Additional options: | Summer garder/terrace, TV, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Borica and Revolut |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden |
Open hours: | 11:00 - 23:00 |
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the Viber, SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to sixty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Храната беше вкусна, нямам оплакване относно нея. Обстановката в ресторанта е приятна, но давам 4 звезди, защото има много маси, които са много близо една до друга и става много шумно. Обслужването, обаче, въобще не беше както трябва. Приятелят ми си поръча храна от обедното меню, която вместо с краставици и домати, както е показано на снимката, дойде със зелева салата с моркови. Попитахме сервитьорът ни дали в нея има мед, а той се обърна и каза, че “май няма”. След това го помолихме да попита и той отиде да пита, обяснявайки ни как бил почти сигурен, че няма. Върна се и каза, че му били казали, че има мед, в новото обедно меню конкретната храна идвала с тази салата. След като в новото обедно меню храната идва с друга салата, а не с посочената, мисля че е нужно да се промени и самата снимка в менюто. Въпросът ни не беше зададен, защото нямаме какво да правим, а защото приятелят ми има алергия към мед, а сервитьорът ни едва благоволи да отиде и да попита. Мисля, че просто очакваше като ни каже, че мисли, че няма мед, ние да кажем добре, което не е нормално. А след като се върна, за да ни каже, че има мед ни гледаше, все едно няма какво да се направи и ние сами трябваше да попитаме дали има как да се смени салатата ( а в други ресторанти от Вашата верига сервитьорите сами предлагат да ни я сменят, като дори носят и друга кесадия). Трябва да се промени нивото на обслужване в ресторанта, иначе всичко друго е супер!
Answer form ReZZo.bg:От името на Happy Bar & Grill Изток бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Изключително умалени порции. Салатата ми беше потресаваща. В изток ми е направило впечатление, че порциите са 20/30% по-малки от другите обекти.
За първи път посещаваме Хепи Изток и останахме леко разочаровани от обстановката! Духът на Хепи го няма,,повече прилича на квартална пицария! Храната си е на много добро ниво и има малки забележки към персонала,но не дразнещо!
Въпреки, че пристигнахме на време - масите не бяха подредени. Беше шумни и след 2 часа сервитьорката започна припряно да ни подканва да си тръгваме задавайки въпроси дали желаем още нещо. След като платих сметката и оставих положителна оценка, ми бе заявено, че има резервация за моята меса от 18:30 - т.е 2 часа след моята резервация. Изключително неадекватно поведение от персонала, много ниско ниво на организация. Повече нямам желание да посещава и няма да посетя въпросното заведение от веригата.
Пренаселено, масите са залепени една до друга!
Бързо и коректно обслужване. Вкусна храна. Отстъпка в цената. Препаръчвам
Всичко беше супер.
Чудесно обслужване и страхотна храна! Единствено липсата на уединение, заради близкото разположението на масите е малко притеснително, но храната компенсира. Пак ще отидем!
Беше по-студено и неотоплено заведението, а и имаха проблем с осветлението в половината заведение. Не се почувствах комфортно, както през повечето пъти там. И все пак остава предпочитано заведение за мен.
Всичко беше чудесно!
Прекарахме чудесно вечерта. Храната и обслужването бяха чудесни!
Масата ни очакваше, всичко беше наред. Заведението е на високо ниво - чудесно обслужване и вкусна храна. Отстъпката от 10% за резервация през Rezzo беше направена, когато ни донесоха сметката. Благодаря!
Този път храната не беше вкусна. Кюфтетата от тиквички бяха много мазни, а вътре сурови. Хрупкавото пиле беше жилаво и с бучки от хрущяли. Сандвича не беше вкусен, неовкусен. Много разочароващо.
Всичко беше страхотно. Обслужване и отношение - страхотни. Храната както винаги - страхотна!
Перфектно! Вкусна храна! Бързо и акуратно обслужване!
