Happy Kableshkov is located in the Sofia district Manastirski Livadi on the ground floor of shopping center Friends on nearly 700 square meters. The interior is completely different from the other restaurants in the chain. The designers’ new concept is based on red accents, paneling on the walls in a dark chocolate color and a seats made of luxurious leather. The restaurant is equipped with powerful sound system. Lighting that is imported from the U.S., is unique, with extremely irregular shape and unusual opportunities for directing light rays.
Happy Kableshkov has a kids' playground with attender where the youngest guests of the restaurants can play with other kids and at the same time the parents can enjoy their meal. The attendee is available every day after 17:00. Children of ages up to 3 years are allowed in the playground only with an adult companion.
The restaurant has a large parking lot and the restaurant can accommodate up to 170 people inside and 120 outside.
Additional options: | Summer garder/terrace, Winter garden , TV, Baby chair, Place for people with disabilities, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden, Parking |
Open hours: | 11:00 - 23:00 |
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Comments
Здравейте, След като давате опцията, да бъдат настанени вашите посетители до телевизор или срещу него, е хубаво да бъде откликвано на техните желания за пускане на определен канал. Да, желаният канал беше пуснат, но с 25 минутно закъснение и след поне 5 напомняния на вашия персонал. Каналът се сменя за 2 минути, дори по-малко и обещания от сорта "След малко", "вече сме предали" и "много сме натоварени" и така в продължение на 25 минути не са приемливи, след като давате опция при резервацията, да се запази до телевизор. Бяхме запазили маса с цел да хапнем и да гледаме мач, но 25 минутно закъснение с прехвключнонето на канала, остава едно досто неприятно чувство.
Прекрасно обслужване!
Всичко беше вкусно и преядохме!
Изключително любезен и свеж персонал, с изключение на хостесата, която ни посрещна :)
Много висока оценка.
Всичко за пореден път беше на високо ниво.Ресторантът е гордост за изстрадалата ни Родина....
Храната беше отлична. Обслужването също беше на ниво. Като цяло компанията ни беше много доволна от вечерята в Хепи Каблешков!
Страхотно обслужване!
Както винаги - приятно преживяване!
Както винаги, останахме много доволни, всичко беше вкусно и обслужването беше отлично! ????
Със съжаление установих, че качеството се е влошило и порционът значително е намален. Не знам как един мъж би се нахранил с едно основно ястие....
Изключително недоволни от сервитьора, който беше толкова недружелюбен, незаинтересован и нахален. Висеше ми над главата, за да види каква оценка ще му оставя. Буквално ни метна кутията с останалата храна за вкъщи и за капак избута бакшиша най-демонстративно и не го взе! Разочаровани сме!
Чудесно !
Не успявам да се свържа с вас, налага се да закъснеем още 5-10 Мин, има ли възможност да се ползва резервация или е отказана?
Лоша кухня и забравени поръчки
Отличи храна и обслужване, без забележки.
Храната беше страхотна, както винаги, мястото беше добро! Отбелязвам това, тъй като има две изключително неприятни маси и за щастие - не бяхме настанени на една от тях. Най-неприятното нещо, обаче - беше обслужването. Бяхме две дами. Аз поръчах, втората дама 1 час не успя да поръча - сервитьорката нито се появи, нито отговаряше на повикванията бутона. Принудихме се да повикаме друг сервитьор - и така цяата вечер - ни обслужваха - случайно преминаащи нейни колеги. Обслужавща ни сервитьорка се появи една накрая, когато трябваше да платим.
Всичко беше наред. Ослужването - бързо, храната - вкусна, сервира се топла. Обслужващият персонал е любезен и усмихнат. Препоръчвам.
На европейско ниво.
Всичко беше страхотно както винаги !
Чудесно - благодаря!
Както винаги - нямам забележки за Happy. Храната е вкусна, обслужването е отлично.
Храната беше прекрасна, както винаги, но този път персонала беше много неориентиран. Представи ни се едно момиче, след което изчезна и се появи момче, на което гъдаехме дали на него да поръчваме! Масата ни се отрупа с празни чинии и никой не ги отсервира през целия ни престой. Щях да разбера ситуацията ако беше пълно, но заведението беше на половин празно! Надявам се следващият път да не се повтори!
Прекрасно, както всеки път ???? Благодаря!
Храната беше вкусна. Персоналът беше изключително любезен!
Както обикновено, съм много доволна. Благодаря!
Беше много вкусно! Изкарахме весел празник с децата с много смях. Персоналът беше любезен и внимателен.
Както винаги, всичко беше перфектно
Приятна обстановка. Прекрасно обслужване. Вкусна храна. Горещо препоръчвам :)
Както винаги прекараме прекрасно
Обслужването от сервитьор беше на ниво и без забележки. Не съм доволен от това, че резервацията ми беше за 20.00 ч. а бяхме настанени в 20.14 мин и трябваше да изчакаме, защото масата не беше свободна! А също така не беше и до телевизор!
Добро обслужване и вкусна храна! Препоръчвам!
Твърде шумно е в залата. Добра храна, бързи обслужване.
Прекрасно обслужване, вкусна храна и страхотна обстановка.
Вкусна храна, компетентно обслужване и приятна обстановка! Благодарим!
Храната беше много вкусна. Обслужването беше на ниво. Нашата маса, погледнах и съседната, бяха не избърсани. Имаше множество кръгчета от чаши. Вратата към зимата градина беше с пръсти, сякаш не е почиствана от доста време.
Приятно ,вкусно, благодаря!
Пак ще посетим.
Вкусна храна и прекрасно обслужване
Поздравления за сервитьора, изключително добър.
Супер приятен персонал. Момчето, което ни обслужваше заслужава похвала
Много добро обслужване
Храната беше уникално вкусна и отношението беше на ниво!
Музиката беше много силна, което попречи на спокойната ни вечеря. Тръгнахме си много скоро.
