнах преди малко сметката и така установих че не вкючена отстъпката от 20 %
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg, при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. След направена проверка по случая установихме, че клиента е пропуснал да покаже SMS или e-mейл потвърждението при поискване на сметката, затова и не е предоставена отстъпката, към неговата резервация.
Храната в Хепи както винаги беше на ниво. За съжаление обаче нямаха информация за резерващията, която бях направила, което не беше особено приятно.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че е била настанена и е получила отстъпката, към резервацията си. След направена проверка по системата установихме, че ресторанта е разполагал с информация за резервацията. При пристигане на клиентката се е получило объркване, но персонала е реагирал своевременно и клиентката е била настанена. От ресторанта ни уверяват, че са взели мерки, за да се избегнат подобни ситуации за в бъдеще.
Не, не сме доволни. Обслужването беше много лошо, имаше объркана поръчка и нашия сервитьор почти него видяхме. По скоро ни обслужваха около 4 ма сервитьори, които ние викахме преминавайки покрай нас. Накрая дори не си ползвахме отстъпката, защото не бяхме казали номера на резервацията, което най вероятно е наша вина, но не мога да разбера, защо те не ни попитаха преди плащането. Разочаровани сме.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. В случая клиентката е пропуснала да предостави потвърждението, за направената резервация.
Обслужването и храната беше на ниво, бях леко разочарована от липсата на посттерминал, може би е временно.
Answer form ReZZo.bg:В ресторант Happy Морска Гара вече можете да заплатите в брой, VISA, VISA Eletron, V Pay, MasterCard, Maestro и Borica.
Обстановката и обсужването са на ниво, както във всяко друго заведение от веригата. Въпреки, че резервацията посочваше отстъпка от 20%, такава не беше направена.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с потребителката установихме, че е пропуснала да спази това условие, затова не е получила отстъпката към своята резервация.