Страхотно изкарване и отношение на персонала, както винаги! Любимо място за срещи с близки хора. Препоръчвам го отново ????⭐⭐⭐
Всичко беше отлично
Този път храната не беше много вкусна. Сушито беше с много твърдо и препържено пиле!
Отлично обсляжване и вкусна храна. Благодарим, че направихте празника ни чудесен.
Сменили са целия персонал. Коренна промяна! Аз по-учтиви и усмихнати хора не бях виждал! Супер са!
Усмихнат, любезен персонал и вкусна храна!
Много приятно! Усмихнат и любезен персонал
Много добре.
Всичко беше супер. Георги беше наш сервитьор.
Изключително тясно. Масите са прекалено близо една до друга. Много шумно, не можеш да си чуваш приказката. Обслужването беше отвратително. Сервитьорката беше вяла и недружелюбна. Храната се бавеше доста и накрая ми сервираха прегоряла пържола. Вечерта не беше на ниво!
Здравейте. При плащане на сметката, ми беше отказано отстъпка .
Answer form ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка. Ресторантите от верига Happy не предоставят отстъпки за компании над 6 души, описано и в стъпките на резервация.
Посещаваме го редовно никакви проблеми с резервацията обслужването беше на ниво Шератон страхотен персонал и божествена кухня. Препоръчвам го горещо
Благодаря за предоставената резервация от Rezzo! Компанията ни беше хубава и си изкарахме много хубаво-- среща с любими хора и прекрасна вечеря. Това, което остави неприятно усещане беше претъпканото заведение и сервитьорката, която много пъти ни побутваше, докато се наложи са минава покрай нас. Създава дискомфорт на посетителите в заведението и е хубаво управителят да вземе предвид тази информация. В стремежа си да запълнят капацитета на заведението на макс се получават неприятно ситуации с хората, които се хранят там.
Най-лошото Хепи в София. Ужасно претъпкано място. Персоналът също не беше на ниво.
Много се зарадвах, че в менюто има сафрид и специално отидох за него. За съжаление беше дребен като цаца и жилав. Френското бяло вино и лимонадатата бяха ок. Но пилишките филенца не бяха достатъчно изпечени.
Чудесно!!! Отлично обслужване и вкусна храна!
Хубаво прекарано време! Пак ще отидеме
Всичко беше окей
За съжаление, не прекарахме добре. В заведението беше смразяващо студено и въпреки че след няколкократни молби все пак запалиха една от газовите отоплителни лампи, остана студено до тръгването ни. Сервитьорката беше нацупена и неособено ангажирана да съдейства. На фона на тази не предразполагаща обстановка пилешките кюфтенца с киноа от менюто имаха много лош вкус на стара мас, тежък дъх и просто не можеха да се ядат. Платихме 80 лв. за двама възрастни, за да не прекараме добре. Жалко, често ходехме в това заведение, явно ще трябва да се преориентираме към друго място.
Изключително добро посрещане, прекрасно обслужване и прекрасна вечеря! Благодаря за приятното изкарване! Препоръчвам горещо на всички, които не са посетили точно този ресторант
Добър сервиз.Разнообразно меню.Вкусни ястия.Посещаваме го редовно и сме изключително доволни.
Всичко бе перфектно@
Миналата вечер за втори път посетихме този обект и останахме с доста негативни впечатления. Масите са толкова близо една до друга, че се чувстваш като в препълнен автобус по време на пиков час. Няма никакво място да се разминеш. Всеки път, когато някой минаваше покрай нас, ни буташе. Дори сервитьорите едвам успяваха да се придвижват между масите. Достигането до тоалетната беше като да се движиш през лабиринт. Бяхме 4 човека, но ни настаниха на толкова малка маса, че едвам имаше място за чиниите, а багажа трябваше да си го държим в ръцете през цялото време. През цялата вечеря се чувствахме притиснати. Втората част от поръчката се забави с повече от половин час. Тъй като беше дъждовен ден покривът капеше от няколко места, което създаваше допълнително неудобство. Общо взето, изживяването беше далеч от спокойно и комфортно. Надявам се обстановката и услугата да се подобрят в бъдеще, а ние ще си знаем да не посещаваме това място повече.
