The new favorite place - Casa Felice!
We are a guarantee of quality, irresistible taste, pleasant atmosphere, kind service and unforgettable emotions. Here you will discover the best of the Italian and Bulgarian cuisine. You will have the opportunity to enjoy your food in a relaxing atmosphere while your kids have fun.
Casa Felice is the right place for every holiday and special occasion. In our children's corner - "Felici Bambini", our little guests can immerse themselves in a world of games and entertainment.
We are expecting you!
Additional options: | Summer garder/terrace, TV, Baby chair, Place for people with disabilities, Kids' playground, Good for a Business Meeting, Good for Birthdays and Good for Groups |
Means of payment: | Cash, VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro and Borica |
Restaurant has: | Wi-Fi, Summer garden, Winter garden, Parking |
Open hours: | 08:00 - 24:00 |
1. The time of your reservation is the time of your arrival at the restaurant. Your table would be reserved for you for not more than 15 minutes from the start of your reservation. If you are late for your reservation, the restaurant has the right to cancel it or not apply the discount or the offer if your reservations is accompanied by one.
2. Let the restaurant staff that welcomes you at the time of your arrival at the restaurant know that you have a reservation on your name made with ReZZo.bg.
3. When asking for your bill, should your reservation be accompanied by a discount or an offer, show the staff that service you one of the confirmations of your reservation that we have presented you with after your successful reservation - the SMS, the e-mail or the printed reservation confirmation.
4. If the reservation is accompanied by a discount or an offer, it cannot be combined with other discounts, promotions, offers, as well as promotional, special and lunch menus and is only valid for consumption in the restaurant.
5. At the time of your reservation there need to be present more than half of the people you have made the reservation for. As well, the final number of people that are at the restaurant for your reservation should not exceed the initial number of people you have noted. In such cases, the restaurant has the right to cancel your reservation or not apply the discount or the offer if your reservation is accompanied by one.
6. The location of the reserved table depends on the part of the restaurant you've selected to be seated in and the current availability. You have the right to change the reserved table with another one in the part of the restaurant you've selected to be seated in that is available at the time of your reservation and is not reserved by other guests of the restaurant for a later time.
7. Making reservations with ReZZo.bg is absolutely free. The mentioned amount of average bill aims to give you a perspective of the prices in the menu of the restaurant only. It is not a minimum amount that you need to spend to use the discount or the offer accompanying your reservation.
8. You can cancel or make changes to your reservation up to thirty minutes before its start. If you've made your reservation as a registered user, access the "My reservations" section in your profile and click on the corresponding button next to your reservation. If you've made your reservation without a registration, in the confirmation e-mail we send you, there is a link to the reservation from where you can cancel or make changes to it.
ВСЯКА ВТОРА ПИЦА С 50% ОТСТЪПКА
We will hold Your table for 15 minutes
Don't remember your password?
Please, fill in your e-mail you have registered with and we would send you a confirmation message about your pasword change.
Send us your e-mail to notify you about the newest restaurants and the biggest discounts in ReZZo.bg!
Изберете своето местоположение на картата като кликнете върху него или използвайте местоположението, което Вашето устройство посочи.
Comments
Вкусна храна, големи салати, добро обслужване. Доволни сме. Отстъпката от резервацията беше отразена в сметката. Ще посетим отново.
Вкусно си е. Навън имаше много хора, а вътре не толкова. Препоръчвам на седящите отвън да си пазят чиниите от гларуси, че са изключително смели.
Нашата резервация не беше регистрирана, въпреки потвърждението. Но ни намериха маса и ни настаниха. Сервитьорката беше много мила и усмихната, много бързо ни обслужи. Храната беше вкусна. Като цяло сме доволни.
Всичко е супер! Благодаря!
По принцип харесваме заведението и редовно посещаваме. Обновили са менюто и цените доста са се вдигнали... Иначе беше вкусно, както винаги.
Добра храна, прилични цени, но персоналът е много незаинтересован да обслужва клиентите.
Хубава кухня!Вежлив персонал!Препоръчвам!
15 минути чаках за меню, и след 50 минути след като няколко пъти помолихме да ни вземат поръчката , най-накрая ни обслужиха.
Не получих отстъпката описана в резервацията!
