Additional options: | Summer garder/terrace, Baby chair, Notable Wine List, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Borica and Revolut |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden |
Open hours: |
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
12:00 - 23:00
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the Viber, SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Всичко беше наред, вкусна храна и добро обслужване.
Всичко беше чудесно, като започнем от учтивото обслужване, прекрасната обстановка и всичко, което поръчахме беше много вкусно! Бурата е определено предпочитан от нас ресторант!
Препоръчвам Buratta! Всичко беше перфектно . Обслужваше ни едно чудесно, усмихнато момче,- Роби, компетентно препоръчваше. Менюто беше много доста разнообразно, а всичко , което поръчвахме ставаше за 10 мин. Прекарахме чудесно! Благодаря!
Прекрасно обслужване и храна!
Абсолютно разочарование, тъй като бяхме в основната зала, а не навън, обслужването беше много бавно, за сметка на това пък пределно непрофесионално. За основните ястия чакахме 30-40 минути да ги поръчаме и около час за да ги донесат. На всичкото отгоре и единия от нас остана без основно ястие - сервитьорката каза, че на нейния таблет излизало като сервирано. Разбирам, че собствениците искат да спечелят колкото се може повече и пръснали маси чак до паветата на ул. "Шипка", ама не са си дали сметка, че това става с повече и добре обучен персонал и с повишен капацитет на кухнята. ЛОШО! МНОГО ЛОШО!!!
Моля, не само сметката да се провери на пост-терминала преди ПИН-кода да бъде въвведен, а и Да се оставя Книжният касов бон на клиента! Обичайна практика при вас е , да не се дава книжния бон на клиента?!
Чудесно място за срещи с приятели или за обяд/вечеря със семейството. Менюто предлага уникално богат избор. Всичко е невероятно вкусно и професионално презентирано в чиниите. Обслужването е на отлично ниво. Горещо препоръчвам!
Вкусна храна, бързо и любезно обслужване и спокойна остановка. Много сме доволни и го препоръчвам!
Приятна атмосфера. Приветлив персонал и бързо обслужване, въпреки натоварената вечер. Храната беше добра. Разочарова ме наливната бира.
Всичко беше страхотно. Обслужването е на ниво, храната е изключително вкусна. Презентацията на десерта Тирамису ме впечатли много. Каквото и да си поръчате няма да се разочаровате. Ходя вече 3ти път и ще продължа да го посещавам.
Като цяло не беше лошо, но специално скариди по сициянски не бяха както приди и се оказа, че миди има само в вечерното меню
Храната беше много вкусна и естетична.Обслужването беше на ниво.
Вкусна храна, приятна обстановка и усмихнат и отзивчив персонал.
Много спокойна и приятна вечер!
Много приятна атмосфера, усмихнат персонал, прекрасна кухня
Приятна градина. Непретенциозно и вкусно.
Храната беше много добра. Обслужването е също добро, но чакането беше разочароващо. Храната закъсня с 40 мин.
Перфектно, само тук ще правя резервации…
Разочварована съм! Качестово на храната не е това, което предлагаха минала година.
Храната беше вкусна, но обслужването беше под всякаква критика. На масата седяха празни чаши за по над 30 минути, въпреки опитите ни да помолим сервитьора да ги от сервира. Също така не ни пристигнаха някои поръчки. За финал, когато отидох да потърся сервитьора и да поискам сметката, вместо да ми донесе сметката на мен, е отишъл при гостите и е започнал да обикаля масата и да ги пита кой ще плати сметката, поставяйки ме и тях в неудобна ситуация.
Ресторанта беше много хубав, особено градината към него. Цените са нормални. доволни сме.
Отлично място и обслужване. Горещо препоръчвам.
Меко казано неадекватно обслужване. Има разминаване между съдържанието на ястията в менюто онлайн и това, което се раздава на място.
Храната и обслужването бяха на ниво. Препоръчвам
Направихме си парти на Eastern Spirit в най-топлия юлски ден, но в откритата градина беше прохладно и изкарахме великолепно, чудесна кухня и обслужване
Заведението е прекрасно,храната много вкусна.Ще си прекарате много приятно,ако не ви обслужва сервитьорката,която обслужваше нашата маса.Само защото съм добър човек в анкетата маркирах предпоследната опция,а не втората,която реално отговаряше на обслужването.
Заведението е хубаво. Храната също. Но все още обслужването от персонала подлежи на коментар. Не се справят с големия капацитет на ресторанта. Чакахме прекалено дълго , докато се сервира десерта. Празните чинии ,нямаше кой да ги отсервира около 30 мин, като междувременно трима сервитьора се изредиха, да ни обслужват, но никой не отсервира. Има още какво да се желае, относно обслужването.
Отлична храна и обслужване. Приятна обстановка
Всичко мина чудесно, но отстъпката от 15% процента така и не е получихме. Мисля , че това си е редовна практика. Не е редно клиента сам да си търси отстъпката. Би трябвало инициативата да идва от заведението, при положение, че се вижда как си направил резервацията, иначе какъв е смисъла от вас.
Страхотно обслужване, хубава храна и атмосфера.
Давам отлична оценка!
Като цяло сме доволни. Храната е вкусна. Имаме известни забележки към обслужването. Беше неподдадено към кухнята и забравено едно от първите, даже първото, основно ястие, което поръчахме. Дойде с голямо закъснение след като останалите бяха приключили вече. Бутонът на масата за повикване, натискан многократно, не даваше резултат.
