Additional options: | Summer garder/terrace, Winter garden , Notable Wine List, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden, Parking |
Open hours: |
09:00 - 23:00
09:00 - 23:00
09:00 - 23:00
09:00 - 23:00
09:00 - 23:00
09:00 - 23:00
09:00 - 23:00
09:00 - 23:00
|
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Най-Добрият Ресторант , с Най-Хубавият персонал .Винаги е супер
Бих искала да отлича новото меню в раздел Fish, както и обслужването.
За съжаление, не останахме доволни. Липсваха важни за нас позиции от менюто: риби (ципура, лаврак), също и тиквички. Като цяло, това развали вечерта ни.. Моля да се има предвид, че менюто им е различно от това в "Парадайс център" например, където ще ходим занапред. Без експерименти повече!
Всичко беше според очакванията ни и ни хареса, освен времето, което отне да ни донесат сметката - около 35 мин след като я поискахме.
Много добро обслужване, любезен персонал и вкусна храна.
За пореден път нямам отстъпката в сметката при резервация. Още при влизане беше споменато, в последствие отново лично до сервитьора отидох и го попитах при което той увери, че я има. След това обаче при плащане я нямаше. Не знам по какъв начин трябва да се подходи…
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Burrata Italiana х-л Маринела бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Беше превъзходно изживяване
Всичко беше супер! Усмихнат сервитьор и вкусна храна !
Всичко беше страхотно с изключение на пицата, която поръчах, 1вата беше забравена, 2рата изгорена и след 40минути дойде пица с тънко тесто, а беше поръчана с дебело!
Сервитьорът ни беше страаашно готин! ????
Много добро обслужване, приятна градина.
Не направи отстъпка
Не беше приложена отстъпката. Вътре се допускат електронни цигари и е задушаващо и изключително неприятно. Бяхме две бременни жени задушени от миризмата на цигари. Не препоръчвам.
Приятно място с вкусна храна
Много съм разочарован. Празнувах рождения си ден и затова резервирах маса за 8 човека предварително. Дадоха ми маса точно до горещата печка. Това е абсурдно! Навън е 38 градуса!! с мъка, след дълги преговори, намерихме място по-далеч, но пак беше много горещо и много шумно, много силна музика. Сервитьорът е много преуморен, трябва да чакате дълго време, 3 менюта на маса. Дори сами си наляха шампанското. празникът ми беше провален.
Не съм доволна от обслужването! 1. Имах резервирана маса под климатика, но беше цялата в пепел от цигари и непочистен пепелник. 2. Обслужваше ме Виктория, която беше разсеяна. Когато поръчвах допълнителни подложи чинии или лед, налагаше се да повтарям, носеше ги когато нямаше нужда от тях. 3. В сметката не беше отразена отстъпката, която имах при резервацията и се наложи да се поправи грешката й от колегата й. 4. Момчето, на което платихме 45 лв за наргиле /това че не дава документ е тема на друг разговор/, но се появи за смяна на въглените, когато си тръгвахме след 23 часа. Персонала вместо да поднесе извинения и да каже довиждане, скриха се като мишки. Ситуацията не беше предвидена, засрамена съм пред моите гости и не бих отишла отново в Бурата - Маринела. Бих препоръчала да вземат пример от персонала на Хепи Лозенец - нито веднъж не са накарали да се излагам пред приятелите ми. Ps. Имам още какво да пиша, но ще е прекалено, ако го виждат посетители.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Много приятно място с прекрасно обслужване. Храната е ясно, че беше много вкусна и с 20% отстъпка доста си заслужава да се посещава по-често. Препоръчвам.
Много сме доволни! Масата беше прекрасна, обслужването на ниво, както винаги!
Относно обслужването-прекрасно отношение и точност, но храната…не бих препоръчала този ресторант.Градината е псевдо-това няма как да бъде градина, затворена, задимена и задушна☹️
Everything was perfect - service, dishes, drinks. Please, keep it on! Just one remark- in the summer, additional ventilation must be switched on...otherwise will be hot in the internal hall, due to pizza's oven.
Хубава храна, безпроблемно настаняване и добро обслужване. Отстъпката беше приспадната от сметката ни.
Perfect
Здравейте, обслужването и храната бяха перфектни. Единствено беше пропусната заявената отстъпка от 15%, за което може би и ние имаме вина, защото в бързината пропуснахме да посочим резервационния номер, защото мислехме, че ще бъде приспадната автоматично след направената резервация.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Зеленчуците бяха студени, иначе сервитьорката беше супер.