За пореден път, в сметката не включват отстъпката! За първи път храната плуваше в мазнина! В никое друго Happy това го няма! Обслужване 0 Храна 0 Потрес !
В заведението беше студено! Оказа се, че има счупена брава на една от вратите към градината. Донесоха външните газови отоплителни, но обядът ни беше провален.
Изкарахме добре, беше вкусно, изчислиха ни намалението при сметката.
Храната и обслужването са на традиционно добро ниво, както навсякъде в заведенията от веригата. Локацията и интериорът са чудесни. Минус е, че това е най-шумното заведение от веригата, музиката винаги е доста висока и неподходяща за заведение за хранене. Трудно се чуваш дори с хората на масата.
Изкарахме си добре, както винаги, макар че не ни зачетоха 10%-та отстъпка. .
Всичко беше прекрасно,с една малка забележка,музиката беше прекалено силна за заведение,в което се вечеря
Много съм доволен от обслужването и съм удовлетворен напълно от предлагания в менюто избор, както и от цените. Оценявам много високо съдействието на Rezzo.bg за резервиране. Наистина трябва да се гордеете с това, което вършите за хората. Благодаря Ви!
Вкусно, както винаги! Обслужването на ниво!
Мнооого зле,залата не се отоплява адекватно поради което повечето клиенти бяха с якета ,постоянно те ритат преминаващи клиенти, поради факта, че са набутали повече маси от колкото има място в залата. Чакането беше много, за да ви сервират студена и засъхнала храна. Персонала - по-добре не, объркани поръчки, неадекватно държание с клиента и за капак на всичко си прибират от рестото като бакшиш без да си казал, че им го оставяш, е НЕ с такова държание и обслужване няма как да ви го оставя.
Приятно, но твърде много маси и няма пространство.Слушаш разговорите на съседните маси.Храната е отлична.
Всичко беше ОК!
Много, много кусна храна, чудесно обслужване и приятна атмосфера. Единствената ми забележка е, че тоалетните са малко. Една мъжка и една женска и си получава опашка. Нямаше и сапун в единия апарат...
Супер!
Много съм доволен!
Супер беше, и храната, и обслужването.
Топ
Изключително съм доволна от обслужването и храната. Скоро отново ще посетим ресторанта.
Умишлено “забравят” да начислят отстъпка и това не е за първи път!!!
Вкусна храна, много добро обслужване и приятна атмосфера!
Приятна атмосфера, отлично обслужване и вкусна храна.
Едно от ястията беше объркано, но включено в сметката. Сушито с пиле имаше вкус на риба. Пицата от детското меню не беше налична.
Забавиха/забравиха една от порциите и човек от компанията.
беше прекрасно
Сервитьорите счупиха чаша, чийто парчета се разпръснаха в краката ми. Не се извиниха. Напротив, беше им забавно. Детинско поведение. Покривът на заведението беше протекъл. Масите са разположени много на гъсто.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Макар да пристигнахме с 20 м. по-рано бяхме посрещнати и настанени веднага. Доволни останахме и пак ще ги посетим.
Храната беше вкусна и обслужването на ниво.
Отлично обслужване, вкусна храна.
Обслужването беше прекрасно! Вежлив персонал! Единствения пропуск беше, Че от Rezo не ме информираха че в обекта няма ток и заведениео не работи в часа на резервацията!
Бяхме , изключително недоволни.Сервитьорката , която не обслужваше не беше любезна , не се представи, другите й колеги си говореха смееха се , поведението им беше като в голямо междучасие на ученици.Забравиха да ни сложат отстъпката (20%) от сметката и ме накараха сама да си я сметна! Управителката на заведението си пиеше кафето на съседната маса! Една от сервитьорките , която не ни обслужваше , но ми направи изключително лошо впечатление , че беше с дълга коса до кръста , която развяваше между масите.Според мен е редно , когато се работи с храна , сервитьорите да бъдат с прибрани коси! Много жалко , редовни клиенти сме , но вече сме разочаровани и ще изберем друго заведение.