Уютно място с добри професионалисти
Изключително шумно, в добавка силна музика придружена с безумен "танц" на персонала. Много неприятно изживяване. Не сме очаквали, че ще се разочароваме точно от Хепи. За съжаление и част от храната не беше на ниво и остана недоядена.... Тенденцията да поберат максимум хора на минимум пространство е неприятна (особено в ресторанта в кв.Изток) - усещането е, че всички седят около една обща маса и участват в общ разговор.
Мястото е приатно. Любезен и усмихнат персонал. Добра храна. Не е лошо да се обърне повече внимание на санитерните помещения. Не бяха на нужната висота, да не кажа, че бяха доста зле...
Всичко бе идеално!
Много хубаво беше, но сте намалили количеството на порциите значително.
Всичко беше страхотно: храна, обслужване и атмосфера. Благодаря!
Не препоръчвам! Нито веднъж не дойде сервитьор след повикване с бутона и трябваше да дебнем някой да мине, за да поръчваме. Някой от храните не бяха изпълнени, както на други места - примерно такосите бяха с доста по-малко плънка и без типичния запечен кашкавал на питката. Незнайно защо ръководството е решило няколко песни да бъдат пуснати много силно сервитьорките да танцуват - буквално мислите не може да си чуе човек. В градината за пушачи беше хем, студено, хем много задимено. Определено скоро няма го го посетим отново.
Страхотно, благодаря!
Чувстваш се специален и обгрижван. Съвсем приемливи цени и разнообрано меню. Помислено е и за децата. Адмирации.
Гърмяща музика, изключително шумна атмосфера, суши Бурж ал араб не отговаря на картинката в менюто. Независимо от това, бяхме обслужени с внимание от сервитьорката ни. Това Хепи е първото което дълги години посещавахме преди да се прехвърлим във Виктория (другото квартално заведение) Не бихме посетили отново Каблешков. Поздрави
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще!
Почти всичко беше на ниво. С изключение на задуха и силната музика!
обър ден, храната и обслужването бяха наниво, но като се прибрах и си разгледах подробно сметката се оказа че са забравили да ми приспадната от сметката отстъпката...бях малко разочароване. обезмисля се да ползвам вашата платформа за резервация Приятен ден
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще!
Хубаво място. Уютно.
Това е любимото ни Хепи ! Любезен и усмихнат персонал, качествено обслужване, вкусна храна! Препоръчвам!
Много съм доволна от обслужването, качеството на храната и празничната обстановка. Поводът на посещението ни беше рожден ден и стана истински щастлив и запомнящ се празник!
Ястията бяха прекалено солени и мазни и беше много шумно
Много приятно! Мексиканските ястия са много вкусни!
Обслужването беше супер !!!
Всичко беше на ниво. Доволни сме.
Приятна атмосфера, вкусна храна, добро обслужване
Страхотна кухня и обслужване . Много уютно място .
Благодарим за прекрасното обслужване, храната беше много вкусна както винаги
Всичко беше супер! Задължително ще посетим отново!
Всичко беше супер, както винаги.
Страхотно обслужване и много вкусна храна.
Всичко беше на ниво.
Доволен клиент! :) Препоръка: Бих искал възможност за бележка свободен текст, например за местоположение на масата.
Както винаги обслужването е внимателно и любезно. Пак ще дойдем ;-)
Здравейте! Споделям с вас впечатленията си и дано това стимулира вашия екип още повече в работен процес или да получи своята похвала например! -В това заведение винаги се чувствам специална! Работила съм там 2013 година и във веригата поне 4 години, но и до ден днешен нивото е професионално с отношение и за мен е удоволствие да съм ваш гост! Дори виждам клиенти от тогава редовни и днес! Браво! Поздравления! Благодаря на целия екип! Желая още много успехи! С уважение, Велислава Ангелова!
Бавене на поръчките
Беше си супер, и храната и обслужването като цяло. А сервитьорката Габи беше устойчиво любезна и усмихната с точна мяра!
Прекрасна храна и обслужване. Жалко за проблема с ТВ оператора - изпуснахме мача на Левски
Вкусна храна и приятна атмосфера.
Беше много приятна атмосвера. Бързо и усмихнато обслужване. Вкусна храна. Приятна температура (в залата), климатика работеше на пълни обороти.
Добро обслужване въпреки голямата натовареност,храната беше вкусна.
Прекарахме страхотно, храната беше много вкусна.
Обслужването беше чудесно, но храната за съжаление всеки път сваля нивото, порциите стават микроскопични, а солта се изсипва на килограм, вече не се усеща какъв е вкусът на яденето от сол! Ако не промените нещо, вървите надолу....
За съжаление нивото на обслужване е влошено драстично. На последните две резервации се наложи да чакаме над 10 мин., докато хостесата благоволи да се появи и да ни обърне някакво внимание. Клиенти с резервация - да са държани прави на входа е недопустимо. На всичкото отгоре, като дойде, започна да ни се кара и да ни обижда, имала си била работа, не можела с нас да се занимава... Каква работа имала - да си гледа резерваиите, все едно ние не сме й работата на нея. След това сервитьорчето - не ни погледна нито веднъж - примолвахме се на прелитащи колеги, които оказваха съдействие, но в крайна сметка не успяхме да си поръчаме още вино и десерт. Клиент съм на заведението откакто съществува, често правя резервации, локацията ми е удобна, храната е приемлива, но това, което се случва с нивото на обслужване напоследък е неприятен феномен и никога не съм преживявала - откакто го има заведението. Не вярвам някой да обърна внимание на коментара ми, но бих се радвала, ако се вземат мерки!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Happy Каблешков бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки, за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Много хубаво.Всичко беше на ниво както обслужването така и храната!
Прекарахме страхотно, обслужването беше много добро.
Беше супер! Новите неща в менюто са чудесни! Единствено липсата на Паелля ни изненада, за първи път ми се случва да има продукт в менюто, а да го няма наличен!?
Всичко беше много вкусно, обслужването на ниво! Само не разбирам защо група от 7 човека,не може да се възползва от намаление?