Страхотно заведение, отлично обслужване! Поздравления!
Има проблем с комуникацията между Rezzo и заведенията. Резервирах маса в градината, но към Burrata беше подадена резервация за вътрешна зала.
Изключително приятна обстановка, келнера, който ни обслужва беше много мил и приветлив. Храната също беше много вкусна. Бих препоръчала на приятели, Със сигурност ще посетим ресторанта отново!
Останахме доволни от храната, атмосферата е прекрасна!
Храната беше прекрасна, обстановката също - всичко супер. НО неприятната случка накрая ни отказа повече да посещаваме този обект и да резервираме от този сайт. За първи път Ви използвах и се разочаровах. Сервитьорката изобщо не добави никаква отстъпка, пусна директно касовата бележка, дори не ми даде шанс да ѝ кажа, че сме резервирали през сайта rezzo.bg и имаме отстъпка (сметката изобщо не беше малка и разликата беше голяма) и каза, че вече нямало какво да се направи (просто очевидно не ѝ се правеше сторно). Или научете служителите как и кога да прилагат въпросната отстъпка или я махнете, защото никой не е длъжен да се обяснява как е направил резервацията и какви условия сте му предложили. С тази неприятна случка накрая се разваля цялата вечер на клиентите.
Обслужването беше на ниво! За храната-уникална е!
Прекрасно място и храна
Вкусна храна и най-добро качество!
Отлично обслужване, вкусна храна, но в градината беше изключително запушено и сякаш вентилацията не работеше - сервтитьорите се опитаха да проветрят с отваряне на прозорец, но ефектът беше краткотраен. В другата Burrata на Шипка също се пуши, но няма подобен проблем.
Изключителна непохватност от страна на персонала. Момичето, което ни обслужваше изпусна цял поднос с чинии до мен, една от които буквално ме удари в гърба. Получихме извинение, но обядът ни не беше най -прекрасният. Преминавайки през залата за пушачи, за да стигнем до залата за непушачи е изключително неприятно и придружено с дим.
Влизайки в ресторанта, нямаше кай да ме настани. Обикалях залата докато най-накрая спрях една сервитьорка, за да я питам дали може да ми каже къде да седна. Храната беше супер, поръчвайки спагети Алфредо със скариди ми направи впечатление, че не ми предложиха пармезан, поръчах си, донесоха ми 2, въпреки че не съм поръчвала 2, накрая втория го имаше и в сметката. Оправихме го накрая.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Моля премахнете масите в залата за пушачи за двойки в дясната част. Много нагъсто са разположени. Масата, която беше резервирана за нас се намираше там и я отказахме. Добре, че времето за изчакване не беше дълго иначе щяхме да откажем резервацията.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Всичко като цяло беше добре, сервитьора много готин и приветлив, но определено му личеше умората от многото работни часове. Храната беше вкусна, но заведението много студено и към 22 ч изключиха всякакво затопляне и се назъзнахме много, докато стана време да си тръгваме 23.15. Лимонадата трябва да се предлага във вариант с газирана и негазирана вода. Изключително неподдържани маси и чистотата не е на ниво. Да не говорим, че 90% от масите без клиенти стоят непочистени повече от 30-40 минути. Има какво да се желае и от към сервиза също така, но за сега достатъчно.
Прекарахме си много добре. Сервитьорите бяха много мили и любезни. Имаше и демонстрация на десерта. Ще дойдем пак.
Както винаги:бързо и професионално обслужване, вкусна храна и позитивно отношение!
Перфектна кухня и обслужване!
Бива
Освен резервация, нямаше никаква отстъпка! Нови сервитьори, което не лошо, стига да бъдат обучени.
Останахме изключително разочаровани от обслужването. Първо сервитьорките има много грубо поведение. Имахме множество объркани поръчки. Реплики от сорта не можем да ви направим кафе, защото бармана изми кафемашината. Недооформени десерти, нищо общо с поръчката. Добавяни някакви ракии, които не сме поръчвали. Не бихме повторили резервацията си за фирмено парти във вашето заведение.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo и Burrata Italiana х-л Marinela бихме искали да поднесем извинения относно причиненото неудобство. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат всички необходими мерки за да не се допускат подобен тип ситуации в бъдеще.
Супер!!!!
Няма опции за отмяна на резервацията. 15 мин преди часа опитвам да канселирам, но няма бутон за канселация. Освен това, посоченият в Интернет телефон не е релевантен за резервации. Дадоха ми друг, на който ми изключих, поради много резервации. Считам, че е в Ваш интерес е да подобрите опциите, с които да бъдете уведомяване своевременно, когато се освободи маса. Аз като лоялен клиент обратната си връзка към Вас я подадох. Но друг път не бих губила 30 мин. от времето си за канселаця. Успех.
