When on business or just visiting friends you will find Happy Sandanski, one of the rare spots where you can drive away and take a break. The restaurant has a new location and a brand new design with first-class service, a nice atmosphere, unbeatable Happy special cuisine, and authentic Japanese sushi. The restaurant opened its doors in 2020 and seats 260 guests.
Additional options: | Winter garden , TV, Baby chair, Place for people with disabilities, Parking, Notable Wine List, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro, Borica and Revolut |
Restaurant has: | Wi-Fi, Winter garden, Parking |
Open hours: | 10:00 - 23:00 |
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the Viber, SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to sixty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
не получих обещаната отстъпка, те донесоха сметка за пълната цена...
Здравейте, За пръв път ни се случва в Хепи от много години, но не беше ОК, това, което направиха, а именно: - при потвърдена (от сервитьорката) включена отстъпка от резервацията ни (слвд запитване да бъде потвърдена) - на практика отстъпката не беше включена - подадоха ни ПОС терминала да платим, слвд това ни дадоха таблета за оценка, но умишлено взеха сметката, за да не я видим - когато изрично поисках сметката - нямаше как и ни я дадоха. Тогава ги попитахме за що няма включена отстъпката ... след кратка консултация на бара ни върнаха парите, НО - най-вероятно беше умишлено дадена така сметката, защото сервитьорката се усети, че нещо не е ОК като дойде за сметата, беше се върнала на бара и после пак дойде и ни даде пос терминала за плащане - явно се надяваше да не разберем, че няма отстъпка (защото се опита да скрие и сметката)...
Може готвачите в кухнята да използват шапки, защото бяха без. И да се наблегне на чистото на пода в ресторанта и към тоалетните.
За пръв път посетихме това хепи. И сме малко объркани. Останахме с впечатление че стандарта в рецептите не се поддържа. Възможно е заради дистанцията от повечето реаторанти. Ориза за суши беше удавен в оцет, и ни казаха че нямат друг. Салата с калмари имаше мирис на не прясни морски дарове. Персонала се опита да бъде любезен.
Много вкусна храна и любезен персонал :)
Много мили и добре обучени професионално служители! Изключително любезни, отзивчиви и бързи в изпълнение на поръчките! Ентусиазирани в празника на моята дъщеря с поздравления и включване в празничната подредба с тортата, свещите, фонтаните, музиката и постера "Честит рожден ден " Превъзходни! Благодарим от сърце за сърдечността ви!
Качеството на храната и обслужването бяха безупречни! Браво!
Топ
Супер
Цялата храна беше топ , но най-много ни хареса сервитьорката и обслужването беше топ също.
Всичко беше наред..Доволна съм.
Прекарахме много добре! Всичко беше много вкусно!
Благодаря за приятната атмосфера, бързото професионално обслужване и хубавата кухня!
Любезен персонала. Храната беше прясна и много вкусна.
За съжаление този път беше всичко катастрофа !!!Сервитиорката забравяше поръчките,всичко което ни беше сервирано беше студено,половината менюта на картата липсваха !!!
Много скъпо,но персонала е топа на топа!Сушито не беше на ниво!Липсваше ни голямо огледало за снимки!Много ни хареса безалкохолното мохито-1000/10!
Всичко беше на ниво, обслужване, ястия и отношение
Обслужването нямаше нищо общо с това в "Хепи бар и грил Виктория" в София. Няма кой да те посрещне - влизаш и издирваш някой за да му кажеш, че имаш резервация. Сервитьорката беше по-заета да "обрижва"групата от Гърция. Няколко пъти съобщихме, че искаме сметката, помолихме и колегите ѝ да предадат...след около 10 мин благоволи да пристигне. Детето си игра за да остави отзив на таблета, но той не е реалистичен.
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на обекта, като те ни увериха, че ще предприемат всички необходими мерки за да не допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Изключително бавно обслужване, чакахме много време както да поръчаме ,така и да ни донесат сметката! Храната беше вкусна ! Чистачката в заведение се държа грубо и арогантно с мен, без да съм дала повод за това ! С 2 думи: много разочароващо отношение на персонала, в разрез с вкусната храна в Happy !
Answer form ReZZo.bg:От името на Happy Сандански бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на обекта, като те ни увериха, че са предприели незабавни мерки за да не допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Нямаше предвидена маса за нас въпреки резврвацията. Опитаха се да ни набутат на маса за 4-ма, като ни настъниха там, но след разговор с управителя го убедихме, че ще си ходим, ако не ни настанят на маса, на която може да се съберем, а не да седим един в друг. Чакахме 20-30 минути за въпросната такава маса.
Много хубаво си прекарахме! Благодарим!