Ок. Храната беше ставаща. Сервитьорка не знаеха къде се намират и през две минути се редува а да питат едно и също "Дадоха ли ви меню", а те вече са ни взели поръчката ... през две минути "всичко наред ли е", направо ни висяха на главата.
Прекрасна кухня и обстановка! Изкарахме както винаги чудесно!
Много приятно, обслужването беше чудесно ! Единственото което не ми хареса беше десерта с профитероли. Крема беше ужасен, гадна лепнеща мазнина, нищо общо с това какъв трябва да е един крем за еклери. Като цяло забелязвам в последната година че десертите са деградирали. Има какво още много да се желае по отношение на десертите ! Успех !
Добро обслужване. Като цяло сушито беше добро с изкючение на едната четворка, която беше със стар ориз, беше твърд.
Любезен и отзивчив персонал. В кухнята явно има промени, не всичко беше както трябва.
Пълна трагедия е кухнята. Видимо има разлика в качеството на Хепитата! Салатат беше безвкусна, пилето бешв сурвово и с кожи … страшно мазно и още ни болят коремите от него. Черешката на тортата беше лимонадата за 12 лв която имаше вкус на разтворим сок от 0.30 ст и трябваше да е манго но имаше вкус на портокал. обяснението беше, че са “смвнили доставчика на сиропа и затова новите били така” . съжаляваме за 100те лева които платихме за тпва ниско качество
Масата не беше подходяща за нас. Дефакто това беше маса с диванчета, за спокойно ползване от четирима. Налижи се да се бутаме един възрастен и две деца около 10г на едното диванче, двама възрастни на другото и последния възрастен на допълнителен стол на пътеката. След някакво време ни преместиха на съседна маса от същия тип, тъй като зад човека на доп.стол щеше да дойде друга група и да няма никаква пътека и да се блъскат гърбом. Въобще като изключим старанието на обслужващия ни сервитьор , общото усещане не беше добро. Жалко че беше по празничен повод.
Бързо и любезно обслужване
Прекрасно, благодаря! (Единствено - случи се няколко пъти да се отвори врата между "градината", където се пуши, и вътрешната зала за непушачи и влизаше миризма на цигари.)
Отлично обслужване и вкусна храна.
Отлично - както винаги! ;-)
Бих искала вътрешна зала не беше спазено, а ни настаниха на последната маса до вратата, на която духаше. Няма хостеса или някой да те насочи на влизане. Доста натоварено, служителите изглеждаха неопитни. Трудно можеш да извикаш сервирьор. Забавяне във взимането на поръчката. Чаша вино беше сервирана всеки път в различен тип чаша. Храната беше вкусна и на време. Музиката постоянно се увеличаваше и намаляваше, силен звук доста дискомфортно.
Страхотно особено с новото меню от Турската кухня. Невероятни ястия. Десертите са топ.
Доста бавно обслужване, въпреки че ресторанта не беше пълен.
Супер обслужване, момичето беше много любезно и нямам никакви забележки!
Доста разочаровани останахме.Салатата с грозде и сирена не беше в грамажа,който сме получавали в останалите ресторанти или при поръчка до вкъщи.С видимо око личеше,че е по-малко. При полупразно заведение и много персонал, сервитьорите можеше да ни обръщат повече внимание т.к. и при натискане на звънеца също не идваше никой.
Благодарим на екипа на О!Шипка 5 (Бъкстон)! Винаги са много любезни и приятни и при тях винаги е вкусно! Успех!
Страхотно обслужване и великолепна храна! Като добавим и свободния паркинг, заведението се превръща в пръв избор за мен и семейството ми!
Всичко беше отлично, благодаря!
Като цяло не сме доволни, сервитьоркага ни беше доста разсеяна. Имахне повод, рожден ден, донесоха ни тортата, поздравиха ни, попита ни дали искаме да се снимаме с тортата. Оставиха я на масата и 15 мин, не се сети за нас, да ни нарецат тортата. Взехме си я за в къщи цяла и ненарязана. За капак, казах, че сметката ще я платя с карта, гя ни пусна касовия бон в брой. Не особенно приятно изкарване.
Прекрасно и на ниво както винаги!
С резервацията всичко беше коректно направено. Единствено ако беше направена отстъпка щеше да е по-смислено, защото такава резервация всеки може да направи на оставения телефон на заведението.
Здравейте, съжаление не сме доволни от обслужването. Сервитьорката счупи до нашата маса соев сос, изпръска ни дрехите и никаква загриженост или внимание . Хепи не е това, което беше. Поздрави!
Обслужването беше под всякакво ниво
Изключително доволен за пореден път ,както от храната така и от обслужването. Топ.
Вчерашното ни посещение в Хепи Каблешков беше по повод именния ден на мъжа ми. Разбирам че беше Димитровден и заведението беше пълно, но седях с две малки деца 15 минути без никой да дойде поне да остави листа за рисуване. Нищо че след нас дойдоха хора които веднага бяха посрещнати с меню и обслужени. Трябваше да звънна изнервено вече сигурно 5 пъти за да дойде някой. Също така храната ни се забави, а когато дойде донесоха само 2 порции, трябваше да се изядат почти за да дойдат и останалите 2...А ние сме свикнали да ядем заедно като семейство и това допулнително развали настроението на всички ни... И накрая този десерт който е супер скъп Брюлето с орео, супер гадна гняс от мазнина! Никога повече не бих поръчала брюле. Най-гадните мазнини смесени, така че да ти запушат завинаги артериите. Обърнете внимание и променете нещо или го махнете, да не тровите хората и то за десерт за 7,50лв... Благодаря!