Добро обслужване ,но първоначално не но беше предоставена отстъпката , но впоследствие персонала се коригира
Любимо заведение, което посещавам всяка седмица. Вкусна храна, страхотно обслужване и атмосфера!
За моя голяма изненада изкарването ни беше помрачено от ужасното обслужване. Чакахме 40 минути само да ни се вземе поръчката след като няколко пъти опитахме да повикаме сервитьорките. След един час чакане на храната тя дойде полутопла, полустудена в 22:00ч. Пастата, която бях поръчала “Качо е Пепе” не беше с бурата, а с половин моцарела (къде беше останала другата половинка само готвача знае)…
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
По принцип често посещавам заведението и мога да кажа, че от всички сервитьори има само 2-3 на ниво. Всички останали или не идват, или забравят, или объркват, или предпочитат да се хихикат с персонала, отколкото да си вършат работата. Вчера (14.06.23) всичко започна добре, момичето беше дружелюбно, но да чакаме 25 минути за взимане на поръчка, докато 4 сервитьори си приказват на бара не оставя добро впечатление. Всеки път слушаме един и същи репортоар за бутона на масата, но той дори не работи. Накрая трябваше и 4 пъти да повикаме, за да поискаме сметката, което също не остави добро впечатление и ни отказа от поръчване на храна за вкъщи. Много харесвам и Хепи, и Бурата, но точно в тази на ул.Шипка има големи пропуски в персонала.
Страхотна кухня и обслужване.
Чудесно място за хепване и среща с приятели
много добро обслужване, вкусна храна, разнообразно меню, средни цени.
Пристигнахме точно в 20:00ч. Нямаше столове и трябваше да ни донесат. Чакахме да ни донесат поръчката един час - 4 порции паста. Искам да спомена и това, че бяхме семейство с две деца и аз - бременна. Накрая сметката дойде толкова бавно, оставих мъжът ми да плати, а аз си тръгнах с децата. Той не се е усетил да пита за отстъпката, а и персоналът не го е подсетил за нея - съответно мъжът ми е платил пълната сума /при положение, че при посрещането им бе споменато, че сме резервирали през Rezzo/. Храната беше вкусна, но реално не успяхме да се насладим на празника си.
Супер
Здравейте, Беше чудесно, персоналът и сървисът бяха на топ ниво.
Всичко беше на ниво. Благодарим за прекрасното обслужване.
Бяхме настанени на 100 % слънчева маса в 13:30 . Обслужването беше хаотично. Порциите бяха малки и не изглеждаха като в менюто. Сервитьорите бяха малко и всичко се бавеше. Като цяло бяхме в настроение и изкарахме добре въпреки всички неудобства.
Разочарована съм Чакахме прекалено много време за всяка поръчка,също така и бутоните не работеха и трябваше всеки път да ставаме и да ходим при сервитьорите за да поръчаме нещо защото никой не идваше нито поглеждаше към масата ни имаше и забележки към десертите Много харесвах Бурата но след вчерашното разочарование скоро няма да ви посетя Хепи си остава най-доброто ????
Храната беше много вкусна, а обслужването на ниво. Препоръчвам.
Здравейте, Всичко мина добре, но не получих 10% отстъпка, която беше обявена...
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Резервацията беше за втория етаж, а бяхме настанени на първия. Отстъпката от резо не беше включена в сметката и порциите са прекалено малки за разлика от цените, които са страшно завишени.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Доволни сме от бързото и професионално обслужване и дискретното поведение на момичето, което ни обслужваше!
Приятно заведение!Всичко беше много вкусно !
Доста слаб ресторант ако говорим за меню, локацията е доста лоша, храната беше суха и безвкусна. Облсужаването беше много слабо, момчето дето ни обслужваше за малко не ме уби с счупена чаша. И "черешката на тортата" беше като ми дадоха сметката нямаше 15% отстъпка защото съм трябвал да кажа на сервитьора. Защо ми е да резервирам през Rezzo и после да трябва да напомням и да се обяснявам че имам отстъпка? Също така най-нагло сервитьора ми обясняваше че съм трябвал да му кажа, нищо че хостесата знаеше като ни настаняваше и ми каза. Не препоръчвам Буррата!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Относно начисляването на остъпка към сметката - В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.“
Страхотно обслужване! Храната беше сервирана много бързо, а сервитьорката беше изключително любезна. Храната беше много вкусна - салатите свежи и добре овкусени, а основните ястия - топли и поднесени оригинално. Ресторантът е много приятен като обстановка. Масите не са една върху друга, а има достатъчно разстояние, не е шумно и има добра вентилация. Препоръчвам горещо!
Добро обслужване, вкусна храна и приятна обстановка.
Чудесно!! Вкусна храна, изключително приятна обстановка, добро обслужване! Препоръчвам!
Обслужването не беше на ниво. Персонала не може да се справя с капацитета на заведението. Сервитьорката забави поръчките, защото ги забрави. резултата беше студена пица, забравена бира с пицата. Бирата я сервура за "десерт". Ситуацията на съседната маса до нас беше същата с други също недоволни клиенти. Управителя ни компесира с отстъпка, както и другите клиенти до нас, но като цяло заведението е твърде голямо за неквалифицирания или можеби недостатъчен за това персонал!!!!
Както винаги храната беше много вкусна, а обслужването - любезно. Въпреки това, трябва да отбележим, че ни обслужиха изключително бавно. Чакахме за храната близо час, което леко ни изнерви, при все че поръчахме само неща от обедното меню, за да спечелим време. Човек с по-кратка обедна почивка щеше да си остане гладен.
