Happy restaurant in Rousse, which opened on 28th June 1997, is known for its cozy atmosphere and typical Happy interior decor, which can be enjoyed by up to 80 people inside the restaurant. The garden, suitable for meetings with friends on hot days, can accommodate 160 people.
Additional options: | Summer garder/terrace, TV, Baby chair, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden |
Open hours: | 09:00 - 23:00 |
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
тясно шумно
Чудесно
Всичко беше отлично
Прекрасно обслужване!
Отлично
Top
Чудесно
Very good services, they are pet friendly, they even gave my Doberman Puppy water. It’s the second time when I go there with my dog and everyone was so nice. The food is incredible and the waiters are moving really quick with the food.
Отлична обстановка, обслужване и храна.
Всичко беше перфектно, ReZZo са супер коректни и точно, с препоръка към всички, които са с намерения да посетят Happy, възползвайте се!!! отстъпката от 15% беше напълно точна! Благодаря за прекрасната вечер!
Всичко беше чудесно,храната вкусна и персонала любезен.
Много добро обслужване, не съм виждал никъде някой да вади ястията на 5тата минута и то на пълен ресторант!
Прекрасна храна, перфектно обслужване и много позитивно настроен персонал. Супер място. Препоръчвам
Чудесно, както винаги.
Без ReZZo нямаше да се насладим на Happy!
Чудесно
Трябваше да има 15% отстъпка от сметката но нямах!
Прекрасно обслужване,уникална и вкусна храна-както винаги! До нови срещи!
Страхотна обстановка.По-бавно идваше поръчката,но храната беше супер както винаги.Сервитьорката даде на дете от съседната маса подарък,но за моите деца нямаше.
Отлично обслужване!!!
Всичко беше добре
Сервитьорката беше припряна... Още с посрещането попита колежката си "Какви са тези 10%?" , след като сервира поръчката поискахме оливербик които ни беше взех след 5мин дори без да ни попитам дали ни е нужен все още и накрая разбира се не ни беше калкулирана отстъпката от 10%... Храната беше вкусна както винаги! :)
Всичко беше невероятно. Хостесата беше много лъчезарна
Отлично!
Приятна обстановка и много добро обслужване
Всичко беше на ниво и много ни хареса. Безупречно обслужване и с удоволствие ще посетим отново. Поздрави.
Красив и чист ресторант. Персоналът е любезен. Храната идва за броени минути и е страхотна.
Благодарим Ви за вкусните храни. Всичко беше перфектно. Със сигурност пак ще Ви посетим.❤️
Беше ни уютно, вкусно. Изкарахме си чудесно!
Този път не сме доволни от ресторант "Хепи" Русе.Мястото,където бяхме настанени беше много тясно.Между две маси четворки,беше наблъскана и една двойна маса.По този начин се хранихме почти рамо до рамо със съседната маса и си слушахме разговорите.Когато направих забележка за това, ми бе отговорено,че за заведението една двойна маса допълнително е голяма печалба и така ще остане.Всъщност се оказва,че печалбата е по-важна от удобството на гостите.
Храната е супер вкусна, обслужването отлично.
Всичко беше чудесно,но нямахме отстъпка от сметката.
Всичко беше перфектно, както винаги! Ще посетим отново.
По принцип всичко беше Супер, но ни бяха запазили една крайна маса, направо извън заведението. Което ьа мен не беше ОК
Добро обслужване и вкусна храна!
Имахме запазена маса. Отстъпката беше реална. Обслужването на ниво.
Страхотно!
Много хубав ресторант с добро обслужване и вкусна храна. Единствено не харесах горещия шоколад, тъй като не беше сладък.
Перфектно
Чудесно обслужване и вкусна храна
Добро обслужване и много приятна обстановка
Обслужване топ. Храна перфектно.
Изкарахме си страхотно, бързо обслужване . Храната е супер
Чудесна атмосфера, бързо и любезно обслужване.
Страхотно беше, останахме доволни!
Прекрасно и вкусно както винаги!
Много добро обслужване и вкусна храна. Зимата е неприятно, че има малко маси, а вкусът на поръчаната за вкъщи храна не е същият. Хрупкавостта на някои от храните липсва, други храни са овлажнени, задушени в кутиите.Няма ли начин да се направи 2-ро заведение в Русе? Знаем , че румънците заемат почти всички маси през почивните дни.
Като цяло добро и бързо обслужване, като изключим, че накрая забравиха да ни донесат едни пържени картофи. Въпреки това сме доволни.