Редовни клиенти сме но не бяхме посещавали след ремонта....до вчера нямахме никакви забележки но след вчерашната вечеря останахме разочаровани от сервиза???? 1во чакахме повече от 30мин за напитките 2ро усещаше се че сервитьорката не мажеше да смогва с толкова много маси които имаше и на края като за капак от това че сервитьорите бързат да сервират и всичко е на тагадък защото изостават и се бавят поръчките бях залян с чаша вино бутната от помощник сервитьора....той съответно се извини и аз му приех извинението но тези неща нямаше да се случат ако не се натоварват сервитьорите с допълнителни маси които те обслужват с трудности....храната както винаги беше много вкусна
Здравейте, както обикновено храната и обслужването на място, бяха на ниво. Очакванията ни след направения ремонт вътре да е по приятно, а и по-просторно откъм разположението на масите, не се оправдаха. Масите са набутани буквално една в друга. За компания от 7 човека (която не е толкова голяма) не ни дадоха сепаре, а бяха събрани две маси с различна ширина и хората бяха сбутани един в друг - неприятно усещане. Паркингът се доплаща - не е ок. Отстъпка за посещение над 6 човека, липсва - не е ясна логиката. Може би цялата концепция - без отстъпка за повече хора и без адекватни маси, трябва да води към извода - Щом сте повече хора, отидете на друго място?
Хепи е любимият ми ресторант и има защо, храната и обслужването са винаги супер.
Здравейте, до сега не сме имали проблеми с обслужването в ресторанти Happy. Вчерашното обслужване не беше на ниво, постоянно трябваше да търсим сервитьор за да поръчаме нещо, имаше забавяне с доставката на поръчки и порциите бяха изключително по-малки в сравнение с Happy ресторанта в Paradise, месата бяха прекалено изпечени и жилави в сравнение с другите ресторанти. Изключително сме разочаровани след престоя като дори нямаше отстъпка/компромис с цената!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Отлично обслужване. Добра храна!
Много любимо място. Обслужване на ниво
Добро обслужване и вкусна храна както обикновено .
Понеже ми изпращате имейл , че не съм се явила и Ви задържам масата, искам да Ви информирам: Бях в точния час 12:30 в ресторанта и съобщих, че имам резервация през ReZZo на персонала, настаниха ни и след като бяхме платили вече сметката забелязах, че не е отразена отстъпката, която предлагате, но не направих забележка на персонала, защото вече бях платила. Моля да си актуализирате информацията , а не да ми изпращате писма че съм некоректна към Вас, точно обратното е
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Happy Каблешков бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. След кореспонденция с управител, установихме, че се получило недоразумение при предаване на информацията. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Както винаги страхотно обслужване и вкусна храна!
Беше чисто, вкусно и много приятно.
Всичко беше супер! Благодарим
Прекарахме отлично с приятели при вас. Храната беше вкусна и пбслужването - на ниво. Хепи, благодарим!
Много добро обслужване, вкусна храна!
Изкарахме много добре, храната беше прекрасна, обслужвабето на ниво. Само една малка забележка, бяхме в залата за непушачи , но вратата, която отделя двете зали , почти не се затваряше и се усмърдяхме на цигари
Всичко беше супер. Благодаря!
Въпреки, че бяхме с деца ни настаниха в зимната градина. Липсваше каквато и да е вентилация в помещението и миришеше толкова силно, че дрехите ни се пропиха с дим. Отделно температурата беше под нормалния минимум, няколкото лампи не успяваха да стоплят въобще и това ни принуди да хапнем много набързо и да си тръгнем, преди да се простудим. Отделно и обслужването беше на на по - ниско ниво от обикновено, а някои от ястията бяха с доста по - ниско качество от това , което сме свикнали да получаваме в други ресторанти на веригата (каламари). Бяхме поканили близки приятели и си умрях от срам пред тях къде съм ги докарала, едва ли ще повторим!
Храната беше вкусна, както винаги! Сервитьорите любезни. До момента, в който поискахме сметката. Поднесоха ни касов бон без включена 15% отстъпка за резервация през REZZO. Което доста ни учуди, тъй като на входа ни приеха с тази резервация, настаниха ни на определената за тази резервация маса, на която имаше талонче за тази резервация, което талонче сервитьорката взе при нашето настаняване... Накратко - помолихме учтиво и възпитано да ни бъде приспадната отстъпката. Която внезапно от 15% стана на 10%... Което пък не ни се хареса, ама хич... И тъй, оставихме сумата, която дължахме. За жалост сервитьора имаше наглостта да ни догони с твърдението, че сме платили по-малко. Това от своя страна породи нуждата от опреснителен урок ниво пети клас за това, как се смятат проценти... С други думи, едва ли ще повторим да отидем там. Тъпо, понеже от години посещаваме ресторантите HAPPY навсякъде, където ги има. И досега не сме се разочаровали.
Салатата Капрезе с авокадо е супер!
Много добра кухня и обслужване.
Everything fine, but they FORGOT to calculate the discount of 15% to the bill. Why on good earth did I make the reservation then????
Всичко беше наред, обслужване, храна, но отстъпката не беше начислена в сметката. Мислех, че запазвайки през сайта, отстъпката ще се калкулира автоматично или поне ще я имат предвид преди да ударят тотала.
Всичко беше идеално. Вкусна храна, бързо и добро обслужване както винаги.
Супер! :)
Препоръчвам, вече няколко пъти ползвам резервация в rezzo и съм изключително доволна!
Храната и обслужването бяха окей, но не беше отразена отстъпката от Резо в сметката. За съжаление чак като се прибрахме се сетихме за отстъпката. Жалко, че се разчита клиентите да напомнят.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Ако не следвате това условие от ресторанта имат право да не направят отстъпка от сметката Ви. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Чудесно отношение от страна на персонала, както винаги.
При заплащане на сметката не беше взета предвид отстъпката от 15% обявена при завършването на резервацията. При молба от наша страна да се коригира сервитьорът обясни, че единствен вариант за това е да заплати той разликата от сумата. След кратък спор оставихме нещата така, но общо намирам за неприемливо-със сигурност вриант имаше, но не ни беше предложен.
Доволни, както винаги! :)
Много добро обслужване. Вкусна храна!
Не ни бяха приспаднати 15 % отстъпка при заплащане на сметката!
Както винаги всичко беше на ниво! Усмихнат и любезен персонал,бързо и качествено обслужване. Вкусна храна! Препоръчвам!