Стомашни проблеми, след консумация на ястие със свинско!
Менюто е много добро. Обслужването също. Може би може да се помисли върху разположението на масите спрямо отворите на оградните елементи на “градина, закрита част”. Примерно ако печките са разположени на “входа” на студения въздух. Може би и да се помисли за по-удобни столове. Извинете за пространния коментар, но съм пушач :)
Много приятно.
Както винаги, прекарахме чудесно. Хубаво меню с качествени продукти, интересни презентации, добро обслужване, ведри сервитьори. Имаше и танци. :-)
На втория етаж е ужасно, този цигарен дим, който влиза от лятната градина е отвратителен…. може да се затвори вратата към терасата или да се пусне вентилация…
Храната и обслужването бяха на ниво, но въпреки че резервацията ми беше за 2 етаж, бяхме настанени точно до кухненския кът на 1 етаж.
Answer form ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка. След проверка в сиситемата установихме, че в стъпките на онлайн резервация е била избрана именно зала на 1 етаж ( основна зала ), като клиентите са били настанени спрямо избора им.
Много сме доволни от обслужването и храната! Всичко бе на изключително високо ниво - обстановката, отношението на целия персонал и храната ! БЛАГОДАРЯ НА ЦЕЛИЯ ЕКИП НА "БУРАТА ШИПКА! Бъдете живи и здрави, и все така гостоприемни!
Храната беше окей, но за сметка на това коктейлите бяха под всякаква критика, единия беше 80% лед, а другия трябваше да има облак, който след 4 неуспешни опита от страна на сервитьорката, просто се остави така и съответно се загуби цялата идея на коктейл "Ягодов облак". Накрая при поискването на сметката, забравих да спомена за отстъпката и съответно изобщо не беше приложена.
Тъй като не казахме, че сме с резо при поискване на сметката, не ползвахме отстъпката.
Вкусна храна. Малко по-бавно беше обслужването, тъй като нямаше достатъчно персонал. Поради тази причина се наложи да ни променят резервацията от 2ри на 1ви етаж, където е по-шумно.
Вкусна храна както винаги! Забравиха да калкулират отстъпката от сметката. Не е проблем за 15% но оставя лошо впечатление.
Донесоха 2 от основните ястия заедно, а 3тото го бяха забравили и след напомняне го донесоха след 10мин. студено. Също така не ни бяха предоставени на масата оливерник и сол/пипер.
Много приятна обстановка, любезни сервитьори и вкусна храна. Препоръчвам.
Прекрасно заведение, широко и уютно, храната е много вкусна, добро съотношение цена-количество, любезен и внимателен персонал, отстъпката, която имахме беше добавена. Много ми хареса, препоръчвам го, пак ще отида!
Всичко беше чудесно, след 20:00 има забавяне в издаването на храната. Тиквичките с пармезан определно не бяха добри.
Чудесна храна, обстановка и сервиз. Превъзходна семейна вечер с цялото семейство.
Страхотно място! Хубаво и вкусно!
Като изключим недоразоменията в променената ми резервация беше чудесно! Поздравления за танците на персонала!
Разбираме, че е празник 8 март, но чакане по 50 минути за салати не е ок. Порциите нямат нищо общо със снимките. Храната като вкус беше ок.
За пръв път посетихме този ресторант, и останахме много приятно впечатлени! Атмосферата беше приятна, сервитьорът беше много вежлив и услужлив, храната беше изккючително вкусна и много добре подправена. Като минус бих казала, че бях направила резервация за основната зала на горния етаж, а като пристигнахме, се оказа, че не работи и малко се разочаровах. Друг минус е, че едната порция спагети дойде леко изстинала, но въпреки това беше вкусна. Всичко се изяде! :) Като цяло много ни хареса всичко, друг път отново ще идем, за да пробваме десертите.
Всичко беше добре. Половината гости понастинаха заради климатика през втората част на вечерята.
Много добро обслужване. Храната беше на топ ниво. Горещо препоръчвам!!!
Добро обслужване.Уютно.За храната ,която взехме за вкъщи имам огромни забележки.Беше разменена Торта Орео с шоколадово суфле.Неприятна изненада.Още по трагични бяха суровите бухти ,със солена сурова пърленка и шоколад. Май няма за дойдем отново.
Долу горе добре. Имаше известно забавяне в доставките на поръчаните продукти наложи се да ползвсюу 2-3 пъти бутона за повикване което никога не ми се е случвало в бурата. Мисля че качеството на това заведение пада с времето. Следващият път ще вечеряме в друго заведение.
Много сме доволни от всичко-храна,обслужване,обстановка !!!
Супер беше, особено приятно бяхме изненадани от музикални изпълнения на живо от професионални изпълнители, облечени с униформата на сервитьорите на Бурата, страхотно беше
Ами не съм особено доволна :) Първо започвам с това, че когато правих резервацията през Rezzo изрично написах, че искам да сме в отделената стая! И за моя изненада не бяхме, което не беше окей, защото аз запазих преди един месец. Това настрана, персонала освен момчето, което посрещаше, много зле! Тортата ми беше много зле нарязана. И на върха на всичко, сервитьорката изпусна едното парче торта. Само да кажа, че бяха точно за всички, така че един остана без парче. И след като ги изпусна трясна останалите парчета на масата до нея. Като казвам трясна тоест е яко тряскане. Така че не не беше окей!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Burrata Italiana Шипка бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Единствената забележка е, че бяхме резервираши маса на II етаж, а ни настаниха в другата градина.
