Additional options: | Summer garder/terrace, TV, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Borica and Revolut |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden |
Open hours: | 11:00 - 23:00 |
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the Viber, SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Масате са разположение толкова близо една до друга, че и клиенти, и севритьори се чудят как да се промъкнат, без да закачат хората по столовете на масите.
Обслужването беше супер,както и храната,но в последната поръчка имаше гаф,които малко развали обстановката.
Много доволен, получих отстъпката и много добро обслужване!
Храната и обслужването беше страхотно. Музиката беше малко по силна от необходимото.
Храната и обслужването бяха отлични. Масите бяха толкова на гъсто,че имаше само две "пътеки" за достъп до всички маси. На ВСЯКО преминаване сервитьор или клиент се блъскаха в стола ми. Това не беше приятно и комфортно.И от сервитьорите само едно момиче ми се извини. Оставам с добро отношение към ресторанта и се надявам да приемете отзива ми като добронамерена препоръка.
Храната беше страхотна, както и обстановката по случай 3ти март. Единствената забележка е, че масите баха много близко една до друга. Нашата маса беше буквално на не повече от една педя разстояние от съседната.
Храната беше много вкусна!
Ясно, че беше 3ти Март ама да звучат народни песни в изпълнение на Слави Трифонов? WTF? По време на ориенталска седмица? Кой ви ги мисли тия концепции??
Много съм доволна от всичко! Бърз , любезен и усмихнат сервитьор! Вкусна храна! Изключително бях трогната от изнасянето на тортата от персонала. Много ме развълнуваха, бяха мили и усмихнати. Благодаря!
Top quality food and service!
Ще се радвам, ако е възможно следващия път да бъдем на станени на маса за 5-ма, а не са четирима, въпреки, че резервацията беше направена седмица по-рано. Трябваше да чакаме дълго време сервитьорката за сметката и беше прошуснато едно ястие.
Изключително разочаровани останахме цялата ни компания след като сметката дойде и сметката не беше с включена отстъпка. Сервитьорката каза няма какво да се направи и сметката не може да се сторнира и да се направи нова. Другия сервитьор дори не дойде да се извини а продължи да си събира другите маси. Съжалявам много но ползвам Реззо от 4 години поне ако не и повече. Подобна ситуация е смешна при положение че дори Резо е на хепи, всички дигат ръка и казват няма какво да направим трябва да платите цялата сметка. Как така трябва? Въпроса е принципен. Оставихме цялата сметка но в това заведение повече няма да стъпим. Happy Изток. Страшно разочарование от отношението.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
В сравнение със стандартното обслужване в Happy имаше голямо забавяне с взимането на поръчката. Съмнително е дали размерът на салатите отговаряше на зададения в менюто грамаж.
Няколко пъти вече ползвам точно това Хепи и винаги съм много доволна от обслужването. За съжаление в Хепи Младост почти никога няма места или ако има са за пушачи и затова се принудихме да ползваме веригата ресторанти по другите квартали. Имам чувство , че в кв. Изток и порциите са по-големи. Бъдете живи и здрави и все така усмихнати и работливи!
Добро обслужване и вкусна храна. Масите са доста нагъсто.
Приятно обслужване и вкусна храна. За съжаление обаче обстановката разваля цялостното усещане. Има прекалено много маси за площта на заведението. Дори минаването на някои места е невъзможно, когато всички маси са заети.
Много добро обслужване и любезен персонал, който се грижи за приятното изкарване на посетителите,както винаги . Единственото неудобство е,че са напълнили заведението с много нови маси, което затруднява предвижването и на сервитьорите,така и на клиентите,. Разбирам, че е с цел привличане на повече клиенти, но постига обратен ефект след посетителите.
Малко са наблъскани масите една в друга, но обслужването както винаги е на ниво и бързо пристига вкусната храна.
Храната - вкусна. Персоналът - бърз и учтив. Тоалетната - в перфектно състояние.
Храната беше много вкусна, но отношението на единият сервитьор беше грубо и неадекватни. Още със сядането на масата нямаше прибори и след като бяхме поръчали първо дойде суши за 4ма човека и ни представиха соес сос имащ най-много 2 пръста в бутилката си. Започнаха да идват и основните ястия и сигурно 15 минути никой не се сети да ни донесе прибори за хранене. Имаше 5 минути преди да затвори ресторанта и същия сервитьор доста грубо ни помоли да напуснем. Цялото обслужване от негова страна беше грубо и неадекватно.
Всичко в ресторанта беше супер. Не разбрах само, защо нямах отстъпка,
Отлично обслужване, много вкусна храна, приятна обстановка. Препоръчвам!
много слабо обслужване, забравена храна, неработещ бутон за повикване
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Страхотно и емоционално преживяване! Бях изненадана от сервитьорите с поздрав и десерт по случай рождения ми ден! Голямо внимание, страхотно обслужване и лично отношение към клиента! Поздравления! Да продължават да поддържат това ниво и с отношението си да печелят повече усмихнати и доволни клиенти!
Свежа, вкусна храна. Обслужването чудесно !
Храната и обслужването са супер, но пространството е изключително малко. Хората обикалят в лабиринт от столове, при ставане буташ други столове, просто е абсурдно.