Храната и обслужването бяха на ниво,но една забележка- когато клиен е с отстъпка и решава да я ползва , да я прилагат в сметката,не да се правят на луди
Хубава храна, обслужването от момчето беше на високо ниво. Една забележка : да подобрят вентилацията в зимната градина.
Всичко беше перфектно.
Обслужването беше супер, както и храната, но масата беше под всякаква критика, през цялото време вратата към външна зала се отваряше и затваряше, дори ми истина основното от вятъра. Тази маса изобщо не трябва да е там! Изключително неприятно!
Answer form ReZZo.bg:Бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство! Уведомили сме управата на обекта, като те ни увериха, че ще вземат незабавни мерки.
Уютно, топло (дори и във външната зала) и вкусно!
Учтив персонал, добро настроение и вкусно коледно меню!
Вкусна храна и бързо обслужване, какво повече е необходимо на човек за да прекара добре в заведение за хранене?!
Топло, уютно, добро обслужване. Препоръчвам
Всичко беше на ниво от храната до обслужването!
Обслужването беше отлично, храната вкусна, но в салатата ми имаше косъм, което тотално развали приятното прекарване.
Много добър персонал, доволни сме от престоя си в заведението. Храната беше превъзходна.
Храната беше вкусна и обслужването на ниво.
Въпреки, че оставих 10* на анкетата със сметката, съм крайно разочарована от този обект на Хепи, що се касае до храна. Обслужването както винаги беше добро, а блюдата дори не успяхме да ги довършим, въпреки, че сме редовни посетители на веригата. Имах и здравословен дискомфорт след тази вечеря... Много ниско ниво, определено съм разочарована, за първи и последен път посещавам този обект.
Обичам Хепи и съм много доволна от храната и обслужването !
Много добри кухня и обслужване!
Много съм доволна и от двата екипа Rezzo/Happy. Направих запитването онлайн, получих обаждане+потвърждение по телефона. Когато пристигнах на място, резервацията беше налична и всичко беше наред. Благодаря!
Голямо забавяне във взимането на поръчките, сбъркана поръчки мързеливи сервитьори.
Answer form ReZZo.bg:Бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство при посещението Ви в Happy Каблешков. Уведомили сме управата на обекта като те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Обслужването беше добро !
Супер е!
Всичко беше на ниво! Благодаря Ви!
Всичко беше перфектно - храната, хората, обслужването, заведението като цяло е на много високо ниво. Останах изключително доволен.
Всичко беше прекрасно! Благодаря!
Супер вкусно и приятно както винаги! Любезен персонал
Всичко беше чудесно, изкарахме много приятна вечер!
Мило обслужване и хубава храна!
ЧУДЕСНО ОБСЛУЖВАНЕ И ОТЛИЧНА ХРАНА!
Обслужване и храна на високо ниво, малко са стеснили обстановката за да поемат повече клиенти, но не е фатално. Доволни останахме!
Не знаехме, че детския кът ев ремонт и детето нямаше къде да играе. Обслужването този път не беше най-доброто, каквото обикновено е.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще
Сервитьорите бяха любезни, а храната изключително вкусна.
Приятна обстановка и бързо обслужване.:)
Прекарахме чудесно!Беше ни предоставена голямо комфортно сепаре, обсужването бе на висота, храната и напитките - отлични! С удоволствие ще повторим!
не ми хареса обстановката , "лятната градина" е заградена част от паркинг и колите ти буфкат с ауспусите в чинията...! не бих повторил. иначе обслужване- страхотно и храната е като във всяко хепи.
Храната беше изключително невкусна и обслужването беше под всякаква критика. Няма нищо общо със стандартите н Хепи,.
Изключително бавно и непрофесионално обслужване
Всичко беше страхотно!
Всичко беше прекрасно! Благодаря на персонала за приятното обслужване!
Много не учтив персонал няма довиждане няма нищо не те посрещат учтиво а си говорят между тях си клиентите си седят и чакат не съм доволна ама грам
Нивото на обслужване е спаднало драстично,не може да чакаш 15 минути да ти донесат меню и после още 30 минути да ти вземат поръчката.Жалко,защото харесвах това заведение!
Чудесна храна,обслужване на ниво,много сме доволни.Благодаря на целия персонал за чудесната вечер
Обслужването и пбстановката са на високо ниво. Правят прекарването приятно. Типло и уютно е. Тоалетните обаче, този път бяха студени, тъмни, усоини. На пода в общите помещения се въргаляха хартии. Кабинките бяха чисти, но някак тъмни. Вицът тази седмица е доста расистки.
Беше удоволствие за мен и семейството ми да сме гости в ресторанта. Всичко беше на високо ниво и нито за момент не се промени, въпреки натовареният ден и час. Удоволствие е за нас да сме в компанията на усмихнатия и професионален екип на Хепи. Благодаря Ви!
Много приятно място, персонала е прекрасен и отзивчив. Атмосферата много ми харесва!
Всичко на ниво.
Добро обслужване и добра кухня, както обикновено!
Беше добре,като изкючим това,че трябваше постоянно да напомняме на сервитьорите да ни донясят разни неща.
Беше ужасно!Цяла вечер персонала минавайки зад мен бутаха стола!Слагайте масите така че да може да се минава без персонала да се блъска!
Всичко беше чудесно!
Супер, както винаги :)
Храната е страхотна,но мястото на което ни бяха настанили ,беше студено .
Много съм доволна , че се сетих да резервирам със сайта :), Всичко беше бързо точно удобно и по - евтино ! Заведението е едно от любимите ми и за пореден път останах много доволна и от храната и от обслужването!! Препоръчвам !
Разнообразно меню, бързо и внимателно обслужване и приятна атмосфера. Налична градина за пушачите :-)
Всичко беше страхотно и на ниво!!!
Вкусно и приятно, както винаги :)
Супер както винаги!
Много добра кухня и обслужване.
Всичко беше на ниво както винаги. Никакви проблеми с резервацията и отстъпката. Препоръчвам!
добра обстановка, чудесна храна
Добро обслужване с чудесна кухня. Препоръчвам това заведение!
