Zero Bar & Grill invites you very soon to your cozy home, right at the foot of Vitosha Mountain, Boyana neighborhood, Alexander Pushkin Blvd 85! A modern fusion-style restaurant full of coziness and friendly attitude, with a smile that will make every guest feel special! Expect a delicious and varied menu and lots of surprises!
Additional options: | Summer garder/terrace, Winter garden , TV, Kids' playground, Parking, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden, Parking |
Open hours: | 10:00 - 24:00 |
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to fifteen minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Прекрасно обслужване, добра кухня, вълшебна обстановка. Благодаря
Не направиха отстъпка!
Не получихме отстъпката от 10% от сметката.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Получих така предложената отстъпка от Rezzo само за две-три неща от менюто, което беше меко казано некоректно.
Заведението има хубав интериор, по-изискано е. Сервитьорката беше любезна, за разлика от самия управител. Още при пристигането ни, вместо да ни обърне внимание и да ни настани се наложи да го чакаме доста време, за да се наговори по телефона. През това време ни гледаше надменно, това продължи и при настаняването ни. Храната беше доста скъпа, а не предлагаха нищо кой знае какво...общо взето лошо изпълнение.
Бих искала да изкажа разочарованието си от персонала на заведението.Не беше отразена отстъпката и съответно направената резервация.Персоналът е меко казано неадекватен-хостесата няма представа какво се случва,сервитьорите са или много уморени или много некадърни.Жалко за доброто име на заведението,посещаваме го редовно,храната е много вкусна,но неадекватността на двамата сервитьори е очебийна и води до разочарование.
Храната беше вкусна и обстановката е прекрасна, но накрая не получихме -10%, както пише в сайта.
Вкусна храна,добро обслужване,приятна атмосфера.
Обслужването, обстановката и храната са на много добро ниво. Ще посетя отново
Страхотна обстановка, добро обслужване и вкусна храна!
Много приятна обстановка, модерно и стилно. Вкусно.
Обслужването беше зле - смениха се 3ма сервитьори на нашата маса, поръчката се баваше много време, поисках меню 3 пъти, за да поръчам нещо допълнително. Храната е ок.
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Много приятна обстановка, добро обслужване и кухнята е отлична.