Винаги е чудесно! Както храната, така и обслужването!
Супер
Ужасно преживяване и то на рождения ми ден! Беше студено, защото от някъде духаше, при което сервитьорката, обясни че било заради вратата от тоалетната, донесоха ни студена вместо топла вода, отне 10-15мин за да дойде да ни вземе поръчката, било лудница и не може да ни преместят на по-топло, отново чакане и звънене на звънеца за да си поръчаме, звънене за сметката,пак чакане да си платя и никаква заинтересованост относно пребиваването ни! Трагедия!!!
беше страхотно
Everything was great - the food, the service - as it usually is!:)
Чудесно обслужване,приятна и уютна обстановка. Храната винаги е вкусна .Благодарим.
Идеално!
Идеално!
много обичам това място,страхотна кухня и обслужване,малката ми забележка е ,че беше доста студено,но като изключим това всичко друго ни хареса.
Чудесна храна и обслужване.
Вкусно.
Благодаря за страхотното преживяване и вкусната храна!
Отлична храна и много добро обслужване. И отлична комуникация с екипа на ReZZo.
Answer form ReZZo.bg:От името на ReZZo, бихме искали да Ви благодарим. Мнението Ви е от изключителна важност за нас!
Изкарахме си страхотно! Храната винаги е много вкусна и обслужването на ниво!
Обслужването не ми хареса молеха ме да си взема суши за вкъщи което съм “бил” поръчал от Rezzo.bg казвам им, че имам алергия към риба, а сервитьорката ми вика вземете за вкъщи, какво ще си поръчам и какво ще ям си е моя работа не нейна
Изкарахме си чудесно както винаги. Вкусна храна. Чудесно обслужване.
Както винаги всичко беше много хубаво.
Храната, както винаги, беше много вкусна и бързо приготвена, но сервитьорката пропусна да ни спомене, че 20% отстъпка от Rezzo не се прилагат, ако се поръча нещо от обедното меню (: Не видях да е отбелязано и в самото меню.
Момичето което ни обслужва нямаше, часовник който я известява че искаме да направим поръчка, което доста забави нашето обслужване.
Много вкусно и приятно както винаги!
Dear Sir/Madam, First of all, I would like to inform you that we have been dining at several restaurants of Happy in Sofia, Plovdiv, Burgas and Varna since 2002. We booked a table on 30th.October,2019 at restaurant Happy in Ruse through you. The day before that date we went to that restaurant and told them that we have a booking for next day and asked them to reserve the table No.70. The staff told us that they are going to reserve that table. The next day we went to the restaurant 15 minutes before the time of reservation. Our booked table has not been reserved some people was dining. We presented the voucher of reservation. They proposed us different table but we declined it. The manager told us to wait them to vacate the table. Finally, the hosts finished their meals and aid their bills then waitress told them that the table was book by us therefore they should vacate it. Incidentally,a question mark raised in our minds over your role in the reservation as if it is not taken seriously by Happy restaurant. We ordered our meals. Our table was next to the entrance of the restaurant and the people with no reservation started to accumulate in front of us. The manager and the waitress started to discuss by looking us. Then we observed that the waitress started to remove our table as soon as we finished our last bite. We understood that they were trying us to finish our meal quickly and vacate the table. This is done deliberately to us because there were two ladies sitting at the table next to us ordered only one course of meals and waitress didn’t show any attempt to collect their empty plates. This has been the worse experience we have had any restaurant in the world. Best regards, Tolun Vural
Всичко беше чудесно!
Беше чудесно, както винаги в Happy. Без забележки, както към Rezzo, така и към Happy!
Чудесно!!!
Плюс: Чудесна кухня, прекрасно обслужване, приятно-въздействащ интериор. Минус: Много тясно пространство - както за клиентите, така и за сервитьора, много топло - дори и без алкохол -:))
Страхотно обслужване! Много бързо сервират и всички са много учтиви.
Отлична кухня и обслужване.
Отлично обслужване. Благодарим!
Отлична кухня и отлично обслужване!
супер
Супер
Отлично
Обслужването беше много бързо, въпреки натовареността на ресторанта, и храната с чудесен вкус, както винаги в Хепи.
Прекрасна кухня.
Супер, всичко беше идеално!
храната страхотна, обслужването има още какво да се желае
Перфектно обслужване!