Всичко беше вкусно и бързо приготвено.
Прекрасна вечеря. Благодаря на служителите за отличното обслужване и вкусната храна! Вие сте любимият ни ресторант.
Всичко беше супер.
Беше вкусно и приятно.
Прекрасно място. Чудесна храна. Обслужването беше наистина професионално - благодарим на Петя за доброто настроение, вниманието и съветите. Това момиче беше невероятно. Следващия път, когато резервирам маса, ще резервирам и Петя :)
Благодаря за всичко, беше чудесно!
Както обикновено - всичко беше, както трябва! Добра кухня и добро обслужване! Ласло Клайн
Не съм доволен от персонала , и от храната :(
Обслужване беше на ниво.
Доволна съм от кухнята и обслужването!
Всичко беше отлично! Без забележки!
Много съм доволна от направената резервация чрез Rezzo.bg! Очакванията ми бяха напълно удовлетворени. По отношение на ,,Хепи Каблешков,, и обслужването също. Благодаря!
Всичко беше точно! Благодаря ви!
Хубавото изкарване е гарантирано в Happy ....
Чудесно обслужване и вкусна храна.
Очаквано, качество и атмосфера. Много полезна услуга за резервация!
Чудесно обслужване и вкусна храна, всичко беше супер.
Както обикновено - всичко беше отлично! Благодаря на Искрен за доброто обслужване! Ласло Клайн
Любезен и отзивчив персонал. Пожелахме промяна на масата заради децата защото в зимната градина се пуши - веднага се съобразиха с желанието ни въпреки натоварената вечер. Отстъпката беше включена в сметката. Много съм доволен от храната и отношението
Благодаря на персонала и на всички в Happy ,които се постараха да направят рожденият дн на майка ми страхотен.Истанахме много доволни от храна,обслужване,обстановка!Прекрасни сте както винаги!!!
Бързо приготвяне и сервиране на храната. Хостесата не бе осведомила сервитьорките за 20% намаление с Rezzo.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. След кореспонденция с клиента и ресторанта бе установено, че отстъпката е била предоставена.
Беше много приятно!
Обикновено е хубаво, но тази вечер ни обслужва някакъв стажант, който нямаше идея какво точно прави. Така и не ни начислиха 20% отстъпка. Не искаха да ни подпечатат талоните за паркинг, въобще пълна излагация. Едва ли скоро ще повторя.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че е спазил общите условия за получаване на отстъпка от сметката, а именно напомняне от негова страна на персонала, който го е обслужвал. Ресторантът е допуснал неволна грешка и ни е уверил, че ще направят всичко възможно подобно недоразумение да не се случва в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиента ще бъде компенсиран от ресторанта за случилото се.
Беше супер и децата имаха къде да играят.
Обслужването беше отлично! Сервитьорката беше толкова приветлива и мила!
Всичко беше на ниво: храната, обстановката и обслужването.
Beshe mnogo priatno, vsichko beshe nared. Blagodaria vi.
Резервацията през ReZZo.bg наистина работи добре. Доволна съм.
Всичко беше ок. Единствено не ми направиха отстъпката от 10%, но го видях днес.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. Ако спазвате тези условия, няма как да Ви бъде пропусната отстъпката.
Супер
Доволни сме от резервацията . Беше ни избрана маса на добро място. Обслужването и храната са на ниво
Благодаря Ви,беше спокойно и приятно!
Страхотна обстановка, храна и атмосфера. А в конкретния случай, освен всичко друго, останахме много доволни от обслужващата ни сервитьорка /жалко че не запомнихме името й/. Беше изключително любезна и отзивчива. Поздравления и до нови срещи!
Функционално и удобно приложение за резервации, дава право и на отстъпка, използвам го при всяка възможност. Заведението е уютно, менюто е разнообразно, а персоналът е любезен и отзивчив.
Бързо и лесно резервиране. Страхотно отношение и на оператора и на персонала. Малко мъничък детски кът, но свърши добра работа ;).
Здравейте! Искам да благодаря на екипа на Rezzo и на Happy Каблешков за проявеното разбиране при закъснението ни вчера и за прекрасното обслужване!
както винаги - безупречни
Перфектно обслужване, приятна обстановка, вкусно хапване- в общи линии всичко, заради което сме редовни клиенти на Хепи- отново на ниво!
Прекрасна храна, чудесен сервитьор, изкарахме си супер!
Всичко беше супер, както винаги ;)
Лесно резервиране, бързо и любезно обслужване.
Както обикновено - беше много приятно и вкусно! Благодаря на Искрен! Ласло Клайн
Този път учудващо трябваше да викаме сервитьорите по 2-3 пъти за едно и също нещо, а повикването с бутоните май не работеше, защото не се отзоваваха след като позвънявахме. Иначе храната беше вкусна, както обикновено!
добро място. обслужването е на ниво
Всичко беше чудесно!
Доволни сме. Отстъпката от Rezzo беше включена коректно.
Супер, както винаги
Донър избор
Храната беше страхотна, но сервитьорката беше груба и не особено любезна!
Прекарахме чудесно! еше много задушно...
10 stars
Заведението беше препълнено. Отидохме за суши, но бяхме информирани, че "тъй като капацитета на заведението е запълнен на 150%, суши не могат да ни сервират в следващия един час"... Сервитьорката беше изнервена, клиентите наоколо сърдити - с две думи доста неприятна атмосфера. Поръчахме ребърца, които се оказаха кокали и жили. Не препоръчвам! Като цяло, не е добра идея да ходите там в празнични дни. През останалото време е задоволително, но явно персоналът е недостатъчен да се справи с по-голяма заетост...
Голям купон си беше ... :) всичко беше супер
Беше кошмар! Супер неадекватна сервитьорка, а и храната се забави над час! Помолих за лед над 5 пъти, виното се забави 40 мин.! Хората до нас бяха потресени, а и те празнуваха рожден ден като нас. Направиха ни отстъпка от 25%, но няма да се върнем там повече. Вчерашната вечеря беше дъното, пълно разочарование.