Всичко беше перфектно!
Имах среща с колеги .Изкарахме си чудесно.Обслужи ни млад и отзивчив персонал.Храната беше вкусна.За мене е важно ,че колегите останаха много доволни и поискаха да се видим скоро пак там.Весели празници!
Храната не беше това, което очаквахме. Никой не беше изцяло доволен, имаше вкус на престояло и леко препържено. Приятелка си беше поръчала Хепи късчета, при които имаше сурово месо, което е недопустимо. Сервитьорките не бяха много компетентни , за каквото и да било , но хубавото, което видяхме беше сервитьорът, който ни обслужваше основно, при узнаване на суровото месо, махна тези късчета от сметката, което беше много правилно и хубава постъпка.
Бързо обслужване, усмихнат персонал, храна на ниво. Отлично!
+Вкусна храна, поднесена от лъчезарен и учтив персонал. - Прекалено топло
С благодарност за момчетата и момичетата. Обслужването е на ниво.
Перфектно обслужване
Много любезно обслужване и много приятно преживяване.
За съжаление не получихме отсъпката. Персонала ни уведоми, че не я е видял. Като цяло сме доволни от храната и обслужването, докато стигнахме до получаването на сметката.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на Rezzo bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Всичко беше наред!
Новото меню беше вкусно, а сървиса чудесен! Поздравления за системата за интерактивно плащане през qr-code. Като препоръка за развитие бих дал по-тясна интеграция между системата на Резо за резервации + отстъпки и тази на Хапи за интерактивно плащане. Така, че отсъпката на Резо да бъде автоматично закачена към сметката на масата, а не да бъде търсен сервитьор, който да добавя ръчно въпросната отстъпка. Разбира се, това не е голяма болка, но би било страхотен плюс и да направи вашата услуга още по-добра и търсена. Желая Ви, успех!
Въпреки матоварването на заведението получихме внимание! Храната беше вкусна и тъмната наливна бира на ниво!
Супер беше
Бързо и без проблем! ????????????
Много бавно обслужване, чакахме 20 минути за две чаши вино. Сушито не беше много прясно, салатата с морски дарове, бяха толкова жилави, че едвам се ядяха.
Супер беше всичко!
Супер!
Кухнята е супер
Сервизът беше на ниво, храната - също. Но масите са така наблъскани, че все едно вечеряхме с хората от съседните...
Препоръчвам телешкото с манатарки и мачкани картофи.
Положението беше много зле! Блокирала система, няма поръчки , няма плащане с карта. В салатата от кинуа и спанак имаше пясък. Чакахме много за приготвяне на поръчка, при положение , че ресторантът беше полупразен! Имало нов персонал в кухнята, това беше обяснението !!!
Здравейте, Обслужването беше прекрасно от страна на сервитьорите, кухнята както винаги беше отлична. Единственият неприятен момент беше нелюбезното,граничещо с грубост поведение на управителката на салона на име Кристина.
Не ми хареса десерта! Сух и студен, такъв тип десерт се сервира топъл!
Супер
Не ни начислиха отстъпката. Повече не бих ползвала тези услуги.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Много приятно заведение и приятно изкарване за пореден път. Мил и отзивчив персонал. Само заведението беше препълнено заради многото нови места, които създават неудобство при минаването на клиентите и персонала. Иначе е приятна атмосферата.
Вкусна храна, перфектно обслужване, приятна обстановка
Не получих отстъпката, която имах потвърдена при направата за резервацията
Много любезен персонал и вкусна храна.
Цялостното усещане в заведението изобщо не наподобява останалите заведения от веригата. Тясно с лошо подредени маси, крайно неадекватен персонал (нямаше кой да ни посрещне няколко минути, когато дойде нямаше подготвена подходяща маса въпреки резервацията, заляха с питие човек от компанията и от кумове срама не предложиха дори някакъв комплимент за човека за създаденото неудобство). Със сигурност там повече няма да идем! Добре че поне храната си беше ок както винаги!