Благодаря за обслужването и атмосферата. Останахме много доволни.
Топ!
Интересно меню, прекрасна храна. Не толкова обслужването, но да се надяваме, че са нови и ще се научат. Лоша вентилация на терасата за пушачи. Като цяло чудесно място с потенциал.
Вкусна храна! Страхотен персонал! Както винаги страхотни!
Обслужването и храната бяха на ниво! Изкарахме си много добре. ????
За съжаление нищо хубаво не мога да споделя нито за храната нито за обслужването в ресторант Бурата в хотел Маринела. При пристигане бяхме настанени на маса достатъчно удобна за 3 ма, меню се добесе само на мен все едно съм сама, трябваше да помолим за още менюта. Почти веднага на двойка маса буквално залепена до тази, която ние бяхме настанени настаниха други двама гости при 70 % празни други маси, така че всичко което си говореха се чуваше буквално - с две думи бяхме заедно с непознати. Дори не ни попита сервитьора дали е ок да настанят двама гости на НАСА залепена на нашата( тя не ние е персонална, запазената за нас през резо ) Храната - салата Бурата и фризьор което се чакаха повече от 15 минути, излезнаха заедно, съответно фтито чистото беше освен студено и жилаво, малограмажна порция. Сафрида заменен със смешни тиквички нарязани по тънко и от картофките в Макдоналдс соса спестен. Бирата топла наля ми се в чашата с пиана без да бъда попитана желая ли да ми бъде налята как с пиана без пиана. Поръчах си добавка течен шоколада Нутела две сосиерки, бяха ми маркирани 4, дойде някакво подобие на шоколадов сос заготовка за шоколадово суфле. Сервитьора обръщаше внимание само на двете големи компании едната настанена преди нашето пристигане, другата след нас. Веднага се събраха маси поръчка, храни и напитки - обслужени на мига. Имах дискомфорта да седя фронтално и наблюдавам всичко от … до. Така ми се развали настроението и цялостното прекарване, че нямах нито сили нито желание да продължи тази агония да викам управител и да удължавам престоя си в Бурата хотел Маринела. Пп . Редовно посещавам ресторант Бурата на ул. Шипка, до сега такова отношение не съм получавала, както и безвкусна и студена храна. Или пък топли “ студени” напитки… Решихме да сменим обстановката и сравним заведенията, е разочарованието потресаващо. Не само няма да повторим посещение там, няма са препоръчам това място дори и на врага си!!!
Бавно обслужване и безвкусна храна. Управителя се държа възмутително след нашето оплакване. Дори обърна разговора на спор.
Всичко беше ОК
Прекарахме страхотно! Благодаря за прекрасното обслужване и вкусната храна! Хубав ден!
Прекарахме си много добре! Храната беше супер, обстановката също е приятна. Единствените ни забележки са, че въпреки това, че бяхме настанени във вътрешния салон, където не се пуши няма никаква преграда между него и външния и се прибрахме миришещи на цигари... Другата забележка е, че по някаква причина имаше само една сервитьорка в целия салон. Момичето се справи супер, но видимо ѝ беше трудно. Предполагам, че не са очаквали толкова много хора във вторник вечер.
Вкусна храна и приятна атмосфера.
Здравейте, отстъпката ми беше отказано защото бяхме 6 възрастни и 2 деца , не смятам че е редно , обслужването и храната беше на ниво както винаги!
Отлично. Всичко беше на ниво.
Прекрасна храна и обслужване ????????????????????
5 точки
Прекрасно обслужване, както обикновено, чисто, поддържано, вкусно, всичко 6+
Поради пълен вътрешен салон, системата реззо ни настани в секция градина, което беше разочароващо при положение, че зададохме, че сме с дете на 5 г. Благодарения на учтивия персонал, след изчакване от 2 мин. бяхме настанени във вътрешната част и прекарахме една приятна вечер с вкусна храна и в уютна обстановка.
Не ми беше включена отсътпката
Добре като цяло, но на Шипка е по-любезно обслужването и хигиената.
Ресторанта е много приятен, уютен и храната е много вкусна! Единствената ми забележка е че музиката беше доста силна, което пречи на нормалната комуникация.
Любезен и мил сервитьор. Вкусно хапнахме и най-вече приоритетно бяха обслужени най-малките, които бяха и най-гладни.