Както винаги всичко беше много вкусно и обслужването на ниво. Винаги избирам Happy за да хапна навън!
Много бавно обслужване!!! Ще си помисля другия път дали да използвам REZZO!!!
Answer form ReZZo.bg:След проведена кореспонденция с потребителя установихме, че е бил настанен и е получил отстъпката, към резервацията си. Получило се е забавяне в обслужването, поради големия наплив към заведението, към момента на резервацията. От ресторанта поднасят свойте извинения на клиента и ни уверяват, че ще бъдат взети необходимите мерки, за да не се повтарят подобни ситуации за в бъдеще.
Нямаха очакване за резервацията но след 5мин. суматоха стана ясно и ме настаниха!
Answer form ReZZo.bg:След проведена кореспонденция с потребителя установихме, че е бил настанен и му е била направена отстъпката, към неговата резервация. След кореспонденция с ресторанта установихме, че се е получило объркване при препредаването на информация между персонала в ресторанта. От ресторанта съжаляват за създалото се неудобство и ни уверяват, че ще направят всичко възможо да не допускат подобно недоразумение за в бъдеще.
Не знам по каква причина но резервацията ни не беше стигнала до ресторанта.Добре че имаше едно момче настанител който много умело излезе от ситуацията!
Answer form ReZZo.bg:След направена проверка по случая установихме, че от ресторанта са разполагали с информация за конкретната резервация, но се е получило объркване при препредаването на информация между персонала в заведението. След кореспонденция с потребителя установихме, че е бил настанен и му е била направена отстъпката към неговата резервация.
Не само че поръчката не беше готова, а дори твърдяха, че нямало такава. Освен това искаха принтиран на хартия ваучер, явно не бяха виждали телефон през живота си. Като оставим отношението към клиента настрана, храната е хубава.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме,че е станало объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. В този случай от ресторанта са се постарали да обслужат клиентката възможно най-бързо и тя е получила своята оферта.Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентката е компенсирана от ресторанта за случилото се.
Здравейте! За съжаление за добре дошли ни се заяви, че нямат съобщение за направената резервация. Нямаше места и трябваше да чакаме на бара. Показан бе SMS-а и трябваше да слушаме как нямат такава резервация вместо извинение и да проявят любезно отношение. Горчив привкус остави определено въпреки повода за празнуване... Не очаквах такова поведение и отношение. С уважение, Неждие
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме,че е станало объркване при препредаването на информацията между персонала в ресторанта. Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще направят всичко възможно да не допускат такъв тип грешки в бъдеще. В този случай от ресторанта са се постарали да осигурят място на клиентката възможно най-бързо и тя е била обслужена и й е била начислена обещаната отстъпка към сметката. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентката е компенсирана от ресторанта за случилото се.
При пристигането в ресторанта се оказа, че нямаме резервация. Наложи се да чакаме да се освободят някакви места, за да вечеряме, което така и не се случи, т.к. си тръгнахме от заведението.
Answer form ReZZo.bg:След кореспонденция с клиентката установихме, че ресторантът е допуснал неволна грешка и от управата на заведенеито са ни уверили, че ще направят всичко възможо подобно недоразумение да не се случва в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентката е компенсирана от ресторанта за случилото се.
благодаря на реЗзо, НО още при влизането и казването, че имаме резервация, беше ни отвърнато пред всички "А, ВИЕ СТЕ ОТ ОНИЯ, СЯДАЙЪЕ ТАМ", което накара мен и приятелите ми да се почустваме доста зле! БЛАГОДАРЯ пак на Реззо, но не смятам, че трябва да получаваме такова отношение!
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на заведението за този случай и те ни увериха, че ще вземат необходимите мерки да не се допускат такъв тип ситуации в бъдеще. Ресторантът поднесе своите най - искрени извинения на клиента.
Перфектен ресторант!
Резервацията уж беше с -20%, но всъщност на финала нямаше нищо такова! Платихме цялата сметка без абсолютно никаква отстъпка! Знаеха за резервацията през сайта,но когато отидохме на място се оказа че всъщност маса според резервацията нямаше подготвена и можеше да си избираме! Изобщо: Българска му работа! Вече даже и не се учудвам!
Answer form ReZZo.bg:Ресторантът е допуснал неволна грешка и ни е уверил, че ще направят всичко възможо подобно недоразумение да не се случва в бъдеще. Задействана е ReZZo.bg Гаранция и клиентката е компенсирана от ресторанта за случилото се.