Прекарано
всичко беше екстра. много добро обслужване.
Разнообразно меню, отлично обслужване, прекрасна вечер за компанията
Много приятно и много вкусно!
Много добре прекарване в Happy Iztok, както винаги. Много любезно отношение и приятен персонал. Специално о внимание към клиентите и към нас. Специални благодарности на управителя на заведението Димитър Димов за топлото посрещане и като цяло за менажирането на ресторанта! Посещаване го с голямо удоволствие и го препоръчвам горещо????
Препоръчвам салата Елея и Сьомга с черен ориз.
Много сме доволни и от кухнята, и от обслужването.
забравиха ни отстъпката от реззо. Обслужването беше на ниво!!!
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Има още много какво да се желае от обекта, за да достигне нивото на останалите ресторанти Happy... Масите са разположени прекалено близко, буквално си ударяте лактите със "съседите". Прекалено шумно е, не търсим тишина, но все пак... Не си чуваш мислите... След като сигнализрахме няколко пъти с бутон да ни обърнат внимание, не дойдоха да ни обскужат, но ни беше направена забележка да не си играем с бутона, защото сигнализира на всички сервитьори... И все пак...цялото това преживяване зависи от персонала. Сервитьорите бяха любезни и добре обучени, както винаги.
Площа на ресторанта е малка , масите доста близо една до друга и за шума допринася музиката, която не се чува Кото музика, а като шум, който хората се опитват да надвикват.
Персоналът мил ,любезен но порцийте малки в сравнение този на ръковска!Може би защото имах 20% отстъпка
Обикновенно оставям коментар, когато имам препоръка към хараната или организацията с обслужването. Доста съм активна. Имате ли програма за лоялни клиенти? :) Всичко беше ок, даже устройството за повикване работише, че не навсякъде е така.
Обслужването и храната бяха на ниво. Малко е шумно.
Храната и обслужването бяха на ниво, но политиката на ресторантите ви да няма отстъпка за повече от 6 човека е незумна.
Всичко беше ок.
Приятна атмосфера, вкусна храна, любезен персонал!
Уникално място! Обслужването е много приятно и наистина бяхме “Happy” когато вечеряхме
Пролетната салата беше перфектно овкусена, а сьомгата с пюре отлична, както обикновено. Келнерът - приятно и услужливо момче.
Обслужването и храната са винаги перфектни. Само не мога да разбера защо всеки път, когато резервирам маса през приложението, тя е набутана до мястото на сервитьорите при положение, че в залата има достатъчно други свободни маси.
Забравиха отстъпка останалите беше наред
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Привет. В Хепи прекарването ни вина ги е ОТЛИЧНО, обиколили сме почти всички ресторанти от веригата в България и винаги сме били очаровани от разнообразното и вкусно меню, страхотните ви десерти и това, че сте помислили за десерт без захар и глутен. Също така ни харесва изключително много качественото и усмихнато обслужва още от вратата на заведението. Чест и почитания от цялото ни семейство! Послепис: остана ни да посетим и Хепи Лондон, което ще осъществим при първа възможност ????
Беше много приятно, страхотно обслужване!
Много добре. Храната беше добре и фкосна и топла
Много приятно изкарване за пореден път! Любезно и отзивчиво обслужване от екипа на заведението, познават клиентите си, което оставя много хубави усещания у нас и ни печели отново! Да продължават с все същият дух да печелят клиентите и да ги карат да се чувстват като у дома си. Пожелавам им успех и ще посещавам отново заведението✨✨✨✨✨
Като изключим факта, че ни настаниха на щъркелите за вечеря, а бяхме резервирали маса за трима... храната беше супер, а червеното каливно вино много добро за цената. Сервитьорът пропусна отстъпката -10%, която имахме от резервацията в Rezzo, но след като го подсетихме, я добави. Извини ни се, че е вече 12 часа на работа и когато ни забрави едната чабата. Много приятен, млад сервитьор, но той не е виновен, че претоварват персонала. Заведението беше препълнено и доста шумно. Като цяло, има какво да се желае откъм интериор и разположение в салона за по-голям комфорт на клиентите. Иначе, храната беше супер!