Отлично представяне на кухнята и сервитьора както винаги.
Занижено качество на храната. Супер бавно обслужване.
Вкусна вечеря! Бързо обслужване и любезен персонал!
Отлично обслужване! Отлична кухня в BURRATA Шипка. Кол центъра REZZO има какво да подобри. Бавно вдигат телефона. Обещават, че ще върнат обаждане, забравят. После се оказва, че информацията не е стигнала до обслужващите в заведението, но персонала в заведението реагираха адекватно и поправиха недоразумението!
Много сме доволни, както от храната, така и от обслужването!
Храната бе толкова вкусна, че почти забравих за това, че сервираха всичко по различно време и докато някой се хранеше друг гледаше.
Прекрасно облужване, превъзходна кухня, всичко е на необходимото ниво.
Прекрасно обслужване, коректно и професионално отношение! Беше удоволствие!
Храната беше много хубава , за разлика от обслужването . Сервитьора ни взе поръчката и изчезна , не можехме да поръчаме нищо допълнително, многобройните ни опити да се свържем с него по устройството не дадоха резултат. Изключително разочароващо отношение. Не бихме посетили отново и не бих препоръчала .
Храната и обслужването са на много високо ниво. Обстановката е приятна, но градината на втория етаж през зимата е без никаква вентилация, която я прави много задимено и горещо място. Няма да е лошо да се помисли как това може да се подобри.
Перфектно!!!
Обслужването и храната бяха на ниво. Смениха ни масата с по-добра веднага щом заявихме. Посещавам ресторанта няколко пъти и винаги съм доволна. Направиха ни и 15% отстъпка, както беше записано в резервацията. Препоръчвам
Чудесен ресторант. Обстановка, меню, обслужване и качество на храната на високо ниво.
Всичко беше на ниво! Програма с която изненадаха гостите, беше уникална. Благодаря Ви за настроението което ни създадохте.
Храната беше фантастична, но обслужването не беше много на ниво. Девойката беше леко нацупена и накрая след като платихме с карта се опита да си изпроси бакшиш по не толкова приятен начин - спря ни на тръгване и ни каза "Да знаете, че сервиза не влиза в сметката". Отделно от това й бяхме казали да ни прибере всичко, което беше останало недоизядено от една чиния заедно с един сос с авокадо, но уви, този сос не беше сложен и го видяхме чак вкъщи. Така, че ако бяхме дали бакшиш нямаше да бъде справедливо.
Най-лошото ми посещение в ресторант! Храната на беше добре сготвена и нямаше нищо общо с качеството и начина на приготвяне в Бурата в Парадайс мол (в някои порции отсъстваха основни продукти, включени в описанието)! Обслужването - под всякаква критика - сервитьорката почти я няма, не помни и 3 секунди, чиниите не се отсервират, а когато се обърнах към управителя, ме гледаше с безучастен поглед! Няма да повторя посещение в този ресторант НИКОГА!!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Посрещането и обслужването бяха прекрасни от усмихнати хора. Имаше танци под италиански ритми, много разнообразно и различно. Определено се хареса. Храната беше вкусна. Ще се посети отново :)
Храната беше супер, но сервитьорката въпреки че няколко пъти се опитвахме да я извикаме с бутона, тя така и не дойде. А когато се появи чрез повикване от наша страна, казахме че вероятно бутонът не работи, но тя твърдеше че бутонът работел.
Много класно заведение.Препоръчвам го -вкусна храна , добро обслужване и страхотна обстановка
Забавяне с поръчката и отсервирането , не добре овкусени салати , много мазна пилешка пържола "Миланезе" , посещавала съм и друг път ресторанта , бях с много добро впечатление , останах неприятно изненадана . Да не говорим , че въпросната 15 % отстъпка е мираж , въобще не бе начислена ( даа , казахме си на влизане в ресторанта , както препоръчвате в имейла с резервацията за нея ). И за да бъда съвсем коректна в оценката , талиателите бяха вкусни и на края на престоя ни благодаря за поздрава от сервитьорите за нашия рожденник с комплимент от заведението , шоколадов десерт.
Приятно място, вкусна храна и любезно обслужване.
Чудесно обслужване и превъзходна храна.Преппръчвам!
Супер доволни сме. Най-вече от сервитьора. Храната беше чудесна и обстановката също. Препоръчвам.
Отлична организация, приятно обслужване, много добро меню и качество на храната. Препоръчвам.
Чудесни ястия, обстановка и обслужване! Препоръчвам!
Обстановката е много приятна, храната беше вкусна и обслужването беше супер.
Чудесно обслужване и много мил персонал! Храната е прекрасна, съотношението качество:цена също е супер!
Всичко много добре, но забравихме да кажем накрая за 15% процента отсъпка хахаха
Изключително приятно място със страхотно обслужване и кухня!
Всичко беше много хубаво, но нямахме 10% отстъпка от сметката.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Хубаво заведение, сервитьорите бяха любезни. НО ....на втория етаж половината маси са разпределени доста зле, ставаше ужасно течение, дори съседна маса хора се преместиха. Ние помолихме управителя да направи нещо по въпроса, като той не се вслуша много какво му говорехме, но все пак се опита да затвори вратите. За съжаление това не промени нищо...вероятно самото разпределение на масите е недоизмислено, което води до схващания на другия ден...По-недопустимото беше, че поръчахме заедно 2 пици, като когато дойде едната беше хладка, другата се забави доста, а сервитьорката послъга, че още се пече... веднага след което дойде и другата...доста студена...Това оставя доста лоши впечатления, бяхме там да празнуваме рождения ден на майка ми и тези неща промениха леко настроението....все пак не сме толкова тъпи....