Хареса ми
Доволен съм от обслужването и качеството на храната!
Всичко е супер! Благодаря!
Страхотно обслужване, вкусна храна, бързо приготвяне! Благодарим ви ????
Уютна обстановка, много любезен персонал, изключително вкусна кухня! Ще посетя отново!
Благодаря на екипа за топлото посрещане, персоналното внимание. Направиха празника ни страхотен!
Винаги приятно и чисто. Посещаваме редовно.
Много хубаво беше. Заведението беше пълно, но въпреки това обслужването беше бързо и адекватно.
Перфектно обслужване, вкусна храна. Посещаваме заведението често.
Едното основно - свински ребра не беше хубаво, месото беше старо и евентуално приготвено преди ден два и само претоплено
Answer form ReZZo.bg:Уведомили сме управата на обекта, като те ни увериха, че ще вземат под изключително внимание обратната връзка и биха искали да поднесат извинения за неприятното впечатление оставено у клиентите.
Вече за 2ри път не добавят 10% отстъпка към сметката.
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви персонал. Препоръчително е да следвате това условие и да напомните за отстъпката, за да не се получават подобен тип ситуации. След кореспонденция с клиента установихме, че е пропуснал да спази това условие, затова не е получил отстъпката към своята резервация.
Приятна и спокойна обстановка, добра храна и приемливи цени. За съжаление персоналът е оскъден и се чака прекалено дълго дори за напитки!
Страхотна обстановка съчетана с бърз и любезен персонал
Беше уютно. Храната беше вкусна, а сервитьорите учтиви и отзивчиви. Посещаваме редовно заведението и отново ще посетим.
Приятно място,храната вкусна,но поради липсва на персонал всичко става много бавно
Храната ни хареса. Нямаше забавяне на поръчката. Обслужването беше на ниво и получихме препоръка за поръчката. Забележката ми е, че в залата за непушачи се усеща цигарения дим от залата за пушачи.
Отстъпката не беше направена от заведението, понеже сме били в градината въпреки, че в платформата на Резо е отбелязано, че отстъпката важи и за там. Некоректно според мен, не съм доволен!
Хубава кухня, посещавам редовно веригата пицарии. Перфектно обслужване.
Не съм доволна, нито от обслужването, нито от храната.
Добро обслужване и храната, като изключа платото балкански мезета, които не ставаха за ядене...
Доволна съм! Изкарахме си чудесно!
Силно разочарована съм от обслужването в заведението. В началото, когато нямаше много заети маси бяхме обслужени бързо и навреме, но след като се напълни, сервитъорите не можеха да обслужат всички. Имах поръчан артикул, но недонесен на масата, след което беше наличен в сметката. Разочарованието ми идва и от това, че нямах направена 10% отспъпка от сметката, а сервитъорката обясни, че просто е забравила. Само да отбележа че имах 30 одишен юбилей и искрено се надявах всичко да бъде наред с ресторанта!
Answer form ReZZo.bg:Условия за ползване на отстъпки:
3. При поискване на Вашата сметка, ако към резервацията Ви има отстъпка или оферта, представете на обслужващия Ви персонал едно от потвържденията за резервация, които сме Ви предоставили при успешна резервация - SMS, e-mail или принтирарано потвърждение на резервацията.
Поздрави, екипът на Rezzo.bg
1. Отстъпката не беше приспадната от сметката! 2. В заведението се пуши - даже да си си запазил маса в залата за непушачи трябва да минеш през цялата смрад. На всичко отгоре вратата м/у двете зали не се затваря от персонала и в т.нар. "зала за непушачи" смърди на кръчма.
За съжаление вече втори път не ползвам отстъпката която имам към резервацията.Все пропускат и нямало как вече да ми я направят защото са приключили сметката ...
Answer form ReZZo.bg:В сайта на ReZZo.bg, при потвърждение на всяка резервация в общите условия е описано, че при поискване на Вашата сметка трябва да представите SMS-а или e-mail-а, който сме Ви изпратили за потвърждение на обслужващия Ви сервитьор или сервитьорка. След направена проверка по случая установихме, че клиентката не е следвала общите условия, поради това не е получила отстъпката, към резервацията си.
Приятно изкарано време.