Беше вкусно и приятно, както винаги!
Готина храна, добро обслужване, но беше доста студено!
Супер вкусно хапване, а пък сушито е най-доброто от всички Хепи ресторанти ????
Малко тесничко,но отлична храна и обслужване.
Абсолютно прекрасно!!! И ресторантът, и мястото, и храната, и персоналът, и обдлужването, и музиката, и интериорът, и обстановката, всичко е на най-високо ниво - върховно!!! Горещо препоръчвам!!! Благодаря Ви!!!
Много приятно! Без забележки.
+ Добро обслужване, вкусна храна, донесена достатъчно бързо. - Малко тесничко, мястото е за 20-30% процента по-малко маси, за да може да се върви спокойно между тях.
Вкусна храна с 25% отстъпка! Любезни момичета, само клиентите са доста шумни!
Масате са разположение толкова близо една до друга, че и клиенти, и севритьори се чудят как да се промъкнат, без да закачат хората по столовете на масите.
Обслужването беше супер,както и храната,но в последната поръчка имаше гаф,които малко развали обстановката.
Много доволен, получих отстъпката и много добро обслужване!
Храната и обслужването беше страхотно. Музиката беше малко по силна от необходимото.
Храната и обслужването бяха отлични. Масите бяха толкова на гъсто,че имаше само две "пътеки" за достъп до всички маси. На ВСЯКО преминаване сервитьор или клиент се блъскаха в стола ми. Това не беше приятно и комфортно.И от сервитьорите само едно момиче ми се извини. Оставам с добро отношение към ресторанта и се надявам да приемете отзива ми като добронамерена препоръка.
Храната беше страхотна, както и обстановката по случай 3ти март. Единствената забележка е, че масите баха много близко една до друга. Нашата маса беше буквално на не повече от една педя разстояние от съседната.
Храната беше много вкусна!
Ясно, че беше 3ти Март ама да звучат народни песни в изпълнение на Слави Трифонов? WTF? По време на ориенталска седмица? Кой ви ги мисли тия концепции??
Много съм доволна от всичко! Бърз , любезен и усмихнат сервитьор! Вкусна храна! Изключително бях трогната от изнасянето на тортата от персонала. Много ме развълнуваха, бяха мили и усмихнати. Благодаря!
Top quality food and service!
Ще се радвам, ако е възможно следващия път да бъдем на станени на маса за 5-ма, а не са четирима, въпреки, че резервацията беше направена седмица по-рано. Трябваше да чакаме дълго време сервитьорката за сметката и беше прошуснато едно ястие.
Изключително разочаровани останахме цялата ни компания след като сметката дойде и сметката не беше с включена отстъпка. Сервитьорката каза няма какво да се направи и сметката не може да се сторнира и да се направи нова. Другия сервитьор дори не дойде да се извини а продължи да си събира другите маси. Съжалявам много но ползвам Реззо от 4 години поне ако не и повече. Подобна ситуация е смешна при положение че дори Резо е на хепи, всички дигат ръка и казват няма какво да направим трябва да платите цялата сметка. Как така трябва? Въпроса е принципен. Оставихме цялата сметка но в това заведение повече няма да стъпим. Happy Изток. Страшно разочарование от отношението.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
В сравнение със стандартното обслужване в Happy имаше голямо забавяне с взимането на поръчката. Съмнително е дали размерът на салатите отговаряше на зададения в менюто грамаж.
Няколко пъти вече ползвам точно това Хепи и винаги съм много доволна от обслужването. За съжаление в Хепи Младост почти никога няма места или ако има са за пушачи и затова се принудихме да ползваме веригата ресторанти по другите квартали. Имам чувство , че в кв. Изток и порциите са по-големи. Бъдете живи и здрави и все така усмихнати и работливи!