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
POS терминалът не работеше, а служителите нямаха отчет кой какво е поръчал, наложи се да четем от менюто и да събираме цените...
Всичко беше наред
Обслужването и храната отново бяха на отлично ниво! Поздравления на персонала! В рамките на шегата, но сме в очакване на персонална карта за посещение на любимата Бруната!
Страхотна храна и обслужване
Превърнахме в традиция посещенията, които смятаме да преустановим. Настаниха ни на маса, до която е имало мазно петно. Едната ни приятелка се подхлъзна на него и падна в цял ръст по гръб, като удари лактите, гърба и краката си. Вдигнахме я ние и хора от съседни маси. Персоналът беше напълно безучастен. Когато дойде и последното момиче от групата ни, бяхме преместени на друга маса, за да не й капело на главата. Извинение не получихме, управител или завеждащ салона не се появи. Накрая настояхме поне пострадалата да не плаща своята сметка и след кратък разговор с началниците си, сервитьорката се съгласи. В коя да е друга държава човек, пострадал в самото заведение би получил първо извинение и второ - компенсация. Преустановяваме традицията да се срещаме там, да празнуваме рождени дни и да препоръчваме заведението на близки и познати.
Лесна и удобна резервация! Професионално и любезно отношение! Благодаря! Успешна Нова 2023 година!
Страхотно обслужване и вкусна храна!
Отлично обслужване, вкусна храна,
The restaurant interior design is very beautiful and impressive. No parking problem either. The food is also quite delicious. Presentations are very good.
Феноменално
Много приятна атмосфера и вкусна храна :)
След,като поръчката ни беше забравена и донесена студена и с омекнали ,,хрупкави тиквички,отстъпката не бе приложена с думите,..ама що не казахте пак,аз немога да помня ,имам много маси! Не се постара девойката ,да направи опит със сторно или поне да се извини????
Всичко беше супер???? Препоръчвам
Доволни сме от качеството на храната и атмосферата в ресторанта.
Чудесен ресторант. Храната е страхотна, отношението е топло и приятно. Горещо препоръчвам това място.
Направихме резервация за 15 човека и ни настаниха в самостоятелна зала. Много приятно се изненадахме:-) Атмосфереата беше уютна, музиката приятна и обслужването на ниво! Отново бих резервирала. Останахме много доволни от всичко!
Обстановката е много приятна и храната е на ниво.
Недоволна, защото отстъпката, която ни се полага за резервация през сайта не беше използвана. При простигане казахме на хостесата, че имаме резервация през Реззо. Нашата сервитьорка каза, че и на нея е трябвало да кажем- което не го пише никъде в условията. Много несериозно отношение.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Ресторанта е най-лошото място от верига ресторанти .Страшно бавно обслужване ,дори за елементарни неща като вода ,сода .Храната нищо общо с качествена .Калмари с ципи ,бухти студени е миришещи ужасно .За съжалени на нас нищо не ни допадна .
Здравейте, вчера за първи път бях леко разочарована! Най-вече от десерта - маскарпоне с тиква - маскарпонето беше течно и почти символично сравнение с предния ден, в който ме очарова!
Приятна обстановка, добро обслужване, нямам забележки.
Ужасно преживяване! Сервираха ни вместо телешки стек, свински. И сервитьорката упорито ни убеждаваше, че не било така. Ние много добре познаваме вкуса на двата вида месо. След това шумно отсервираше съседната маса, като, разбира се, счупи бутилка. Обърка ни поръчка, забави ни коктейл и дори не се извини за това. Погледнах касовата бележка просто да се уверя какво е името й. Няма да споменавам, все пак съм възпитан човек. Инициалите й са Е.М. Не бихме посетили това място повече.
За пръв път бяхме обслужени толкова бавно, въпреки че нямаше много хора. Иначе всичко беше вкусно и сервитьорът беше учтив.
Привет, остонахме доволни от обслужването. Но според мен менюто на заведението следва да предлага диетични ястия и по-олекотена/ без толкова пържене/ храна. това важи най-вече за основните ястия и десертите. /които според мен трябва да предлагат сурови торти, дребни сладки и т.н./.
Приятно място
Уникално!
Всичко беше супер. Добро обслужване и храна.
Един от гостите получи болки в стомаха още в края на вечерта, а останалите през нощта, придружени със силни болки и диария. Не бих повторила.
Прекрасно облужване и вкусна храна.
Много сме диволни - любезно и бързо обслужване, топла и вкусна храна. Ще посетим отново.
Спря тока за доста дълго време и стана много романтично :) Персонала се справи много добре със ситуацията, даже получихме още храна, въпреки че нямаше ток. Искаше ми се да не идва тока и да завършим вечерята на свещи, беше ми много приятно.
Храната беше вкусна и обслужването беше на ниво. Но вратите към пушачите бяха отворени и цигарения дим влизаше в ресторанта. Беше много неприятно. Лютеше ми на очите и на гърлото. След като поисках да говоря с управителя, притвориха вратите и пуснаха климатизацията...
Много приятен ресторант и сърдечно обслужване. Качеството на пиците ме доближиха до вкуса на Италия. Благодаря!