Заведението е с красиви и приятни зали, предлагат добра кухня. Персоналът е на ниво.
Добро обслужване и храна! Малко е шумно! Като Хепи за семейства, пълно беше с малки деца
Изклочително любезен пресонал, както при посрещането, така и при обслужването. Менюто беше великолепно, особено новите салати. Това е любим място за посрещане на семейни тържества. Благодаря..:)
Добра храна, отзивчив персонал
Вкусна храна, приветлив персонал и приятна обстановка, както винаги.
Всичко беше супер, както винаги :)
Прекрасна кухня, както винаги - обслужване на ниво!
Отлична храна, приятна атмосфера, бързо и любезно обслужване.
Храната беше много вкусна, а обслужването на ниво.
приятна обстановка, вкусна храна
Традиционно отлично обслужване в комбинация с вкусна кухня и разнообразно меню! Благодаря!
Чудесна атмосфера, обслужване и храна!
Прекрасна кухня и обслужване!
Чудесно! Благодарим за прекрасното обслужване и невероятната атмосфера и кухня!
Всичко беше перфектно, както винаги
Отлично обслужване.
добро обслужване и храна
Прекарахме една приятна вечер. Всичко беше на ниво - и обстановка, и обслужване ( сервитьорът Георги Георгие беше безупречен) и кухнята. С удоволствие ще вечеряме отново там.
Прекарахме страхотно. Благодарна съм за хубавата храна и на любезният персонал. Децата се забавляваха в клубчето чудесно.
Отличен ресторант. Любим на цялото семейство.
Много приятно обслужване. Изключително любезна сервитьорка. За храната - както винаги перфектна.
Страхотно както всеки път. Страхотно обслужване и храна!
Беше очаквано добре! Благодаря!
Както винаги много добро обслужване и вкусна храна! Единственият проблем е, че в час пик се чака за настаняване, въпреки че имаш предварителна резервация
Answer form ReZZo.bg:След проведена кореспонденция с управата на Happy Каблешков установихме, че от ресторанта са взели мерки, да избегнат подобни ситуации в бъдеще. Поднясят своите извинения на клиента, за причиненото неудобство.
Често ходя в Хепи, но в това определено няма да повторя, ако не съм принудена от обстоятелствата. Почти за всичко, което поръчвахме, трябваше да търсим сервитьора и да го помолим да дойде. В момента, в който казвахме едно нещо от поръчката, той изчезваше отново, преди да сме в състояние да добавим следващото. При идването в ресторанта не беше отбелязана резервацията от Реззо, сметката я върнахме, за да отразят отстъпката.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. След проведена кореспонденция с ресторанта установихме, че клиентката първоначално не е предоставила потвърждение за резервацията си на обслужващя сервитьор, при поискване на сметката. В последствие от ресторанта са направили компромис и отстъпката е предоставена.
Сушито беше много вкусно,но останахме крайно недоволни от обслужването на нашата маса.Може би защото бяхме с ваучери,никой не ни отсервира празните вече чаши,бирата стоеше 10 минути налята на бара без да ни бъде сервирана.Другите клиенти бяха обгрижвани,надявам се да не е тенденциозно и да не е свързано с ваучерите или евентуалния бакшиш на сервитьора.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с ресторанта установихме, че и те споделят нашето мнение, че резервацията с оферта, отстъпка или стандартна такава, направена през сиситемата на ReZZo.bg не е причина за разлика в отношението към клиента.
Заведението беше почти празно, а ни бяха настанили на някаква малка масичка. Не съм доволна и няма да отида повече там.
Answer form ReZZo.bg:В случая според общите условия при резервация чрез ReZZo.bg, клиентаката е имала право да смени резервираната маса с друга, която е свободна в часа на резервацията и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението. Проведена е кореспонденция с ресторанта относно този случай и ни уверяват, че за в бъдеще ще направят необходимото за да избегнат подобни ситуации.
Само че в ресторанта казаха, че отстъпка нямало.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. В случая клиента е пропуснал да предостави SMS-a на обслужващия персонал и поради това не е била начислена отстъпката, към неговата резервация.
Бяха ни дали ужасна маса до врата и ставаше течение при положение че заведението беше празно
Answer form ReZZo.bg:В случая според общите условия при резервация чрез ReZZo.bg, клиента е имал право да смени резервираната маса с друга, която е свободна в часа на резервацията и не е резервирана за бъдещ час от други гости на заведението.
Първоначално получих сметка без отстъпка, въпреки че при влизане в ресторанта съобщих на салонния управител, че съм с резервация от Rezzo и на масата имаше бележка с името ми. След дискусия между персонала и след като предложих да покажа sms потвърждението от Rezzo, получих поправена на ръка сметка, но отстъпката реално беше 15%, вместо 20%. Не ми се чакаше повече за поредни поправки, а и не ми се разправяше за няколко лева. Сигурна съм, че персоналът не го е направил нарочно, но е редно да се разбират помежду си и да не се налага клиентите да следят сметките.
Answer form ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентката е компенсирана от ресторанта за случилото се.
In comparison to other Happy restaurants, here the hostess would need more training in customer service. (the reservation was not on her list, table was not ready, discount code was given in advance but was missing on the bill, and to top it off we had to go back to the restaurant to validate our parking ticket...)
Answer form ReZZo.bg:След направена проверка установихме, че ресторанрта е разполагал с информация за резервацията на клиента, но е станало объркване при препредаването й между персонала в ресторанта. От ресторанта ни увериха, че такъв тип грешки няма да бъдат допускани за напред. След кореспондеция с клиента установихме, че е бил настанен. Първоначално не е била направена отстъпка от сметката, защото клиента е пропуснал да предостави потвърдителния SMS или e-mail, на обслужващия го персонал, в последствие го е предоставил и му е била направена отстъка от сметката.
1. След като изяснихме изрично, че не желаем люто на сушито, все пак ни докараха люто суши 2. Чакахме 45 минути за рибено филе в пармезан, оказа се, че "са го забравили" 3. Не ни направиха -20% остъпка за резервацията и за финал трябваше да се разправяме и за това
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че отстъпката към резервацията с ReZZo.bg е била зачислена. Станало е недоразумение при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса и отстъпка (ако има такава към резервацията).