Добро обслужване и вкусна храна. Масите са доста нагъсто.
Приятно обслужване и вкусна храна. За съжаление обаче обстановката разваля цялостното усещане. Има прекалено много маси за площта на заведението. Дори минаването на някои места е невъзможно, когато всички маси са заети.
Много добро обслужване и любезен персонал, който се грижи за приятното изкарване на посетителите,както винаги . Единственото неудобство е,че са напълнили заведението с много нови маси, което затруднява предвижването и на сервитьорите,така и на клиентите,. Разбирам, че е с цел привличане на повече клиенти, но постига обратен ефект след посетителите.
Малко са наблъскани масите една в друга, но обслужването както винаги е на ниво и бързо пристига вкусната храна.
Храната - вкусна. Персоналът - бърз и учтив. Тоалетната - в перфектно състояние.
Храната беше много вкусна, но отношението на единият сервитьор беше грубо и неадекватни. Още със сядането на масата нямаше прибори и след като бяхме поръчали първо дойде суши за 4ма човека и ни представиха соес сос имащ най-много 2 пръста в бутилката си. Започнаха да идват и основните ястия и сигурно 15 минути никой не се сети да ни донесе прибори за хранене. Имаше 5 минути преди да затвори ресторанта и същия сервитьор доста грубо ни помоли да напуснем. Цялото обслужване от негова страна беше грубо и неадекватно.
Всичко в ресторанта беше супер. Не разбрах само, защо нямах отстъпка,
Отлично обслужване, много вкусна храна, приятна обстановка. Препоръчвам!
много слабо обслужване, забравена храна, неработещ бутон за повикване
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Страхотно и емоционално преживяване! Бях изненадана от сервитьорите с поздрав и десерт по случай рождения ми ден! Голямо внимание, страхотно обслужване и лично отношение към клиента! Поздравления! Да продължават да поддържат това ниво и с отношението си да печелят повече усмихнати и доволни клиенти!
Свежа, вкусна храна. Обслужването чудесно !
Храната и обслужването са супер, но пространството е изключително малко. Хората обикалят в лабиринт от столове, при ставане буташ други столове, просто е абсурдно.
За втори пореден път се разочаровам от Happy, което не е много добре. 1во ми дадоха червено вино с вкус на оцет. Смениха го без проблем. Поръчахме 2 пъти пилешки филенца за двете деца. Донесоха веднъж филенца и веднъж хрупкаво пиле. Преживяхме го, не го направих на проблем. Поръчахме вода, донесоха я на краят на вечерта след подсещане. Поръчахме два ягодови сладоледа и един шоколадов. Шоколадовият беше под всякаква критика, както каза едното дете “като размекната вафла е”. Като капак на всичко и двете деца ги боля корема, а едното повръща два часа след като се прибрахме. Може да е съвпадение, а може и да не е. Иначе бургерите и любимата ми салата с киноа и Бяла риба беше на ниво. Дано просто да е било лош късмет, защото децата обичат Happy, но не съм сигурен ще рискуваме ли пак.
Храната беше вкусна, но освен че объркаха поръчката ми на финала сервитьора не начисли отстъпката с оправдание, че не е знаел и трябвало аз да му кажа. Разочароващо.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация
Страхотно обслужване! Изключително мил персонал, съобразиха се с всичките ни желания. При пристигането ни, масата вече беше наредена с постелчици и моливи за децата и им обърнаха специално внимание! Силно препоръчвам точно този ресторант на Хепи! Продължавайте все така :)
Изключително некоректно отношение към клиентите, които имат резервация чрез rezzo. В сметката не беше включена отстъпка с обяснението, че не сме си я поискали. Предлагам прецизиране на комуникацията между сайта за резервации и ресторанта, тъй като клиентът не е длъжен да посредничи, както и през цялото време да е загрижен за ангажимента си да проследи дали ще му бъде начислена отстъпката.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Всичко беше наред, Благодаря.