Вкусна храна, но от обслужването има какво да се желае.
Въпреки че не нарушихме нито едно от условията на резервацията, отстъпката не беше приложена. Нула! Невъзпитани (ако трябва да се изразя мило) обслужващи. Поредно разочарование от това място за мен като редовен досега клиент.
Както винаги, кухнята и обслужването бяха на ниво. Изкарахме страхотно!
Приятна обстановка, вкусна храна, възпитан обслужващ персонал. Не получихме отстъпка от сметката.
Здравейте, не е направена отстъпка от сметката .
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Хубава атмосфера, но три от поръчките оставаха неразбрани, поръчвахме отново, нещата се бавеха и то доста. Едно от ястията беше изгорено в кухнята и се е наложило да го приготвят отново. Ако не поискаме, след сервиране на храната, на масата няма подправки. Храната беше вкусна и персоналът учтив.
Беше прелестно! Невероятен персонал, специални адмирации към Бети, която следеше неотлъчно за всичко необходимо! Чудна кухня, страхотен ентусиазъм на персонала, да поздрави рождееника!
Храната беше невероятно вкусна,обслужване -перфектно .Имам само една забележка ,зад нас беше вратата,която доста често се отваря ,а на моменти си беше отворена и без причина -намръзнахме .
Не получихме отстъпката. Въпреки това, мястото и обслужването бяха на ниво.
Страхотно обслужване, страхотна атмосфера и кухня.....благодаря Ви!
Вечерята беше много добре!Бяхме посрещнати с усмивка!Обслужването беше на ниво! Което ни накара да се чувстваме специални!Храната беше много вкусна!Определено скоро пак ще посетим ресторанта!Благодаря за хубавата вечер!И на REZZO.bg за коректното и бърза резервация!
Останахме очаровани от обстановката,обслужването и храната!Всичко беше перфектно и ще ви посетим отново!Получихме си и отстъпката от Rezzo.bg
Персонала беше невероятно любезен, сервитьорката ни съдействаше за всичко, много мило, усмихнато и позитивно момиче. Храната беше чудесна. Очаровани сме от изненадата за Рожден ден на съпруга ми. Всички останахме много доволни от храната и отношението. Прекрасна вечер. :) Благодаря ви от сърце!
Праната беше превъзходна както и обслужването. Тази вечер пак сме там
Прекрасно място за хранене. Отзивчив персонал и чудесна кухня.
Отлично:)
Изкарахме много хубаво. Храната и обслужването беше много добро.
Отлично обслужване и обстановка! Отстъпката не важи за обедното меню.
Беше много вкусно и обслужването беше чудесно. Обаче никой не ни предупреди, че трябва отново да напомним, че резервацията е през rezzo.bg преди да поръчаме сметката и не ни направиха отстъпката. В сайта на rezzo.bg било пишело изрично, че трябва да се напомни при поискване на сметката и грешката била наша... Отчитам го, но това никога не ми се е случвало в други ресторанти, винаги съм казвала в началото на чие име е резервацията и че е през rezzo.bg и никога не са пропускали накрая да ми отразят отстъпката. Така че внимавайте.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Приятна обстановка със страхотна храна. Любимо място
Невероятно обслужване от Бети. Благодарим за вниманието. Храната и атмосферата в заведението бяха супер.
Всичко беше много добре организирано. Прекрасно обслужване!
Благодарим за приятната вечер във Вашия ресторант! Чудесно меню, чудесно обслужване и приятна обстановка!
Чудесна храна и перфектно обслужване. Забавихме се с 30 мин. и се обадихме - нямаше проблем и не загубихме резервацията! Ще посетим пак съвзем скоро.
Любезен и лъчезарен персонал, обслужване на много добро ниво!
Обслужването беше на ниво - учтиво, бързо и точно! Обстановката е приятна и предразполагаща за приятна отмора. Препоръчвам горещо!!!
Не ми беше направена отстъпката от крайната цена на сметката!
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Ресторанта определено работеше доста над капацитета си, персонала очевидно изнемогваже да обслужи всички маси. Салатите се доставиха около 20 минути след пицата, а поради натоварването цялостно обслужването отне около 35-40 минути. Този коментар не е критика към сервитьорите, по-скоро мениджмънта на ресторанта трябва да прави по-добра оценка от това какво може да поеме персонала им.
Отдавна не бяхме яли толкова вкусна храна и не бяхме били обслужени така добре. Всичко беше перфектно. Специални адмирации към сервитьора за търпението.
Храната беше супер. Обслужването беше бързо,а персоналът любезен
Останахме много доволни от вечерята и обслужването.
Храната не беше лоша, но сервитьорката беше доста неориентирана и не особено любезна.
Нямах отстъпка
Вкусно и приятно!
Вкусна храна Повече от прекрасно обслужване благодарение на Теди :)
Много бих искала да оставя пълно "отлично", но за мое съжаление имам забележки към обслужването. Освен всичко, смятам за абсолютно недопустимо да се "чете конско" на хостесите в непосредствена близост до масите - има си време и място за всичко. Храната е вкусна и интересна, мястото е едно от любимите ми.