Храната и обслужването бяха перфектни, както винаги в Хепи. За първи път обаче ми се случи отстъпката да не бъде начислена в сметката, въпреки че сервитьорката знаеше за Rezzo... след запитване веднага беше приспадната.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че отстъпката към резервацията с ReZZo.bg е била начислена. В случая е имало объркване, но от ресторанта своевременно са поправили грешката. Станало е недоразумение при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
Доволна съм от храната и обслужването. Бих искала да обърна внимание обаче, върху т.нар. детски кът. Той о е изключително неподходящ за деца под 3 год и при резервация считам, че трябва да се уведомяват клиентите за този факт. Наличието на аниматор не променя факта, че на 10 кв.м, при липсата на играчки и струпване да деца от различни възрасти, малките не са в безопасност.
Answer form ReZZo.bg:След сигнала на клиентката, в описанието на ресторанта, бяха добавени условията за ползване на детския кът. Благодарим Ви, за споделеното мнение по този начин имаме възможност постоянно да подобряваме услугите на ReZZo.
Бяха ни настанили на хубаво място до бара. Сервитьорката не беше в състояние да отговори на въпростите ни за ваучерите. Искаха да разпечатаме ваучер, но аз не съм получавала ваучер, а имейл, който не бях сигурна дали трябва да разпечатвам. Сушито го правиха на момента, но оризът беше стар. Около 30 мин им трябваха да направят 6 сета, като предварително им казахме, да бъдат готови. Порцииите не бяха големи, стигат за един човек.
Answer form ReZZo.bg:Опитахме да се свържем с клиентката, за да я помолим да ни даде малко повече информация за случилото се, но за съжаление неуспешно. Обърнахме се към ресторанта и те ни уведомиха, че клиентката не е показала SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията, при поискване на сметката. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка и оферта, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация.
Бяха ни запазили маса за пушачи, без това да е отбелязано и избрано от мен. Наложи се да чакаме 30 мин на бара, докато ни намерят маса за непушачи и, докато настаняваха други клиенти! Онлайн резервацията се обезсмисля!
Answer form ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта.
Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса и отстъпка (ако има такава към резервацията). В този случай от ресторанта са направили всичко възможно да осигурят място на клиента възможно най-бързо и той е бил обслужен и е
била начислена обещаната отстъпка към сметката.
Храната беше добра, но обслужването беше под всякаква критика. Не бих препоръчал този ресторант на Хепи :(. На края и за капак сметката ни беше объркана.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че отстъпката към резервацията с ReZZo.bg е била зачислена. В случая е имало объркване на артикулите в сметката, но от ресторанта своевременно са поправили грешката. Станало е недоразумение при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще.
Страхотно беше. Само забравиха да ни върнат отстъпката
Answer form ReZZo.bg:Опитахме да се свържем с клиентката, за да я помолим да ни даде малко повече информация за случилото се, но за съжаление неуспешно. Обърнахме се към ресторанта и те ни уведомиха, че клиентката не е показала SMS-а или e-mail съобщението за потвърждение на резервацията при поискване на сметката. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация.
Прекарването беше много приятно, както винаги. Обслужването и кухнята бяха безукорни. Само 2 забележки имам, струва ми се че отстъпката така и не беше начислена, а коктейла джин-тоник беше несполучлив. На него не му трябва друго освен джин, тоник, лед и лимон/лайм в подходяща чаша.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че при пристигане в ресторанта е уведомил персонала, че резервацията е направена с ReZZo.bg, но при поискване на сметата не е предоставил SMS-a или e-mail-а, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация.
Здравейте, Единственият проблем беше отбелязването на резервацията в ресторанта за 18.00ч., вместо за 19.30ч. Бързо намериха свободна маса и обслужването беше много добро.
Answer form ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса и отстъпка (ако има такава към резервацията). В този случай от ресторанта са направили всичко възможно да осигурят място на клиентката възможно най-бързо и тя е била обслужена и й е била начислена обещаната отстъпка към сметката.
Въпреки, че получих потвърждаващ имейл и sms, резервация нямахме. Наложи се да чакаме 30 мин., тъй като бяхме в пиков момент. Разочарована съм от вас rezzo - угорчавате втора наша вечер така.
Answer form ReZZo.bg:Станало е объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. Резервацията с ReZZo.bg Ви гарантира винаги маса и отстъпка (ако има такава към резервацията). В този случай от ресторанта са направили всичко възможно да осигурят място на клиентката възможно най-бързо и тя е била обслужена и й е била начислена обещаната отстъпка към сметката.
За разлика от предишното ни пребивание, този път се разочаровахме: не получихме обещаната отстъпка от 20%, а само 10%, обслужването беше бавно, храната-студена. Заведохме си децата по случай празника им -1 юни, а не успяхме да празнуваме.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че при пристигане в ресторанта е уведомила персонала, че резервацията е направена с ReZZo.bg, но при поискване на сметата не е предоставила SMS-a или e-mail-а, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на отстъпка, описани в страницата на всеки ресторант и при потвърждение на всяка резервация. Това е и причината, поради която се е получило объркването.
Било доста вкусно, но напоследък сервитьори не искали да направят нашата отстъпка 20% и повтаряли, че нямат информация за резервация. Но аз преди да влезем в ресторанта казах за резервация и моето име. Те започнали да местят и готвят за нас масички...
Answer form ReZZo.bg:Направихме запитване към клиентката, в което я попитахме дали е следвала условията за полване на резервацията. След като не получихме отговор, се свързахме с ресторанта и те ни казаха, че при поискване на сметката клиентката не е предоставила на обслужващия персонал SMS-a или e-mail-a, който е получила за потвърждение на резервацията. Това е едно от основните правила за ползване на резервация и получаване на отстъпка към нея с ReZZo.bg и поради тази причина се е получило объркването.