Беше свършила газта в бутилките (за лампите) и беше студено. Персонала беше изключително любезен, както винаги.
Бързо обслужване и вкусна храна
Идеално обслужване и кухня. Всичко беше на ниво както винаги.
Прекарахме чудесно!Благодарим за обслужването,вниманието и вкусната храна.Майка ми посрещна щастлива 89 -тия си рожден ден! Благодаря!
Нв ни направиха отстъпкаа от 15 % от сметката ????????
Препоръчвам кюфтетата на генерал Цо и новото суши с драконов сос.
Чакахме за суши малко повече от 40 минути! Това не се е случвало никога. За съжаление никой дори не се извини. Отделно, че нв беше нарязано….Посещавахме често ресторанта, сега ще се ориентираме към друг. Сладоледът го донесоха след 15 минути…… Жалко.
Много съм доволна от храната и обслужването!
Не беше както обикновеното ,препълнено и едвам смогваха
Много вяло и несериозно отношение от страна на персонала! При идвамето ни, масатане беше готова, сервитьорката забравя поръчките, храната не беше на нивото на което съм свикнал в останлите заведения на Happy. Не правят резервации за повече от 6 човека, като искам да изразя благодарности към Rezzo, които направиха всичко възможно за да осъществят резервацията! Няма са посетя отново и не препоръчвам да ходите там!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Happy Изток бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Доволни сме от храната, която е много вкусна както винаги, от персонала, който беше учтив и от светлото помещение с приятна гледка. Единствено неприятно беше че е тясно - уцелихме почивен ден с много хора и едва се минаваше между масите.
Вкусно както винаги. Пак ще дойдем.
Идеално
Обслужването беше прекрасно, храната- както обичайно-добра. Прекарахме прекрасна вечер.
Всичко беше на ниво - обслужването и храната. Единствената ми забележка е, че не приложиха отстъпката, която имах от 15% по резервацията - странно, т.к. си го бяха отбелязали в списъка на хостесата, но и аз не обърнах нвнимания.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Страхотен персонал и обстановка, бързо обслужвене и удобна локация. Паркирането е трудно.
Мн доволни,особено от обслужването.Мидите и супата от пиле не бяха добре приготвени
Храната беше вкусна и персоналът беше достатъчно любезен, за да ми плати отстъпката от 10 процента дори след като първоначално бях забравили да ми я начислят в сметката и аз вече я бях платил с карта. Благодаря!
Обичайно обслужването и храната са добри, е този път и двете не бяха
Доволна съм от обслужването и хигиената. Харесаха ми десертите!
Не съм доволна от коментарите на обслужващият ни коментар, който чух да си подхвърлят помежду си, че им е писнало и е време да ни "гонят" вече от заведението. Недопустимо е да се правят такива коментари пред клиентите и при положение, че сме избрали точно това заведение, в което да си оставим парите , по минимум 2 пъти в седмицата! Моля, мениджърите да вземат под предвид написаното или ще си загубят изобщо клиентите.
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Залата е много малка,масите са много близо една до друга,много е шумно.Храната е с отлично качество както във всеки един ресторант Happy
Резервацията ни бе объркана, така че когато пристигнахме, се наложи да чакаме да реагират на ситуацията. Сервитьорите са нови и доста неопитни. Ресторантът е малък и се губи от атмосферата, която е присъща на другите ресторанти на веригата. Решението да се пусне и изтанцува "Бяла роза" насред масите добави към негативния образ на ресторанта.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Много мили и любезни, беше вкусно
Добро обслужване!
Чудесно обслужване и вкусна храна.
Любезен персонал, вкусна храна, порции, които не отговарят на записания грамаж, претъпкано и шумно. Заведението има както плюсове, така и минуси. Всеки сам трябва да прецени за себе си заслужава ли си посещението.
Много уютна обстановка, обслужването беше много на ниво и храната беше вкусна, останахме много доволни като цяло от вечерта!