Сервитьорът не беше наясно със съдържанието на продукти в определени салати и даде подвеждаща информация. Въпреки че имахме 15% отстъпка заради резервацията през Rezzo, такава не беше отчетена накрая в сметката. Иначе храната беше доста вкусна.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
супер доволен
Обслужването беше отлично, но точно този ресторант не беше ок, във вътрешната зала се усещаше цигарения дим от залата за пушачи и контингента клиент на мен не ми допада.
Отлична храна !
Прекрасно обслужване! Храната беше вкусна, както винаги, големи порции. Изключително старателен персонал!!! Много ведри и много внимателни! Прекрасна изненада с италиански песни изпяти от час от тях!:))))))))Единствената ми забележка е, че музиката е много висока всеки път и не мога да говоря нормално с компанията на масата си. Благодаря ви! :)
Супер обслужване и храна! За съжаление за пореден път минахме без отстъпката от резервацията. Сравнително безполезно е това приложение.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Доволни, както винаги. Отлично обслужване и вкусна храна. Бяхме изненадани приятно от петминутката на пеещите сервитьори :-) Много сладко!
Всичко беше на ниво. Обслужващият персонал беше вежлив. Благодаря за приятната вечер!
Възмутен съм от грубото отношение на сервитьорката, която ми захвърли касовата бележка, след като не успях да впиша оценките си в таблета. Недопустимо .
Супер храна и много добро обслужване. Препоръчвам!
Всичко беше окей.
Не ни беше пусната отстъпката, която пишеше, че ще получим, когато резервирахме.
Беше супер, но нямаше възможност за плащане с карта
Бавно обслужване.Няма заинтересованост към клиента.Храната е супер.
Обслужването беше добре, но храната не.
Беше чудесно, храна, обслужване и страхотна обстановка! ???? Със сигурност ще посетим отново.
Всичко беше страхотно !
Хем се усеща по някакъв начин като Хепи, хем е достатъчно различно, за да има смисъл да съществува като отделна марка. Приятна селекция от по-различни ястия и познатото добро обслужване. Разумни цени на италианските вина.
The food was great, as expected. I was however unpleasantly surprise that in the non-smoking area there were 2 men smoking. When I asked the waitress why is that, she kept repeating "They are managers, they are managers". Outrageous! I am never having dinner in Burrata Marinela again.
Обслужването беше супер. Персонала имаха прекрасно отношение.
ОК
Всичко е на ниво!
Бързо обслужване, любезен и отзивчив персонал, вкусна храна :)
Много редовно посещавам Бурата .Този път в храната , която поръчах - Скариди имаше голям Косъм …. Сервитьорката ги замени , но оставаме разочаровани …
Здравейте! Вечерта беше прекрасна благодарение на невероятния екип на заведението. Много благодаря. С тревога забелязвам,че във фейсбук и др. медии върви кампания за саботирането на ресторантите "Бурата" Поради участието на Виктория Капитонова за Ваша реклама. Аз също споделям това, защото не трябва отрицателния и обществен образ и това,което в момента олицетворява да бъде свързано с труда на чудесните професионалисти, които работят в заведенията на" Burrata" С уважение Диана Вълчева
Прекрасно !!
Чудесно обслужване и вкусна храна
Всичко беше на ниво, обслужване, храна, настаняване, сервитьорката беше много усмихната и любезна!
Храната беше много вкусна, а обстановката в редторанта е много приятна и уютна! Единствен минус е, че няма паркирнг и трябва да се плаща Зелена зона.
Не смятам, че е адекватно да чакаме масата ни да бъде освободена, при положение, че резервацията е направена преди месец. Да, чакахме 10 минути, но на фона на километричната опашка, минаха няколко души преди нас и бяха настанени, докато ние още чакахме нашата маса да бъде освободена. Смятам, че когато има резервация, масата трябва да бъде свободна в указания час. Обслужването беше бавно, предвид големия обем от работа, разбираемо.
Много вкусна храна, хубав интериор, отлично обслужване и приятна атмосфера!
Прекрасно място, много любезен персонал, уютно, вкусна храна. Препоръчвам с 2 ръце!
Answer form ReZZo.bg:Благодарим Ви за обратната връзка! Мнението Ви е от изключителна важност за нас!
Прекрасно място: отлично обслужване, много любезен персонал и вкусна храна. Без излишна претенциозност, ресторантът предлага много изискана и съвременна обстановка, съчетана с отлично обслужване. Порциите са обилни с отлична презентация. Горещо препоръчвам.
Всичко беше прекрасно!