Здравейте, относно храната ... помолих едното ястие да ми го забавят и оставят в конвектомата да е топло когато го поискам - все едно помолих да го сложат в хладилника. При поискване беше не студено - негодно за ядене. Но типично за храните от верига на Хепи. Останалата храна, ок. Относно обслужването - повече от много зле. Първо сервитьора ( мъж, момче ) с изключително самочувстие за себе си. Вашият служител, тоест на Бурата на Шипка - " "Англииския ми е на много високо ниво" каза той, явно е чул, че си говорим на английски и разбрал, това онова, но ни нищо конкретно нито му препоръча от менюто, нито ни почистваше масата от празни чинии, чаши и бутилки. Масите около нас при условие, че бяха 4 ма сервитьора на етажа - стояха неотсервирани и непочистени и от там незаредени час и половина - дори 2 часа. Много лошо обгрижване - трябваше да търся и чакам, очаквам сервитьора си - поне 10- 15 минути. Трагедия. Отново като 1 вото ми посещение, 2роро беше ок, защото мнго мрънках за добро обслужване и то беше такова, нмо 3 тия път - отново пълно разочорование
Вкусна храна и перфектно обслужване.
Зведението не ни направи отстъпка от сметката!
Answer form ReZZo.bg:След проверка установихме, че клиентите са сменили залата за настаняване, не са напомнили за отстъпката при поискване на сметката и поради тази причина от ресторанта не са я начислили.
Храната и обстановката бяха супер, препоръчвам
Храната , която получихме нямаше нищо общо с предишни посещения на това място, меко кязано беше компромисна !
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на обекта, като те ни увериха, че ще предприемат незабавни мерки и проверка относно възникналата ситуация.
Обстановката, обслужването и вкуса са на ниво. Единствената ми забележка е откъм размера на салатите - за една салата от 11 лв има нарязано 1/4 авокадо и 1/2 домат.
приятна обстановка, вкусна храна и приветлив персонал
Прекрасна вечер
Вкусна храна, добро обслужване, приятна атмосфера.
Любезен персонал, приятна атмосфера, всичко е вкусно.
Всичко беше а ниво.
Изключително обслужване от страна на младата дама, Ванеса, ако не се лъжа ;)
Обслужване, обстановка, храна, хигиена - всичко беше чудесно, а споделено с добри приятели - превъзходно!
Здравейте отново, Нямам как да не изкажа суперлативите си за вечерята и изкарването вчера вечерта. Този път всичко беше 6+. Започнато от хубава маса, подбрана точно като за претенциозен клиент като мен, топло и уникално свежо с усмивки настаняване. Хапването топ, без забележки този път. Лично пицаря ни поднесе първия избор на пици. Тиквичките хруп хруп, напитките изстудени до точната температура. Единствено десерта с понички в хлебна кошничка абсолютно не е на мястото си като вечерен сладкиш, но смятам, че ще ме разбере и замените с друго захарно изкушение по леко, по креместо, хубав интересен чийз кейк би бил перфектен завършек също така. Все пак да не забравяме, че балканците си хапваме по обилно на вечеря, но и от сладкото не се отказваме ???????????? Дамата, която ни обслужваше напълно си заслужи комплимента от наша страна, все по добър професионалист и пожелавам да стане в тази трудна професия. Благодаря на целия екип, ще препоръчам на приятели и познати и ще посетя отново ????????????????????
Страхотно място, фантастична кухня! Със сигурност ще посещавам редовно вашето заведение. Персонала също е на ниво. Браво!
Порциите са минималистични, със сигурност не отговарят на съответни реален грамаж, но при положение, че заведението беше пълно, а обслужващия персонал недостатъчно, неточните грамажи минават метър, както и сервиране на храна в неприемлив вид, тъй като сервитцорите бързат да разнесат поръчките, а не да погледнат какво изнасят и как изглеждат ястията! Пица с изгорели крайща на тестото, като и отдолу тестото, на всичко отгоре и пицатя я чакахме дълго, дойде студена. Тов е любимата ми пица, толкова са я забравили, че нито маскарпонето нито спек колбаса се бяха доближи до разтапящи, както трябва да бъдат и от където идва уникалния вкус от съчетанието на изброените продукти. Но поне сервитьора се оказа разбран и веднага съдейства да ни се направи нова пица. Отново минус и нови негативи. Тъй като нашия сервитьор не се явяваше дълго време попитах колега дали може да поръчам на него. Убедително ми се отговори “ да разбира се и след дълго чакане се оказа, че поръчкста ми нито е предадена, съответно не е и поръчана. И като за капак на всичко, като поискахме сметката… дойде буквално на парчета. Сервитьора объркал половината сметка и я дал на друга маса. Управителката дойде да я нагажда по спомен, от там и първоначалното ни желание да платим с карта също не се осъществи тъй като щеше да бъде много трудно да се съшие нов цял фискален брой и да чакаме поне още 10 минути да се изфабрикува нещо подобно. Тотално съм разочарована и държа да ми бъдат възстановени средствата както е редно и изисканите ресторанти правят ако въобще се допуснат такъв куп от недоразумения от една маса. А бяхме само двама, представям си какво щеше да се получи ако бяхме 4 ма души както първоначално резервирахме, но приятелите ни като разбраха, къде ще вечеряме се отказаха да ни акомпанират, предпочетоха Raffy от другата страна на улицата и сега разбирам защо доста съркасъично ни пожелаха “Bon appetite “ и 15 % отстъпка от Rezzo е малко при тези цени, такава храна и порции и не на последно място обслужване. Няма как да приоритезирам кое е най важно. Всичко трябва да е хубаво и приемливо клиента да е доволен, а в случая няма какво дори и дребно, на което да кажа браво. Празните чинии и мръсни прибори, не се от сервираха дори явно поставени настрани от нас, докато буквално не ги подам в ръцете на сервитьора. Още на салатите ни попитаха дали ни трябва още оливерника. Явно са кът и няма за всяка маса. Тотално ни се развали настроението. Не се подвеждайте от отстъпката, а преценете парите ви биха се оправдали с качество във всяко естество!