За втори пореден път се разочаровам от Happy, което не е много добре. 1во ми дадоха червено вино с вкус на оцет. Смениха го без проблем. Поръчахме 2 пъти пилешки филенца за двете деца. Донесоха веднъж филенца и веднъж хрупкаво пиле. Преживяхме го, не го направих на проблем. Поръчахме вода, донесоха я на краят на вечерта след подсещане. Поръчахме два ягодови сладоледа и един шоколадов. Шоколадовият беше под всякаква критика, както каза едното дете “като размекната вафла е”. Като капак на всичко и двете деца ги боля корема, а едното повръща два часа след като се прибрахме. Може да е съвпадение, а може и да не е. Иначе бургерите и любимата ми салата с киноа и Бяла риба беше на ниво. Дано просто да е било лош късмет, защото децата обичат Happy, но не съм сигурен ще рискуваме ли пак.
Храната беше вкусна, но освен че объркаха поръчката ми на финала сервитьора не начисли отстъпката с оправдание, че не е знаел и трябвало аз да му кажа. Разочароващо.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация
Страхотно обслужване! Изключително мил персонал, съобразиха се с всичките ни желания. При пристигането ни, масата вече беше наредена с постелчици и моливи за децата и им обърнаха специално внимание! Силно препоръчвам точно този ресторант на Хепи! Продължавайте все така :)
Изключително некоректно отношение към клиентите, които имат резервация чрез rezzo. В сметката не беше включена отстъпка с обяснението, че не сме си я поискали. Предлагам прецизиране на комуникацията между сайта за резервации и ресторанта, тъй като клиентът не е длъжен да посредничи, както и през цялото време да е загрижен за ангажимента си да проследи дали ще му бъде начислена отстъпката.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Всичко беше наред, Благодаря.
Беше свършила газта в бутилките (за лампите) и беше студено. Персонала беше изключително любезен, както винаги.
Бързо обслужване и вкусна храна
Идеално обслужване и кухня. Всичко беше на ниво както винаги.
Прекарахме чудесно!Благодарим за обслужването,вниманието и вкусната храна.Майка ми посрещна щастлива 89 -тия си рожден ден! Благодаря!
Нв ни направиха отстъпкаа от 15 % от сметката ????????
Препоръчвам кюфтетата на генерал Цо и новото суши с драконов сос.
Чакахме за суши малко повече от 40 минути! Това не се е случвало никога. За съжаление никой дори не се извини. Отделно, че нв беше нарязано….Посещавахме често ресторанта, сега ще се ориентираме към друг. Сладоледът го донесоха след 15 минути…… Жалко.
Много съм доволна от храната и обслужването!
Не беше както обикновеното ,препълнено и едвам смогваха
Много вяло и несериозно отношение от страна на персонала! При идвамето ни, масатане беше готова, сервитьорката забравя поръчките, храната не беше на нивото на което съм свикнал в останлите заведения на Happy. Не правят резервации за повече от 6 човека, като искам да изразя благодарности към Rezzo, които направиха всичко възможно за да осъществят резервацията! Няма са посетя отново и не препоръчвам да ходите там!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Happy Изток бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Доволни сме от храната, която е много вкусна както винаги, от персонала, който беше учтив и от светлото помещение с приятна гледка. Единствено неприятно беше че е тясно - уцелихме почивен ден с много хора и едва се минаваше между масите.
Вкусно както винаги. Пак ще дойдем.
Идеално
Обслужването беше прекрасно, храната- както обичайно-добра. Прекарахме прекрасна вечер.
Всичко беше на ниво - обслужването и храната. Единствената ми забележка е, че не приложиха отстъпката, която имах от 15% по резервацията - странно, т.к. си го бяха отбелязали в списъка на хостесата, но и аз не обърнах нвнимания.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Страхотен персонал и обстановка, бързо обслужвене и удобна локация. Паркирането е трудно.
Мн доволни,особено от обслужването.Мидите и супата от пиле не бяха добре приготвени
Храната беше вкусна и персоналът беше достатъчно любезен, за да ми плати отстъпката от 10 процента дори след като първоначално бях забравили да ми я начислят в сметката и аз вече я бях платил с карта. Благодаря!
Обичайно обслужването и храната са добри, е този път и двете не бяха
Доволна съм от обслужването и хигиената. Харесаха ми десертите!
Не съм доволна от коментарите на обслужващият ни коментар, който чух да си подхвърлят помежду си, че им е писнало и е време да ни "гонят" вече от заведението. Недопустимо е да се правят такива коментари пред клиентите и при положение, че сме избрали точно това заведение, в което да си оставим парите , по минимум 2 пъти в седмицата! Моля, мениджърите да вземат под предвид написаното или ще си загубят изобщо клиентите.
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Залата е много малка,масите са много близо една до друга,много е шумно.Храната е с отлично качество както във всеки един ресторант Happy
Резервацията ни бе объркана, така че когато пристигнахме, се наложи да чакаме да реагират на ситуацията. Сервитьорите са нови и доста неопитни. Ресторантът е малък и се губи от атмосферата, която е присъща на другите ресторанти на веригата. Решението да се пусне и изтанцува "Бяла роза" насред масите добави към негативния образ на ресторанта.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Много мили и любезни, беше вкусно
Добро обслужване!
Чудесно обслужване и вкусна храна.
Любезен персонал, вкусна храна, порции, които не отговарят на записания грамаж, претъпкано и шумно. Заведението има както плюсове, така и минуси. Всеки сам трябва да прецени за себе си заслужава ли си посещението.
Много уютна обстановка, обслужването беше много на ниво и храната беше вкусна, останахме много доволни като цяло от вечерта!