Всичко беше на ниво ! С удоволствие отново ще посетим !
Не получихме отстъпката към сметката. Всипко друго беше наред.
Answer form ReZZo.bg:След кореспондеция с клиента установихме, че при настаняване и искане на сметката е пропуснал да уведоми, че резервацията е направена, чрез Rezzo.bg.
Всичко беше чудесно! Благодарим за резервацията!
Празнувахме рожден ден и бяхме голяма група. С резервацията всичко беше наред, персоналът беше много отззивчив и любезен и останахме изключително доволни! Със сигурност ще посетим отново!
Добро място за среща с приятели. Добра, разнообразна и изненадваща с нови предложения кухня. Добро обслужване.
Няколко пъти посещавам заведението.Този път беше трагично обслужването.Порциите са силно намалени ,като грамаж.Повече от 5 души ни обслужваха и никой нямаше представя защо е там. Задушно,,шумно,разочароващо!
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Burrata Italiana Шипка бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението, като те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Всичко беше супер - храна, обслужване и т.н.
Страхотно обслужване и много вкусна храна. Сервитьорът (Чочо), който отговаряше за нашата маса беше изключително любезен и отзивчив. Задължително ще повторим.
Много сме доволни от обслужването и обстановката! Храната беше изключително вкусна!
Храната беше вкусна и персоналът любезен, но масата за 6 човека беше реално за 5, шестото място е стол, набутан между стената и масата, който трябва да се дърпа настрани, за да може да се "пъхне" човек на това място.
Прекрасно място!
Храната и онслужването бяха чудесни. Благодаря ви.
Много приятна обстановка и отлично обслужване.
Очаквах повече и като качество на храната, и като обслужване. Съжалявам да го напиша, но десертът дзупа ... беше поднесен в отвратителен вид.
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Прекрасен ресторант, обстановка и обслужване.
Изключително неадекватно обслужване от сервитьорка та. На 28 маса бяхме и имаше над 10 недоразумения. Забави абсолютно всички поръчки, не се извини дори и обърка половината неща. Бирите стояха над 5мин на бара след което лично си ги взехме. Кафето беше точно 10мин на бара без да бъде сервиране. Забрави подложни чинии, изобщо не ги донесе. Десерт дойде след 30мин от поръчката му леко студен вече. Птиците също пристигнаха вече изстинали. Не пиша коментари, но толкова неадекватно отношение мисля, че досега не съм имал. Повикахме управител, но така и не се появи. Сметката също беше объркана и надписа а за нещо което не сме консумирали.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение“.
Обстановка е много приятна, храната вкусна, обслужването любезно, единствено поръчките ни или биваха забравяни или забавени.
прекрасна храна, хубава обстановка, приветлив персонал
Прекрасно заведение и обслужване, препоръчваме го!
Заведението е един от малкото неуспешни опити на собственика на Хепи. Ужасни пици, сервирани студени, без никаква плънка....безвкусна салата,. тотално неориентиран персонал...
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство . Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентът ще бъде компенсиран от ресторанта при следващо посещение.
Храната беше вкусна, но този път обслужването не беше на ниво. Беше бавно,2ма от 4ма ни бяха преполовили основното, докато на останалите бъде сервирано. Добре е храната да се сервира едновременно, за да всички да се хранят заедно.
Приятна обстановка, но на 2 маси около нас пушеха електронни цигари IQOS и честно казано ми миришеше на тоалетна от тях...Както и да е, това е нещо, за което заведението не може да направи нищо. Като цяло беше добре, обслужването бе на ниво, но от храната очаквах повече. Някак тестото на пицата ми бе сухо и безвкусно.
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на обекта, като те ни увериха, че са предприели незабавни мерки за да не допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Много добро обслужване. Вкусна храна.
Прекрасно беше всичко!
Недружелюбното отношение на сервитьора ни направи лошо впечатление,но храната беше вкусна и дойде сравнително бързо.
Приятна атмосфера . Разнообразие от предложения за хапване. Вкусна храна . Добро обслужване .
Не получихме отстъпката!!!
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиента установихме, че от Burrata Italiana Шипка са реагирали незабавно с компенсация на място в ресторанта.
Останахме много доволни!
Закъсняхме с половин час, но ни бяха запазили резервацията и ни позволиха да се възползваме от нея. Бързо, вежливо и приятно обслужване, много вкусна храна и хубава атмосфера. Препоръчвам.
Храната и обслужването бяха на ниво.
Останахме много доволни! Атмосферата напомня на Happy. Поръчките ни пристигнаха бързо и всичко беше вкусно (пица Маргарите Екстра и салата с авокадо и бурата). Момичето, което ни обслужваше беше много мило и отзивчиво. Не сме посещавали други обекти, но тук определено бихме се върнали отново.
Чудесно място в сърцето на София.Изискана обстановка,светла,просторна,богато декорирана зала,любезен персонал и отлична храна!
прекрасана организация и обслужване
Great support from the rezzo team in changing the reservation. Lovely restaurant, great service: very attentive and professional staff.
Answer form ReZZo.bg:Thank you for taking the time to give us your valuable feedback.